כמה שטעים בבייגל בייגל....

ביבי וליברמן, חכו לי בנחיתה בנתב"ג בשבוע הבא עם אזיקים, להיות מובל ישירות לחדר החקירות. חוזר באלעל מהונג קונג 076, אז לא תהיה בעיה לזהות אותי. אם לא ממש תצליחו לקרוא את הדרכון הישראלי שלי, בשפה הזו שבה אני כותב כרגע (בעצם אולי צריך לתרגם לכם, תראו למטה), תבקשו תרגום לגרמנית או רוסית. כמו בסרט בלהות-בדיוני סוג ז' של שנות השישים בהוליווד, אני מרגיש כי עזבתי לפני כמה ימים, מדינה אחת ישראלית שנלחמת נגד כבדות היד של השילטון במיסים, בעיקר, ואני חוזר למדינה של ממשלה ניאו נאצית טהורה, בה אני יכול להיעצר ולעמוד למשפט שדה מהיר כל רגע וכל שעה, על כי העזתי לבטא את תחושותיי ודעותיי בכתב או חלילה להגיד אותה לאחרים. כמובן שאני לא מדבר על דעות מקובלות של רבנים כמו נניח לרצוח תינוקות ערבים כי אולי הם יגדלו להיות מחבלים, אלא על דעות קיצוניות להחריד, אלו שמסכנות כל אושיות שלטון דיקטטורי מהולל כשל אבו אל בשאריבי (בשאר וביבי, ניסיתי…), דעות שקוראות לחרם נגד חלבה או קופסאות שימורים, או שומו שמיים ויבוא כבר אלוהים שנית בחללית שלו להציל אותנו, אני מכוון לקריאה שלי לחרם על הצגה שמוצגת מעבר לקו הירוק!!!

כן, שלום לכם. אתם חיים היום בישראל של שנת 2011, השנה שבה נקברה הדמוקרטיה והגיעה משטרת המחשבות לעיר הקרובה למקום מגוריכם, ולא ממש איכפת לכם. פעם, לפני שבוע בערך, אולי 3000 שנה, מי סופר, רצינו להיות אור לגויים. היום אנחנו זה הגויים. הלקח מכיכר תחריר והערים המופגזות של קדאפי ובשאר למדנו להיות רק קדאפי ובשאר. הלוויה התחילה עם עליית הימין האולטרא קיצוני לשילטון, בתחילת 2009, וזו בישרה על כוונותיה בחוק הראשון, חוק הנאמנות. סייד נוט, לחוק הנאמנות הזה, למה הוא לא מופעל על חרדים? הם מתאימים בול להגדרות שלו ולא מגיע להם כלום לפיו. בישראל של היום, אסור לי לחשוב דעות שונות מאלו של השלטון, חלילה מלומר אותם וגרוע עוד יותר לכתוב אותם.

אם לא הבנתם, אני אסביר שוב. אתמול הממשלה (כי החוק עבר בוועדת השרים) החליטה מה מותר לכם להגיד ומה לא, קרי חוק חדש המאפשר להעמיד לדין כל מי שקורא לחרם כלכלי, תרבותי או אקדמי על השטחים או על מדינת ישראל, ולתבוע ממנו פיצויים ללא הוכחת נזק! הממשלה (והכנסת העלובה והבזויה אי פעם) החליטה בחוק שבגין הפרה שלו תועמדו לדין!!! ואני אומר כי זהו רק הניסיון הרציני הראשון, מעין נייר לקמוס של הימין המשיחי הקיצוני, הגזען, צמא הדם, ושונא כל שונה ממנו, לבדוק את הצעדים הבאים שלהם, צעדים מדודים, מחושבים, להשליט כאן מדינת הלכה, בה הם אדוני הארץ החוקיים כי שהם חושבים עצמם היום ללא החוק התומך, וכל מי שמתנגד להם יושלח לגטו עם עבודות פרך, כי הרי גם להם השכל להבין שמישהו צריך לפרנס אותם.

