זה הגיע. הפרק השלישי בפרדיגמה של ויקטוריה סיקרטס. אל חשש, זה לא הפרק האחרון. יש לי עוד 20 פרקים בתכנון, עבור המחזה לאדיר מילר. רגע פולני במטותא מכם, במילא יש נוכחות דלה עד מאוד, בודדים, של קוראים, מגיבים, משתפים ואלו שמסמנים פייבוריטס, בבלוג שלי, (אולי לעבור לתפוז?) אז בעיקר, זה להנאתי הפרטית 😦 🙂
אני צריך לסיים את התזה שלי בנושא ויקטוריה סיקרטס.

מה היה לנו? בתקציר הפרק הקודם דיסקסנו בנושא תחתון ויקטוריה סיקרטס בגודל S, קרי סמול. סיימנו בהבטחה לדיון מעמיק וניפוץ מוסכמות בנושא תחתון (חזרה למאותגרי הזכרון, תחתון זה בשפת נשים), גודל L שזה לארג'. אז למה לארג' זו ה-בעיה לדעתי?!

תגידו לעצמכם עכשיו את המילה הזו, "לארג'" 10 פעמים ברציפות ותחשבו על תחתון, תוך כדי גלגול הלארג' על הלשון. יש משהו (כנראה) מאוד מעליב בלארג'. זו לא מילה. לא אמירה ולא שאלה, גם אם שואלים בעדינות מתוך פחד קל. לארג' זו הצהרה. הצהרת כוונות על פתיחה במלחמה מול זוגתך. כמו שנסראללה אומר שהוא יחסל אותנו ולא מפחד. כולנו יודעים שעכבר הביבים הזה חי מתחת לאדמה 4 שנים יותר רק מהפחד, אבל הוא מתגרה בנו. לפעמים עובר לו הפיירוול לריסטארט, ואז זה בורח לו. זו מלחמה שכבר הפסדת בה. כולכם הפסדתם. גם אני. ברגע שהתחלנו, כבר הפסדנו. רק חשבנו על זה, והפיירוול לא התעורר בזמן לדכאות את המרד, הפסדנו.

כשאנחנו קונים לארג', זה רק בגלל שאנחנו הגברים קונים לפי חוקים ברורים מאוד. הגודל זה לארג', אזי הפשיטא אומרת להביא לארג'. לא סמול, לא מדיום. היגיון ישר, חד ערכי. שתחייה אמרה לי "אל תעשה כלום, לא צריך", אז אני לא עושה כלום. הרי היא אמרה שלא צריך! למה להתעצבן עכשיו, שאני על הספה, רואה שידור חוזר של ליברפול?! פשוט אין לנו את התובנה האלוהית המיוחדת הזו, האולטרא מעודנת, להבין את ההבדל בין לקנות לארג' ולקנות מדיום. זה לא בגנים שלנו. מצד שני, הנשים אשמות. הם לא חינכו אותנו להבין (אני חייב להאשים גם אותן למען השיוויון!).

נגיע ללב הבעיה עם לארג'. אם אני מביא לארג' זה בגלל שאני מכיר את גודל התועכס שיש לי בבית (ואף לא לרגע אחד ובודד, אני אומר שתחייה צריכה לארג'. אין זה משתמע מכך בשום צורה ואופן. לא בציניות ולא בצחוק, היא סוכית על), ואז הבעיה היא כזו. ברגע שהלארג' יצא החוצה ישר הפרצוף שממול נעלב קשות והחיים שלנו עצובים ואפרוריים מתמיד. למה? כי א' אנחנו מכירים את הגודל ואי אפשר לשקר לנו עוד, לעולם, עם מדיום "שהתרחב בכביסה" או "התכווץ בכביסה, בגלל זה זה נראה לוחץ". הגרוע הוא שהזוגה שלידכם, לא רוצה שתדעו את הלארג', כי אם אתם יודעים, היא הרי מצפה לכנות, ליושר, לשקיפות, בלי סודות, "אתה יכול לספר לי את הכל", היא רק רוצה שתגידו לה שיש לה לארג', כי "אולי זה מפריע לך". תהיה כנה איתה, ותבקש ממנה להרזות (היא לא!!! זה קצה המצוק ואתה שניה אחריו, בלי שיווי משקל עם ידיים מנפנפות באוויר מחפשות הצלה. כמו ויילי קיוטי שברח לשועל והשועל מעבר למצוק בלי תחתית).
מצד ג' (ממש כמו בתאונות) אם תבקש ממנה להרזות או לומר, כי לארג' לא מפריע לך, אתה בצרות יותר גדולות מכפי שתוכל להבין. פרחים לא יעזרו כאן, גם לא ארוחה רומנטית לצאת מהבור העמוק הזה שמגיע בתחתיתו ללב כדור הארץ. למעשה אתה אמרת לה שהיא שמנה, גם אם לא אמרת, ובתת מודע (שלה!) קראת לה שמנה (היא שמעה מווווווו). "ככה אני אוהב אותך, לא איכפת לי, את מהממת\יפה\נהדרת\חושנית\סקסית, תבחרו, לא יעזרו כאן. היא ראתה לארג' וישר הבינה שאתה יודע שהיא שמנה.

בעיית אחות לנושא הכאוב הזה, זה אם אתה מביא לארג' והיא בכלל מדיום. מדיום אמיתי. לא מדיום כזה, שהתכווץ בכביסה. אתה אומר לה בפנים שהיא שמנה. מ'פתאום לארג'?! אתה לא יודע שהיא בדיוק הורידה 5 קילו והיא מידה מדיום פרפקט??? אתה לא שם לב! היא לא מעניינת אותך יותר! אתה לא מסתכל עליה?! בשביל מי היא מתאמצת?!!! בשבילה?!! לא!!! רק בשבילך! ואתה חמור גדול מדי שלא שם לב!! היא כבר לא מעניינת אותך. יש לך מישהי אחרת!!! מי זו!!?? תתוודה ועכשיו או שאתה יישן אצל אמא שלך!!! לחברה שלך יש מדיום (בטח סמול, מהפוסט הקודם, אבל אל תגלו), רק על זוגתך אתה חושב לארג'!!! מנוול….

  • הערה לסדר: הבעיה שבדיוק תיארתי, היא פרי מוחי הקודח ומעולם לא קרתה לי במציאות. תיאור בעיה זו הוא בחזקת פנטזיית מדע בדיוני, ואין לה קשר למציאות או למי מהדמויות שאני מתאר מדי פעם בפוסטים, אשר יכול אולי בטעות קלושה, כן להשתמע שאני מתכוון אליהם. אני לא!!! מצד שני, אולי, כנראה, ממש בטעות ואני הרי טועה הרבה, כל יום, כל הזמן, יש קמצוץ אמת כאן, כי השיחה הזו מוכרת לי כמו אקו לוחש במעמקי המוח שלי, אבל בנושא המספרה!

אסור להביא לארג'!! אין כאן יציאת חירום!!!

תביאו רק מדיום. זה תמיד בסדר. מין רוגע נפשי ותקפות תמידית. אפשר רק להרוויח ממדיום, ואם לא, מקסימום היא תתן לאחותה. ניתוח שיטחי עבור אקסטרה לארג' או אקסטרא סמול, לפי דרישה של 20 קוראים לפחות 🙂

בפרק הבא, חזיות ואיך מודדים?!

הפרק הבא

הפרק הקודם

 


****************************************

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים…

»

מה דעתכם?

