גדרות טובות יוצרות שכנים טובים. ? .

גדרות טובות יוצרות שכנים טובים. ? .

התבשמנו כולנו במחוות של כבוד שר האוצר מר יאיר לפיד, עבור ניצולי השואה, על כך שהחזיר להם חלק מהכסף שהממשלה הנוכחית לקחה בעבר, בעודה הממשלה הקודמת, ואני מתכוון לשקרניהו. זה רץ חזק בפייסבוק, ואפילו ביבי ראה וניסה לרכב עליה, על המחווה, לא על דולצינאה. האוצר גם החליט לקצץ בנקודת זיכוי לאמהות עובדות, ולפיד ביטל את זה. שוב פייסבוק-כפיים, עבר לביבי מתחת לרדאר. זו תמונת המלחמה של האוצר שכנראה נכונה לנו בחודשים הקרובים, בה לפיד יתרכז בפרוטות של הסעיפים שהוא מבין אותם, כמו נקודת זיכוי, מס על ירקות, מחירי הדלק, כמה עולה החוג לילדים, וניצולי שואה. הכותרות ברורות מעצם שם הסעיף, ובמילא לא צריך להתעמק בנושא מעבר למה שעיתונים מפרסמים. הרי למחרת בבוקר כבר יגיעו הפלוצקרים ויסבירו ללפיד דרך העיתון כמה זה עולה לו ועולה לנו, ומה נכון ומה לא נכון. העיתון יקבע את גורל התקציב.

הכסף האבוד הגדול של תקציב המדינה מחולק לשני תחומים עיקריים: עובדי המדינה והכיבוש. שני התחומים השחורים והבלתי ידועים לציבור, כמה זה באמת עולה לנו. הכיבוש יקר לנו עד מאוד, כל כך יקר ששטייניץ התפאר בהכפלת תקציבו. זה לא מקבל כותרת של כיבוש יקר לנו (נו באמת, הגזמתם, אין לנו ילד שיצעק המלך הוא עירום), אלא מתחבא מאחורי אלפי סעיפי תקציב עלומים ונסתרים, בחוק ההסדרים בעיקרו, ותקציב המדינה דה פקטו.

הכיבוש הקפיץ לנו את תקציב הביטחון בעשרים השנה האחרונות בערך פי ארבע, והיום יש לנו משרד ביטחון שמקבל למעלה מ-20% מתקציב המדינה, שחציו הולך לצה"ל והחלק השני כתוב בדיו נסתרים על טבלאות אקסל שלעולם לא יראו אור. אולי זה ממצב אותנו כמעצמת ביטחון, ליד הנעלות שבמעצמות או הנעלות שבדיקטטורות, לא יודע. אני כן יודע, שעל פי תוצאות המלחמה האחרונה בעזה בה הצלחנו למוטט את שלטון החמאס שלא העיף עלינו 1200 טילים בכמה ימים, ועם 50 אלף ויותר טילים של חיזבאללה שמכוונים אלינו, הביטחון שלנו הוא בחלקו הגדול מיתוס, ועדיף לא לבחון אותו באמת.

הכיבוש מייצר לנו מלחמות ומיני מלחמות, "מבצע מוגבל" בשפה המקצועית עבור רוני דניאלים. זה לא ממש חשוב לצעקנים מי באמת מתחיל במלחמות האלו, התוצאה היא שאנחנו משלמים כל שנה מיליארדי שקלים שאין לנו, בשביל לשמר את גובה הלהבות ברמה שהשלטון שלנו אוהב, אבל לא זוכרים כי הכיבוש לעולם לא יכבה אותם. להבות המלחמה האלו נשלטות על ידי פוליטיקאים, וראינו היטב בשנים האחרונות שהם עושים בזה שימוש אישי למען חוק ההישרדות הפוליטי וכיבוש השלטון, ובתת סעיף, זה הוכחת הצדק לתקציבים העל האלו. "איראן איראן" מגיע אחת לכמה שבועות וכשהעם, אנחנו, לא קונים את הבולשיט הנתניהו הרגיל, הוא מדליק לנו את השטחים הכבושים, שנזכור כמה רעים הערבים, ומקלקיליה יעופו טילים על כפר סבא, אז תביאו עוד כסף.

