אנחנו מוכנים. כל כך מוכנים….רק לא ליום שלמחרת

The Big Boom Theory, זו הכותרת לפוסט הזה שכתבתי כבר לפני שלוש שנים ומחצה. באנגלית. עדיין לא פרסמתי. תמיד פחדתי מהרגע שגברים לבושים בשחור, מסכות סקי, דופקים לי בדלת באמצע הלילה, ומבקשים ממני "להתלוות אליהם", ככה במבטא טקסני לייט, גוררים אותי לג'יפ שברולט שחור, עם חלונות כהים, ונוסעים במהירות מטורפת אל עבר בניין חשוך באזור התעשייה השומם שמחוץ לניו ג'רזי.

אז מה אם אני גר בכפר סבא. הייתי מבקש מהם לעצור לגלידה בדלי קרים, כי הדרך ארוכה. התאוריה שלי מורכבת מדי וחשבתי להפוך אותה לספר, או לפחות הגשה לפוסט דוקטורט, בואך פרופסורה, בחרטולוגיה מתקדמת של ענייני המזרח התיכון, המקומי. אם לכולם מותר לדבר ולהמציא שלל מעשיות באצטלה של עובדות, אז גם לי מותר. מה, אני פחות טוב מהיועצים של בוש?! אם משלמים לי מהממשלה, אני לא משקר?!

אני מבטיח לכתוב דוח על כל אחד ממנהיגי העולם, במיוחד הערבים יימח שמם, ולספר על כל הנשק שיש להם, היה להם ובמיוחד זה שממש ממש ממש עכשיו מפתחים. ממש עכשיו. עכשיו, נו!! עכשיו!! זה כמובן, בגילוי נאות מוקדם כי על פוטין אני לא אכתוב לעולם שום דבר. כלום. נאדה. פוטין תרשום. הבלוגר ינוקא הזה, אני (!!) לא כותב עליך כלום אפילו שאני חושב שאתה הוא הסכנה הקיומית הגדולה ביותר עלי אדמות לכל האנושות. לא אמרתי, אל תרצח אותי. אני בקושי בלו (גר), בטח לא עיתונאי. באמא'שך!!

(יא אללה, עכשיו אני מפחד מגברים לבושים שחורים באמצע הלילה במבטא רוסי ליברמן עם ניחוח של שיכרות). התאוריה בפסקה הבאה…

התיאוריה הולכת ככה, וזה תקציר מנהלים עבורכם. נניח שהיטלר וונאבי האיראני (ויש שמועות ברשת כי הוא בכלל סוכן מוסד), מפתח פצצה גרעינית. נניח שאנחנו יודעים שהוא מפתח פצצה שכזו. נניח כי האמריקאים מניחים שהוא לא, ואז כולם לא עושים דבר, אבל הנחנו הרי שהוא כן מפתח. בשביל להפחיד את ישראל הוא צריך להכריז יום אחד בבוקר צח בשנת 2020, לדוגמה, כי יש לו פצצה שכזו, כי אחרת מה הטעם להחזיק בה אם האויב לא יודע ולא מפחד?! אז אין היגיון להחזיק פצצה מבלי לספר עליה לעולם.

צפון קוריאה הודיעה, הודו, פקיסטן, כולם יודעים. צפון קוריאה מנצלת את זה יופי מול דרום קוריאה והשכנות, וסוחטת מהם מיליארדים רבים. היטלר וונאבי הקוריאני, גם מפציץ מדי פעם, רוצח המונים לתפארת, ממש קדאפי במדים. העולם לא עושה דבר, כי העולם מפחד. לצפונבון הזה יש טילים שמגיעים לכל מקום כמעט, אולי לא לברזיל או לסוואנה בזימבבואה. נזכור כי העולם שותק. את הלקח הזה מההפצצות האחרונות שלו למדו היטב באיראן. היטב היטב. אז העולם חייב לדעת שיש להם פצצה.

