בויקטוריה סיקרטס עסקינן, לוותיקי האמנזיה. זה מרגיש לי כאילו הפרק הראשון נכתב לפני מילניום או שניים. האמת העירומה היא, שאני כבר חושב על כל המחזה הזה הרבה מאוד, מאוד, מאוד, זמן. מאוד. כל מיני סצנות, משפטים, דקויות, קריצות, ורגשות בנושא עברו לי בראש במהלך השנים האחרונות. את התזה שלי, שפרק ויקטוריה סיקרטס שלה, עומד להסתיים ממש עם פרק זה, ניסיתי על חברים בעברית ובאנגלית. גם בארץ, גם בחו"ל, גם בשגרירות ישראל בפיליפינים, וגם. התזה השתכללה עם השנים, בעיקר עם הביקורים התכופים בויקטוריה בתקופה בה הייתי עושה קוויקים לאטלנטה, ליום אחד.

לכשיגיע הרגע, ואני אופטימיסט חסר תקנה מזן ה"יהיה בסדר, אל דאגה", (שתמיד בועט לי באחוריים באופן מכאיב ביותר, רק לתזכר אותי על כך שאני חמור, קרי, לא לומד), אני אבקש מקטורזה לביים. רק הוא יבין את נפש הבעל פלוס שלושה, ולאישה סוכית, בקניות של לונג'רי. היינו בהצגת יחיד שלו. האיש הורס את מיתרי הצחוק ושרירי הבטן. חצי הצגה לא ראיתי בגלל הדמעות שהסתירו לי את הבמה. דמעות מזדהות, מהולות בצחוק כבד. ככה אני מספר לכולם, שזה מצחוק כבד. ככה היה גם אצל אדיר מילר. שני פרפורמרים יוצאי דופן. חסרה רק צלע שלישית בשביל לבנות גשש – דור ההמשך.

אז בויקטוריה סיימתי עם תחתון גודל L, לארג'. לא ביקשתם גדלים נוספים, אז אין. גם אין תגובות ואין קוראים. הולך בדד… הגענו לחלק המישמושי הבולט יותר, ושנחשב לכיף גדול. הציצי! סליחה, החזייה. לקנות חזייה זה סיפור לא פשוט. עם הגודל בא התיאבון. מסודותי הכמוסים, ואני משתף כאן את הגברים, אז נשים לדלג לפסקה הבאה בבקשה, הוא שהמתנה האולטימטיבית לנשים זה חזייה. חזייה מושקעת, של גיי לארוש, לא דלתא, פלנלית-כותנתית-משוריינת. נשים אוהבות חזיות. ככה זה. הנה למה ככה זה. חזייה אומרת שאתה מכיר את הצמודה שלך לעומק. כל עומק שתבחרו. המממממ. אתה יודע איך היא מרגישה עם חזייה לא נוחה, מה זו חזייה נוחה, ומה זו חזייה סקסית עבורה. אתה פשוט יודע מה היא רוצה. זו תובנת סופר על, שרק בודדים ויחידי סגולה מגיעים אליו (אני זכיתי לראות את האור!). תובנה כזו טהורה ושמיימית, שאתה מחייך לעצמך כל הדרך לפס המגנטי של האשראי, ולא שם לב כי בחנות הלונג'רי בפאריז, בדיוק עתה שילמת 285 יורו לתחתון וחזייה של גיי לארוש. בלבד. אתה יודע שהיא תהיה מרוצה עד מאוד, ואתה תהנה מהסקס שאחרי ההדגמה. תמיד זה כיף.