לשמחתי התבשרנו היום על איחוד כל הגופים היהודיים בארה"ב נגד החוק הזה, וכולנו יודעים שהם מנהלים את ביבי שמנוהל על ידי השופינג של שרה בארה"ב, ואם הוא לא יקבל הזמנות לביקורים עכשיו ואחרי לכתו מהממשלה, אזי סוף העולם יגיע (מ.ש.ל). אולי הם עדיין מחזיקים את האור לגויים. אז במידה לנשיאת בית המשפט העליון אין את אומץ הלב הנדרש להגיד לכנסת לכו לעזאזל חבורה של כלומניקים מטומטמים (היא לא תגיד כלומניקים, בכל זאת נשיאה), אני בונה על חרם יהודי אמריקאי, אולי אפילו עולמי, נגד ישראל, שישנה את המצב כאן. מצד שני, רציתי לבנות על מנהיגות חדשה שטוענת לכתר השילטון שתשנה את המצב, אבל לצערי התבדיתי, ואני אכול אכזבות גם מאלו. חשבתי לתומי כי אלו המתמודדים להנהגה הבאה מהאופוזיציה והעבודה בעיקר, יצאו בקריאה רמה וברורה לציבור הבחורים כי הם יבטלו את כל החוקים הגזעניים כדבר ראשון עם היבחרם בבחירות הבאות. אבל שתיקת הכבשים היא שתיקה ארוכה. מעניין אם יהיה עיתונאי אחד אמיץ בישראל שישאל את ביבי או ברק למה הם ברחו מההצבעה. אולי ישאל את ציפי למה היא לא מצליחה להשליט משמעת קואליציונית על מפלגתה, והאם היא באמת מתאימה לעמוד בראשה. אולי ישאלו את יחימוביץ' ומצנע למה הם לא מתחייבים לבטל את החוקים האלו. אולי עיתונאים ישאלו את המתמודד הראוי היחיד מטעם עצמו לנשיאות הבאה, מר רובי-לא-עשיתי-כלום-בחיים-הציבוריים-למען-העם-מלבד-כבוד-ומשכורת-אני-רוצה-להיות-נשיא ריבלין, למה הוא לא המתנגד לחוק, וזו רק אחת מהשאלות לשאול את האפס הזה. איזה קטע שאני יכול לקרוא ליו"ר הכנסת אפס ולא יכולים לעשות לי כלום.

החוק הזה, כמו חוק הנאמנות, הוא כרגיל חרב פיפיות (כל חוק גזעני הוא כזה). המודעות לחוק החרם העלתה את המודעות למוצרים מההתנחלויות, ואני בטוח כי רבים מהציבור יפסיקו לקנות את מוצרים מהתנחלויות תוך מודעות בלבד, שלא היו מודעים לה היום. אני בטוח שבייגל'ה תוצרת בייגל-בייגל לא היה ידוע לכם. אם אני אעלה פוסט עם רשימה של מוצרים מהתנחלויות בלי קריאה לחרם אלא בכותרת לתשומת ליבכם, זה מותר? על הZין שלי אם מותר או אסור (Pardon my French). זה יעלה מחר. עד היום בכלל לא נתתי לזה חשיבות. לא עניין אותי, כי לכל אחד זכות להתפרנס, ולא הייתה לי בעיה עם מוצרים שמיוצרים שם. היום יש לי בעיה ואני מאוד מקווה שגם לכם. אולי בכלל החוק הבא יהיה כהמשך ישיר לחוק הזה, מעין תת סעיף שאומר כי בכל קופה רושמת בכל סופר בארץ, יהיה מינימום בחשבון 50% מוצרים מהתנחלויות, ואם לא, אז נקבל קנס במקום, כמו במסלול הירוק במקרה של הברחה? זה רק דורש סימון מובלט של מוצרים מעבר לקו הירוק, ובא לציון גואל. זהבה גלאון כבר עובדת על זה ואני לא מבין את הבעיה נגדה. היא רק עוזרת לזהות שלא נתבלבל.

ליברמן וצאצאי כהנא יצליחו עם החוק לשחרור יגאל עמיר עקב מצוקה נפשית קשה? אני ממליץ דווקא על שיקום בני סלע כמדריך בכיר בבני עקיבא. אין לחוקים האלו סוף במערכת הישלטונית הנוכחית, וההוכחה היא כי את ההתחלה כבר עברנו. שוב צריך לשאול, מה מחזיק אותנו כאן? אני חייב לדבר עם האחת שוב ושוב ושוב, עד שהיא תסכים לעזוב, ואני אממש את אחת מההצעות שיש לי למקום אחר. אני אהיה ישראלי בכל מקום אחר, אבל חופשי להגיד את זה. אם הייתי רוצה לחיות אצל אסד, מזמן הייתי מבקר שם. כמה מטומטמים יש במדינה הזאת שלא מבינים עדיין שאסור להצביע ליכוד וליברמן?!

כפרפרזה על מרטין נימלר: "בהתחלה הם לקחו את השמאלנים, ואני לא מחיתי, כי לא הייתי שמאלני". אז אני מרים את קולי ומוחה: בואו לעצור אותי מנוולים!

********

למען ביבי וליברמן קבלו בשפות שאתם מבינים (תודה לגוגל תרגומים):

Нетаниягу и Либерман, ждать меня на следующей неделе, посадку в аэропорту в наручниках, которые будут непосредственно привели к комнате для допросов. Возвращается в Гонконге 076 El Al, то никаких проблем узнав меня.

Netanyahu und Lieberman, warte auf mich nächste Woche, Landung auf dem Flughafen in Handschellen, die direkt für den Verhörraum geführt werden. Kehrt zum Hong Kong 076 El Al, dann kein Problem mich zu erkennen.

