כן. בעד. בגדול ובענק. מה ששמעתם. בעד הכפלת דמי הסיוע, דמי הבטלה, דמי העוני, דמי הנזקקות, דמי הרמאות, לכל הקהילה החרדית שחיה לפי הכספים האלו.

זה לא בציניות, ולא עם קריצה. בעד!!

רק סיפא קטנטן, משהו שולי, לא ממש חשוב, די פעוט, אתם יודעים, תנאי פיצפון כזה לקבלת הכספים. הנה הרעיון המהפכני שלי, העבירו לכל חברי הכנסת שאתם מכירים: הכספים האלו ינתנו בהחזר מס הכנסה חודשי בתלוש השכר. נכון פשוט?!

יש לי כל כך הרבה מה לומר ולכתוב על החרדים, כספים ייחודיים, עוקף בג"צ מימין, גניבה משמאל, דיל קטן מתחת לשולחן, ניצול וגזל של הכסף שלי ושלכם, אלו העובדים למחייתם, בעיקר מחייתם של החרדים. בל נשכח את כן צה"ל, לא צה"ל, עומדים ביום הזיכרון או לא, אבל אני לא אכתוב.
הכל כבר נכתב. תפתחו עיתונים ותקראו. מה באמת, נשאר לומר על רוה"מ ביבי (תגידו כמו בתוכנית ההיא של יאיר לפיד, רו-הא-מ) שהחליט להשוות את התנאים שהוא מציע לחרדים גם לסטודנטים מובטלים עם שלושה ילדים???!! מי שבחר בו שיקום. שיעמוד בבושה ויסביר למה הוא בחר בו. אני לא ולעולם לא אבחר בו. הכל היה ידוע לפני הבחירות. העם הזה מקשיב בקושי (חוצמזה שציפי ניצחה, אלו העובדות היבשות).

דוגרי, אין לכם תחושת קבס איומה כל פעם שגפני פותח את הפה ודורש השוואת תנאים לחרדים??!! מתי יהיה השוואת תנאים לחילונים?!!

גם אני רוצה דירה על חשבון המדינה, פטור מהכל, לחיות בלי לעבוד, כיתות לימוד של 15 ילדים בכתה, מימון מלא של ארוחת צהריים, לימודים עד 6 בערב לבי"ס, קייטנות במימון מלא, ולהשריץ ילדים שמישהו אחר (כמוני) מגדל אותם. אז מה אם אני רוצה 😦

חרא של מדינה, אבל אחלה ארץ. תהנו כל עוד זה נמשך. זה ייגמר. מתישהו נחזיר את המפתחות לאו"ם.


********** קליק על שתף וזה בפייסבוק שלכם ************                                                                

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים

»

  1. אלין הגיב:

    לייק..לייק…לייק.. אהבתי והסכמתי עם כל מילה!

  2. טליה הגיב:

    תודה. תודה רבה לך על הדברים שכתבת,גם בשמי. הלוואי ידעתי להתנסח בצורה מושלמת כמוך (ולו בעניין זה…)
    האנשים,האנשים הורסים כאן כל חלקה טובה.
    אנה אנו באים???

  3. אחותך (הקטנה) הגיב:

    אהבתי!!!!

  4. Ruth Benedict הגיב:

    מסכימה לחלוטין. בתור חרדית לשעבר, אני מדגישה שהחוק יכול לעבור רק בהסתייגות, ובתמורה ללימודי ליבה מלאים (לאפשר להם לעבוד ולהתקדם אח"כ, כי יש כל כך הרבה שרוצים, רק חסרי מידע וכלים בסיסיים), וגם בעוד מגבלות רבות, וכמובן להשוות לסטודנטים, גם ללא ילדים (הרי שהם לא ימצצו את המלגות הנ"ל במשך 40 שנה, ויחזירו למדינה פי 3-4 מההשקעה).

  5. משה הגיב:

    אני בן 22 סטודנט לתקשורת מגמת עיתונאות- תלמד לכתוב, הדברים שלך מאוד חשובים אבל בכתיבה וקריאה אתה חייב שיפורץ

  6. […] הכפלת המענקים למשפחות ברוכות ילדים מארבעה ילדים ומעלה אבל תשלום במשכורת. אין משכורת? אין קצבאות! […]

  7. […] שני, הנה ההפתעה שלי, תתכוננו, זה מגיע: אני בעד הפטור לחרדים מצה"ל. צה"ל יכול להסתדר היטב בלעדי החרדים, במילא קשה לצה"ל […]

מה דעתכם?