אז מה הפואנטה למעשה, בהרחבה? חזייה זה המבט הראשון שהעולם פוגש כשהוא רואה אישה. אין סיבה להתייפיף יותר מדי מסביב לנושא. למה שנשקר את עצמינו. נשים מודדות את העקמומיות וכח המשיכה של ציצי נשי אחר (עדיף של חברה שלה, בשביל הרכילות), וגברים פשוט אוהבים ציצי. בכל גודל, בכל צורה, במיוחד אם הוא בולט קצת ורואים קליבידג'. טבעי או עמק הסיליקון. לא ממש חשוב. אנחנו אוהבים ציצי. נקודה. הצמודה שלך בוחרת חזייה לפי מצב הרגש היומי שלה, איתו היא קמה בבוקר, וזה מותאם לסדר יום הפגישות, אבל לא לפגישה אלא עם מי נפגשים. יותר נכון לומר כי זה מתואם למי יהיה בחדר. החזייה גם מלמדת הרבה על המצב הפיזי כמו חולה, כואב לי הראש, עצבנית רצח-אז-הסטירה-קרובה-תזהר! או סתם במחזור (זה אותו דבר, לא?!). מצד שני יש חזיות שמחות, מאושרות שמבקשות להראות אותן לעולם. אלו חזיות שהולכות עם גופיות צמודות, או משהו רפוי, נטול כתפיות. החזייה זה החלק העליון, לא החולצה החצי שקופה שמעליה.
החזייה בבוקר אומרת איך ייגמר הערב, במיוחד עבורך, הגבר שליד. אז שים לב לבוקר. תהיה נחמד, או רומנטי, או חרמן, אבל תנהלו את האיבר הלא חושב, מול החזייה. היא תספר לו כבר בבוקר, בדיוק מה יקרה בערב. נהלו בחוכמה את ההערות בנושא. זה מתכון לחיים בריאים. הנה אמרתי.

בויקטוריה הם מאוד נחמדים לגברים שקונים חזיות. הרי, אנחנו מטומטמים שקונים הכל. בפעם הראשונה אתם לא תדעו או תזכרו את הגודל והצורה. כמו קופים בכלוב תעמדו ותעשו למוכרת עם היד שלכם, צורה של כדור פינג פונג עד חצי אבטיח. בתקווה שמשהו ייפגע נכון. היא תשאל האם זה כמו של הדוגמנית ההיא או מישהי אחרת. אתם תחשבו על אורית פוקס. פרדוקס הגודל כאן לא פוגע. החוק אומר כי תמיד עדיף להביא קטן יותר מהנדרש. גדול יותר גורם לכל הצרות של תחתון גודל L. תקראו שוב. תמיד תצליחו עם חזייה מרופדת וכתפיות שקופות. די כבר עם למה! ככה. זו התשובה! אני חושב שחזיות מרופדות או סיליקון, פוש אפ, ושאר הצרות, זו רמאות בלתי מתקבלת על הדעת. למה אני צריך לחשוב על גודל X כאשר אחרי שהחזייה יורדת אני רואה שורש של X ?! למה?!! גם אני יכול ללכת עם מלפפון או קישוא (הפוך גוטה, הפוך), תחובים לי במרכז חוט המחשבה, רק בשביל נקמה. תחשבו על זה. אין אמינות, אין נאמנות לטבע. למה להתבייש במה שיש. ככה זה טוב לנו. לא כולנו התברכנו בגנים של שבט אפריקאי. כאילו, כולנו הגברים, כמובן.
בחזיות, אלו הם הברזלים, שצריכים אישור מקדים. תשאלו את אחותה, או תחטטו לה בארון. בכל מקרה ועניין, אתם לא תבינו את ההבדל בין קאפ B ל-C הגודל 75 או 85. למה? כי אלו אותם הגדלים בדיוק השאלה היא מקור החזייה, צרפת או ארה"ב. בי, סי, זה שטויות. אנחנו רואים הבדלים אך ורק בין A ל-D. זה בילד אין ברישתית.

תקנו תמיד משהו שחור עם תחרה. זה מנצח קבוע. אדום אומר לה ישר משהו זנותי, וזה בור עמוק מדי להצלה. שאר הצבעים להחלטה אחרי ריגול מקדים. תביאו יותר מחזייה אחת מתנה מויקטוריה. זה בזאר של לונג'רי, והיא מצפה לכמויות, בעיקר כי עוטפים את הפריטים עם דף ורוד והשקית שווה המון. מפאריז או רומא, תביאו סט אחד שלם, מתואם דוגמה, צבעים, ממעצב על, במחיר שערורייתי. פרחים זה מתנה רק לאמא שלה.

בהצלחה!!!

הפרק הבא

הפרק הקודם


****************************************
הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים…


תגובה אחת »

מה דעתכם?