הכיבוש מממן עשרות ואולי מאות אלפי ימי מילואים שנתיים לאזרחים שמגיעים לשמור על גבעות טרשים, קראוונים נטושים, מאחזים שבעליהם יצאו לסידורים בחו"ל, הסעות לגני הילדים או סתם ללוות משלחת חברותא לשוק בחברון. משרד הביטחון גם מממן מפקדות עודפות לביטחון בשטחים הכבושים, כן, שוב אמרתי שטחים כבושים. אלו נגזרות עצומות של חיילים, אימונים, ציודים, נשקים, כלים משוריינים, ומחסומים. דרך משרד הביטחון נמצא מימון למאות ואלפי משרות בישובים שבשטחים, לכל מיני פונקציונרים מקורבים או אלו שהיו "לשעבר בתפקיד…" ויש עוד רבים אחרים. הכיבוש מממן אגפים בשב"כ, ומשרדים מיותרים בממשלה, על אגפיהם, תקציביהם, על שריהם ושאר המקורבים תחת אלפי סעיפי תקציב ייחודיים בחוק ההסדרים השנתי. אתם זוכרים את המשמעות של "אזורי עדיפות לאומי א"?

הכיבוש מייצר לנו "גושי התנחלויות" עם כבישי גישה דרך מחלפים משובחים, כבישים מהירים, "ועוקפים" מדהימים שנבנו שם למען 4% מאוכלוסיית המדינה, בלבד. מכירים את יאיר לפיד? הוא כתב על זה טור שלא התפרסם בפייסבוק. בשם הכיבוש אנחנו מיישבים חלק ארץ שאינו שלנו, ולעולם לא יהיה שלנו, ונחזיר אותו על מאות מיליארדי השקלים שהושקעו בו, ולא הושקעו במקומות אחרים. בשם "ההתרחבות הטבעית" שבשטחים, מיליארדי שקלים מושקעים שם בתשתיות, דירות מסובסדות, ומחקר חיצוני אך לפני כמה שבועות שהראה כי רמת החיים שם גבוהה יותר משאר אוכלוסיית ישראל.

גושי ההתנחלויות האלו, הערים "הגדולות" שבשטחים, מביאות גם תקציבי עתק מכל משרדי הממשלה האחרים, בינם נמצא גם את משרד החינוך, שהוכח כי הוא משקיע שם יותר שעות לימוד מאשר בשאר המדינה, ועוד במכפלות גבוהות למדי. הכיבוש מממן את הלאומנות הימנית קיצונית הממשלתית, שבחובתה לשימור קיומה ממציאה לנו תוכניות לאומניות כחובה בתוכניות הלימוד, "לחיזוק הקשר היהודי עם הארץ". זה הרבה כסף, המון כסף.

"סינגפור של המזרח התיכון", ביבי. (בתמונה זו הונג קונג)

"סינגפור של המזרח התיכון", ביבי. (בתמונה זו הונג קונג)

הכיבוש, מר שר האוצר יאיר לפיד, מייצר לנו מגבלות סחר בינלאומיות, חרמות, עונשים, הפסדי עתק של ייצוא, של השקעות, של תיירים, וזה אומר הפסדים של הכנסות, וזה אומר פחות מקומות עבודה. הכיבוש מייצר לנו את הפחד הבינלאומי של אנשי עסקים וחברות עתק מהמלחמה הבאה בישראל, הם משקיעים במקום אחר.

הכיבוש מייצר לנו רק דבר אחד – את הסוף. הכיבוש משחית, זו לא סיסמה, הוא משחית גם את הכלכלה, גם את התשתית, גם את המרקם החברתי, גם את העתיד שלנו כאן על כל המרכיבים של מדינה.

הדרך היחידה שלך להצליח כשר אוצר בפריצת גבולות המשק הישראלי לעצמאות מוחלטת, זה להביא את השלום. השלום הוא הפתרון היחיד לבעיות הכלכלה של מדינת ישראל.