אם הם יספרו לעולם, הרי שאפשר לספר כבר במבזק החצי ולא לחכות ל-2020. למה לחכות, אני שואל?! שהעולם (ישראל, ביבי ושות'), יפחד כבר עכשיו. בשביל לדעת שהפצצה עובדת, ובאמת מפחידה את היהודים, המן הקטן (נראה לי טוב יותר מהיטלר וונאבי), צריך לבחון אותה. היא תתפוצץ מתחת לאדמה כבכול ניסוי נדרש, וזה הרי ישדר מסר לעולם, שופוני, אתם בסכנה. נראה לי יש את הביצים לתקוף אותנו. מצד שני, אם פוצצנו בניסוי את הפצצה, אז אין פצצה. היא כבר עשתה בום גדול. אז המן מפתח שתי פצצות לפחות. שתיים פצצתיים. ברגע שהעולם יידע שיש לו פצצה, העולם לא יוכל לתקוף, זו התיאוריה המוכחת מעשית מול צפון קוריאה.

מעשית אני נגד, כי מול המן העולם כן יתקוף (העולם זה כינוי מעורפל וסופר חכם, שלמעשה מציין את מי שבא לכם להבין לבד, כמו ארה"ב, נאט"ו, אונסקו, אירגון מגדלי סלמון הנהרות הנורבגי…). המן יודע שהעולם יתקוף אותו כי זה מסוכן מדי להשאיר לו אופציה פצצתית בידיים ולפתח עוד רבות כאלו. העולם יודע שהעולם יתקוף. אז התיאוריה שלי משאירה להמן אופציה אחת בלבד. לפני זה נסכם: המן בונה שתי פצצות, אחת לניסוי אחת לאיומים. העולם לא ישתוק ויתקוף, מייד ברגע הניסוי, כי אין זמן אחר. המן והעולם יודעים שהעולם יתקוף אותם מייד לאחר הניסוי, ואולי אין לו עדיין פצצה שנייה, כי נניח הוא צריך עוד שבוע בשביל צבע שחור פנינה מבריק? אז נשארנו עם העובדה כי להמן יש אופציה אחת בלבד, וזו לתקוף את ישראל בגרעין, כי לא תהיה לו אופציה שנייה אחרת!! הא-ההא!! ישראל תהיה מגרש הניסויים שלו, כי אם כבר הוא הולך להתפוצץ אז למה לא להכניס לנו קודם?! נכון מלבב?!!?!! יהיה פה חם. מאוד חם. חלמתי על זה כמה חם יהיה פה (או שלא חלמתי וזה היה בכלל בסצנת החלום של שרה קונור בטרמינייטור 2?!).

***

יותר מדי דיבורים על האופציה הצבאית כן או לא. יותר מדי לשעברים, בכירים מאוד וביותר. כבר אמרתי להם פעם שיסתמו את הפה. עכשיו אני אומר לאלו שבתפקיד תסתמו את הפה, כי הדיבורים שלכם מחממים את האווירה ואונסים את המציאות להתקיים אחרת. אני בכלל חושד שכל הדיבורים נועדו להפחיד ולא לעשות מעשים. אלו שמדברים ידעו לשתוק כל החיים, אז לדיבורים שלהם יש ערך של מלחמה פסיכולוגית ותו לא. נראה כמה חם יהיה פה. בינתיים לפיד כותב בפייסבוק שהוא לא מבין את עקרונות הדמוקרטיה וחופש הדיבור. חבל על לפיד, לא מממש את הפוטנציאל. אולי זה כתוב לו בתעודה ביסודי. הנה מה שהוא כותב:

"זה נשמע טוב, "יש נושאים שלא צריך לקיים עליהם דיון ציבורי". למעשה זה נשמע כל כך טוב, שקשה להבחין בכך שזה פשוט לא נכון. מי בדיוק אתם רוצים שיחליט מה ראוי לדיון ציבורי ומה לא? הממשלה? ואתם בטוחים שתרגישו כך גם אם תהיה בשלטון ממשלה שאינכם מסכימים עם עמדותיה? חופש הביטוי זה לא כיף. הוא מביא אתו המון אינפורמציה שהיינו שמחים להתעלם ממנה, אבל אין לנו קיום בלעדיו."