********** קליק על שתף וזה בפייסבוק שלכם ************    

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים…

»

  1. אלין הגיב:

    מחזקת את ידיך זיו, אכן נשברו שיאים וזה מדכא. גועל..גועל..גועל..

    • זיו הגיב:

      מזל שהיום עדיין מותר לך להגיד גועל

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      מסכימה עם כל מילה שלך. גם אני נגעלת מההחלטות והצעות החוק המחרבות דמוקרטיה והורסות לאט, אך בנחישות של אנשים קיצוניים ולוחמניים, את המדינה שלנו.
      אגב, אני לא שמאל כמו שהייתי פעם אבל אני ממש אבל ממש לא הולכת אחריי האנשים האלה וביביהם! עדיין יש לי שכל ישר

  2. טליה הגיב:

    אני מרגישה עלובה,נמושה פחדנית לכתוב את הדברים שכתבת.
    חושבת בדיוק,אבל בדיוק כמוך. מעריצה את אומץ לבך,אני אולי מעט פרנואידית אבל חוששת שיבוא יום ושר המשטרה,או גרוע מכך,ראש הממשלה,ליברמן,יצווה לעצור כמוני וכמוך…אירן זה אוטוטו כאן…
    ותראה שהם יצביעו שוב לליכוד ולחבר מרעיו.המזוכיסטים המטומטמים…

    • זיו הגיב:

      ה-ל-ו-ו-א-י ויעצרו אותי על דברים כאלו. בגאווה גדולה. "טוב למות בעד ארצינו". מהי ארצינו היום?!
      אל תפחדי לרגע, המלחמה על זכותינו לחיות בדמוקרטיה היא מלחמה אמיתית כמו נגד מדינות ערב על הזכות לחיות כאן בכלל. זה ישנה לך אם את חיה כאן תחת מדינת הלכה או במקום אחר? אם כן, אל תפחדי להביע את עמדתך!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    שמע, זה לא צחוק.
    דברים שפעם נראו לנו חלום בלהות מתממשים לנגד עינינו.
    אז גם כאן זה יקרה.
    הם יקצצו מתקציבי הבריאות והחינוך (התרבות – ודאי ובוודאי)
    ויבנו המון המון בתי כלא, בעצם אולי מחנות לכלוא את המחרימים.
    ויגייסו מאנשי שלומם המתלהמים כדי לצוד אותנו.
    הרבה אנשים מאוד מרוצים מהחוק, זה מחזק את עמוד השידרה הלאומי.
    יש למה לחכות.

  4. מילים כדורבנות! עכשיו השעה להיאבק על הדמוקרטיה שלנו! ואנחנו נעשה את זה במלוא הכח. תודה לביבי-ליברמן-כצהלה' שחושפים את פרצופם האמיתי ומוציאים את הציבור מהאדישות סוף סוף!

  5. pua הגיב:

    כל מילה בסלע אנחנו מאפשרים לליברמן ולביבי להוביל אותנו במסלול בטוח לאבדון.ההתנחלויות כבר עשוי חלק ניכר מההעבודה ואלה עם חבריהם מבטיחים את האבדון של הפרויקט הציוני האמיתי שלשמו התקבצנו כאן.

    • זיו הגיב:

      אכן, אני מסכים שזה רק אנחנו. הבוחרים אשמים ורק הם יכולים לשנות. השאלה אם הם בכלל רוצים או שפשוט טוב להם ?

  6. אוריש הגיב:

    גם אותי החוק הזה הוציא מכליי.
    לכן לראשונה מצאתי את רשימות החברות הפועלות בשטחים אבל הרגשתי שזה לא תגובה מספיק חזקה.
    צלצלתי לכל החברות שאני קונה מהם ויש להם סניפים בשטחים (הרדוף, אמגזית, שופרסל)וביררתי אילו מוצרים מיוצרים שם.
    עדיין הרגשתי שזה לא מספיק. אבל עכשיו הגיעה הארה.
    להוציא את כל ההשקעות מחברות אשר מרוויחות מהכיבוש.
    ביקשתי זאת ממנהל התיקים והוא ביקש שאמציא לו את רשימת החברות.
    לאחר שהעברתי את הרשימה של קואליצית נשים למען השלום, הוא אמר שאי אפשר. זה חצי משק!
    אתם מבינים, אנחנו המרוויחים מהכיבוש והגורמים לכיבוש באמצעות הכסף שלנו!!!
    ביום ראשון אתן פקודה למכור את כל הנכסים שיש במדינה המתדרדרת ביותר במזרח התיכון.

