גם לה קוראים ביבי, ואני בטוח שמסתתרת כאן אמרה על הריון

כן, בדיוק מה ששמעתם, או קראתם יותר נכון. הוד בּיבּיותו שמש העמים שלנו, בהריון, ואפילו בהריון מתקדם!!! עובדה: ביבי שוב מאחר, ולימדו אותי שלאחר זה לא טוב. הפעם ראשי הרשויות בישראל. חודשים של עבודה, ריצות, שידולים, תחינות, פגישות, וביבי יוק. מZיין את כולם בלי קונדום (סליחה, הפעם לא התאפקתי). הגיע לערב השביתה הכה מדוברת ומאוימת, ונזכר להיפגש לשעה וחצי, רק להגיד לא, ותנו לי עוד שבועיים להקים ועדות. שוב טרכטנברגיזציה של ההחלטה. אמרו לו, תנשק לנו את הקטן, אתה מאחר. תעשה בדיקת הריון, כי נמאס לנו לתת בחינם. זה מזכיר לכם רופאים? עובדים סוציאליים? מורים? אני סתם רע. הוא הראשון לזהות את המצוקה ולתת פתרונות מעשיים. הראשון!!! חכו לספר. או לסרט.

ראשי הרשויות צודקים במאבקם. מ'לשות, הם צודקים כי יש להם בחירות בעוד שנה וחצי, 22.10.2013, תרשמו את התאריך (אני מתמודד לפתח תקווה). מעט מדי מהם עשו משהו למען התושבים שלהם. כרגיל עם פוליטיקאים ובמיוחד אלו שמסיימים קדנציה שנייה ומעלה. הכיסא שלהם מתנדנד כמו ג'לי אוסם שתינוקת בת שנתיים מנסה לאכול לבדה. הם גם צודקים כי יש שם לא מעט אנשים מומחים ברשויות המקומיות. חלקם יודע לנהל מעולה, ומכירים לעילא ולעילא את רזי השלטון המקומי בהתנהלותו המקומית ואל מול שר הפנים החרדי האיום והנורא מזה שנים, אלי ישי.

אלי ישי רוצה לעשות למען העם, העם שלו. מנסה להעביר הנחות ושינויים תחת הפיג'מה של דאגה לרווחת כולם, אבל ההנחות שלו נועדו לכל מיני משפחות מרובות ילדים מבלי להגיד מרובות ילדים, אבל זה לגמרי מכוון 98.86% למשפחות חרדיות, ועוד קצת חוקים למען הקלות לכל מיני עסקים שונים ומשונים, אולי במקרה למקוואות או ישיבות (שמעתי הבוקר על הצעת חוק פטור מארנונה לאולמות אירועים. נחשו איזו מפלגה מחוקקת). ברור שגם חילוניים ירוויחו מהפטורים האלו (!) כי יהיו מוסדות שלהם, שלנו, שיקבלו הנחות. וואלה. במילא הם מתוקצבים מהעירייה כל שנה, אבל שיהיה. מה הבעיה? מה הבעיה?!?!!

ככה הבעיה, להוריד ארנונה ומים למשפחות במצוקה, מרובות ילדים זה יפה, אבל זה יוצר חוסר בתקציב הרשות המקומית. מאיפה יגיע הכסף לחוסר הזה? הרי הממשלה לא מתחייבת להשלים את הפערים האלו. לכן נשארנו עם מיסים גבוהים יותר "לשכונות מבוססות". עכשיו נעבור לעברית: משפחות חרדיות יקבלו הנחות ומשפחות חילוניות ישלמו יותר, יממנו אותם. אני שואל, ומה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?! האם נצא מעבדות לחירות?! האם אלי ישי יוחזר לפלשתינים במסגרת הסכם שלום?

מים. מים מים מים מים. אי אפשר בלי מים. מחירי המים שולשו כמעט מאז המעבר המופקר לתאגידי המים. סוג של רמאות ממשלתית להעלות מיסים. הרי אנחנו לא מקבלים יותר מים, או מים באיכות טובה יותר. סתם מממנים יותר אנשים, והכסף זורם למדינה, במקום לרשות המקומית שמקבלת את חלקה היחסי מהמדינה, ולא יותר מכך. עכשיו בעברית: המדינה הטילה מס עצום למים שלנו, כי הם נכשלו כישלון ארוך ומתמשך בניהול משק המים (זה הליכוד שנכשל טמבלים!), ואנחנו משלמים מיסים, כי ככה. התירוץ שהמיסים יחסכו מים, הוא מפגר. הוכח כלא נכון. צריכת המים עולה למרות המיסוי, ורק המשמעת הפרטית שלנו השתפרה. שואלים ראשי הרשויות, איפה הכסף של המיסים מהמים?!?? למה זה לא מגיע אלינו, לרשות?! אין תשובה. פשוט אין. תשאלו אתם ותראו אם תמצאו תשובה לאיפה הכסף. ויאיר לפיד לא הראשון לשאול (הפעם אני לא מוותר לו). על זה הם מתלוננים ובצדק.

מפעל הפיס לישראל משקיע למעלה ממיליארד ₪ כל שנה, אולי יותר, בחזרה בחינוך וברשויות המקומיות. בערך חצי מזה הולך לכיתות חדשות, והשאר לאולמות ספורט, תמיכה וכו'. הרבה כסף. יש נוהלי חלוקה ברורים ומקובלים על כל ראשי הרשויות בישראל. בא שטייניץ ואומר, זה הכסף שלי, לא שלכם. עכשיו הוא עובר אלי ואני אחלק אותו חזרה, כטוב לי, אולי אשתמש באראלה. אלי ישי לוטש עיניים לתקציב, כי הוא מחלק לרשויות, וכפי שזהבה גלאון פרסמה אך לפני ימים ספורים, חלק גדול הולך לחברים שלו מהרשויות, בלי קריטריונים. סתם כי ככה הוא רוצה. תעשו אחד ועוד מיליארד ותגיעו למסקנה למה ראשי הרשויות צודקים בשביתה.

המדינה גוזלת אותנו, והכסף לא הולך לרשויות, אלא לבנק הכסף הלא ידוע של המדינה. ביבי נזעק, כי הם שואלים על בנק הכסף הזה, והוא לא אוהב את הבנק הזה באור. זה בנק בחושך, מנוהל על ידי אשכנזים מנייאקים (סליחה מכל המזרחיים שמנהלים שם, גם אתם מנייאקים). אז שקרניהו אמר להם לא, ותנו לי עוד שבועיים והנה ועדות חדשות במיוחד בשבילכם, ראשי רשויות יקרים שלי. אמרו לו לא. אולי הפעם באמת יהיה כאן משהו בשבילינו.

יש לי רעיון נהדר לפתרון, חלקי אמנם, אבל נהדר. לדעתי. חכו לפרק הבא של המפלגה שלי.

*****

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו כמנויים, וספרו לחברים…

מה דעתכם?