אז זהו לפיד. לא נכון. ממש ממש לא נכון. אי אפשר להחיל את חופש הביטוח על נושאים מסווגים וסודיים של הממשלה, אפילו שיש עכשיו בשלטון ממשלה שאני מתנגד לה. בדמוקרטיה אתה בוחר ממשלה, וחלק מהמנדט המשילותי שאתה נותן לה בנוסף לתקציב המדינה, והשר לענייני דרוזים, זה גם לטפל בנושאים הביטחוניים המסווגים ביותר, עליהם לא מדברים עם העם. או שאתה סומך על האנשים שם או שלא.

בכל מקרה, תפגין את האמון שלך בבחירות, ולא בדיון פומבי האם לתקוף או לא לתקוף באיראן. זה לא עניינה של מסעודה משדרות. זה לא מסלולי רעקבת ישראל או תכני הליבה במערכת החינוך. אתה הרי לא תדבר על כל נושא שבעולם עם העם, ותחכה להצבעה במסרונים בשביל לקבל החלטה, זה בתפקידך האופציונלי כרוה"מ. אתה הרי רוצה להיבחר על בסיס אמונה ולהחליט בשביל העם, סוג של "הנה המצע שלי שאני אעשה עבורכם, תנו לי את הכוח. טוב?!" אתה די מתבלבל בגבולות הגזרה של חופש הביטוי, ומהות הבחירות הדמוקרטיות. חבל, כי אתה הרי מורה לאזרחות. לא ככה?

תמונה מכאן

****
אתם מפחדים? תפחידו גם את החברים. קליק לשיתוף!

תגובה אחת »

  1. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) 32.186213 34.896784 תודה ששיתפתם!!!MoreפייסבוקטוויטרLinkedInדוא"ללהדפיסDiggRedditStumbleUponLike this:אהבתיהיה הראשון שאוהב את הpost. […]

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    לא הבנתי מה אתה רוצה

  3. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) 32.186213 34.896784 תודה ששיתפתם!!!MoreפייסבוקטוויטרLinkedInדוא"ללהדפיסDiggRedditStumbleUponLike this:אהבתי6 בלוגרים אוהבים את זה post. […]

  4. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) […]

  5. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) 32.186213 34.896784 תודה ששיתפתם!!!MoreפייסבוקטוויטרLinkedInדוא"ללהדפיסDiggRedditStumbleUponLike this:אהבתיהיה הראשון שאוהב את הpost. […]

  6. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) […]

  7. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) […]

  8. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) 31.951229 34.868144 תודה ששיתפתם!!!MoreפייסבוקטוויטרLinkedInדוא"ללהדפיסDiggRedditStumbleUponLike this:אהבתיהיה הראשון שאוהב את הpost. […]

  9. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) 32.186213 34.896784 תודה ששיתפתם!!!MoreפייסבוקטוויטרLinkedInדוא"ללהדפיסDiggRedditStumbleUponLike this:אהבתיהיה הראשון שאוהב את הpost. […]

  10. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) […]

  11. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) […]

  12. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) 32.186213 34.896784 תודה ששיתפתם!!!MoreפייסבוקטוויטרLinkedInדוא"ללהדפיסDiggRedditStumbleUponLike this:אהבתיהיה הראשון שאוהב את הpost. […]

  13. […] אחרונים סקופ!!! ביבי בהריון!… על תיאוריית פצצת הגרעין האיר…סקופ!!! ביבי בהריון!… על המפלגה החדשה למען שינוי שיטת […]

  14. […] איראן: שמתם לב שהדיבורים על תקיפה שם חמים יותר ויותר ועוד ממש בשנה הקרובה, אפילו בחודשים הקרובים? מצניעים לכת בעיתונים. חם גם מכיוון אמריקה. מעניין כמה חם יהיה כאן…ביום שאחרי…. […]

  15. […] תיאוריית הפצצה האיראנית (colaholic1972.wordpress.com) […]

  16. אלון הגיב:

    דעתי שונה ,ברגע שיהיה לגמד האיראני פססה [במבטא פרסי ] הם הולכים לעשות מסע קניות

    אל עבר המדינות העשירות במפרץ. מי יעצור אותו ?

  17. אליהו הגיב:

    אתה דפוק בראש כדאי שתרד מהשטויות שלך

  18. […] אחרונים מלחמה, התרסקות, עבוד… על תיאוריית פצצת הגרעין האיר…Anonymous על מלחמה, התרסקות, עבודה בעיניים.…אירן על […]

מה דעתכם?