    • זיו הגיב:

      אני אשמח לקבל העתק מהרשימה הזו. עד החוק הזה לא ממש הפריע לי איפה מייצרים ומה בדיוק. היצרנים הפסידו בגדול

  7. ג'ו הגיב:

    אתמול במקרה קלטתי איזשהו דיון בערוץ 10 אצל גיא זהר (ש"ח מיום שישי) עם יריב לוין מהליכוד.
    גיא זהר שאל אותו איך זה שהם מחוקקים חוקים שבגין לא העז לקדם אז הוא אמר (לא בטוח שהציטוט מדויק אבל כמעט) "בשנים הראשונות הימין לא באמת שלט כמו עכשיו אז הוא לא הרשה לעצמו…".
    אין לו מושג עד כמה נורא זה נשמע.
    אנחנו יכולים לחוקק חוקים שיצרו את צעדי מתנגדינו הפוליטיים כי יש לנו רוב.
    ואח"כ מתפלאים למה מזדעקים ואומרים פאשיזם…

  8. ג'ו הגיב:

    פה הלינק לקטע המלא בתכנית:
    http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=815175
    פשוט עצוב.

  9. דודו.א. הגיב:

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    O_O (סליחה!!!!) באמת באמת באמת יש חוק שכזה? זיו, מה הולך פה?
    OMG!
    אני מתנצל. אסביר את עצמי. לא קורא עיתונים, לא רואה טלוויזיה, לא שומע רדיו. לא חדשות ולא פוליטיקה. לא אבדון, לא פיגועים ולא כלום. מנותק לחלוטין מבחירה מכל מה שקורה במדינת הליליפוט הזו, ומאושר לי! (ואני בדיוק כמוכם, מה ההבדל? שנינו משלמים אותו מחיר של דלק, ואותו מע"מ… אז אל תקראו לי מנותק)
    אם זה הולך לצאת אל הפועל החוק הנ"ל, אצטרך שוב לצמצם את סל הקניה שלי. שום מוצר מהתנחלות. ואני מאלו שקוראים את האותיות הקטנות, בדיוק כי הן שם.
    את הקוטג' כבר הוצאתי מאז העלאת המחיר. אפילו שאני לא מעודכן, היה 5.90 ש"ח, העלו ל- 7 ש"ח ומשהו, אלק חרם צרכני בואו תגרדו לי בעגלת קניות, ואז החזירו ל- 5.90 ש"ח… באמת תודה רבה לכם!!!
    אני בטוח שיתחילו לשחק איתנו ב- "מיוצר ע"י יצרן מס. 5687 עבור אסם" וכו'… אבל עדיין.
    אווילים משרישים! בהמות מולעטות בחזון אבדון ובזרע סרוח של התנכלות לכל מה שבאמת באמת יהודי!
    פוליטיקה מסריחה, ממשלה מטונפת, שלטון בזוי.
    למדתי מ- 30 שנותיי, שאין דבר כזה שמה שנראה על פניו הוא באמת מה שנראה על פניו. פשוט אין (ותודה לג'ורג' קרלין האגדי על כך).
    מישהו מרוויח פה מאחורי הקלעים. אין אפשרות שלא.
    רוצים דוגמא?… בבקשה: אזהרת מסע לטורקיה? לסיני? ליוון?… ברור שמסוכן שם! מאוד!!!! רגע, מה לא? פיגועים, המון. דקירות, פיצוצים. שנאה תהומית לכל מה שישראלי ויהודי. נדפקנו… ברור שזה מסוכן וברור שזה בגלל "טרור":.. אלא מה?… הוי תיאוריות הקונספירציה הוי, היו לי אח ואחות. ולשאלתנו – אז מאחורי כל אזהרות המסע הללו מר ישראלי הנכבד, מי מרוויח? אולי למשל כל בעלי הלובי המלונאי בכנסת, או באיזשהוא מוסד שלטוני רקוב אחר?… יש לובי של בעלי צימרים וספא? ואלו אותם בעלי מלונות שהם יקרים להחריד באילת ובכל מקום אחר (אפילו שמעסיקים סודנים ומזרח ירושלמים בשכר חרפת רעב וצמא!).
    מי אמר התיירות הפנימית לא נוסקת?
    אז השאלה – מי מרוויח מחוק החרם העלוב הזה? מי?

    • זיו הגיב:

      חוק אמיתי לגמרי, עבר בשלוש קריאות, אישורו, תמיכתו ועידודו של רוה"מ. אכן, תזהר במה שאתה חושב לך…. 😦

  10. […] מאובדן השילטון האולטרא ימני-פאשיסטי ששולט בישראל, ומזרים להם מיליארדים לחיי נוחות ואג'נדה פוליטית. טוב להם מדינית תחת ביבי […]

  11. […] הגזענית הגרועה אי פעם בתולדות המדינה. היה לנו את חוק החרם על מוצרים מהתנחלויות, יש לנו את חוק הנאמנות שמופנה אך ורק כלפי ערבים למרות […]

מה דעתכם?