* קיצוצים גם על עובדי המדינה בכתבה הבאה.

****

יש לכם אופציות אחרות? תגידו לי. אני חובב שיתופים. עכשיו תורכם.


»

  1. מאת ביבי:

    אני אנסה לעשות קצת סדר במיש מש הטענות הכביכול קונקרטיות שאתה מעלה כאן…לגבי שאר הסיסמאות השחוקות שאתה מפריח כאן אני אוותר…
    1.
    תקציב הביטחון קפץ ב-20 שנה האחרונות ואתה מקשר את זה לעניין הכיבוש (כשאני מבין ש"כיבוש" מדובר על היאחזות בקרקעות הנדל"ן יהודה ושומרון ).
    המעניין הוא שהכיבוש החל להתבסס כבר משנות ה-70 ואילו השנה, ראה איזה פלא, מלאו 20 שנה ל…תהליכי הסכמי "השלום" אוסלו…וזה אומר דרשני…
    2 .
    מסכים איתך לחלוטין שתקציב הביטחון גבוה מאד ויחס עלות-תועלת שהוא מעניק ראויות לשיפור מאסיבי . הניסיון לקשור את זה לעניין הכיבוש הוא שקרי .
    ההיאחזות ביו"ש מביאה ליכולת השליטה של צה"ל (בסיוע PA עצמם) באוכלוסיה הפלסטינית ומאפשרת להגיע בנקל לתאי הטרור של קבוצות איסלאמיסטים קיצוניים ולמגרם מהשורש . קבוצות רבות כאלו נמצאות בגדה (ובחמאסטן קרי עזה). PA לבדם אינם יכולים (כלכלית,צבאית) ולא תמיד רוצים לפתוח חזיתות נגד ארגוני הטרור הללו .צה"ל בא לעזרתם !
    בכך יש בדבר זה להעניק רווחה רבה לתושבים הפלסטינים, שכן בזכות השקט הזה תושבי ישראל מאפשרים את העסקתם של כ- 42 אלף פלסטינים בתוך ישראל ו- שים לב לנתון הבא :
    מתוכם 24 אלף פלסטינים מועסקים באותם ההתנחלויות היהודיות "הנודעות לשמצה" .
    מקור 1 : http://www.cogat.idf.il/901-10534-he/Cogat.aspx
    מקור 2 : http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3521222,00.html

    עליך להבין דבר אחד שגורם לך ורבים כמותך מהשמאל להעלות טענות סרק מבולבלות (לפעמים אני נוטה לחשוב שהם אינם נאמרים בתום לב ).
    יש בPA ובחמאסטן כמו בכל העולם הערבי קבוצות טרור המונעות מאידיאולוגיה דתית פאנטית ועניין הסכסוך ישראלי פלסטיני הוא רק תירוץ להיאחז בו . הם מפיצים את משנתם ומסיתים גם את ההמון לפעילויות עוינות כלפינו .
    גם אם ניסוג לקווי 67 הם ימשיכו לתקוף אותנו ואת העולם המערבי . עבור הגרעין הקשה הפלסטיני זאת כבר לא מלחמת גבולות אלא מלחמת דת .תבינו את זה כבר !

    3.
    "הכיבוש מייצר לנו מלחמות ומיני מלחמות " . מעזה יצאנו בהתנתקות והסרנו את הכיבוש, אין כיבוש, ומה זה הועיל ? עדיין הקבוצות המיליטנטיות שם פועלות כנגדנו וכנגד רצונם של רוב תושבי עזה
    שמעוניינים בשיקום ופריחה כלכלית . שוב זה הגרעין הקשה שהוא למעשה מרכיב קטן יחסית באוכלוסייה הערבית שמחולל את הבעיות וכנגדו אין פיתרונות קסם כפי שהשמאל אוהב לפנטז !
    הגרעין הזה הוא כל כך קיצוני אפילו עבור החמאסניקים עצמם .
    כנ"ל לגבי דרום לבנון .

    4.
    "הפוליטיקאים שולטים בגובה להבות המלחמה לפי הצרכים הפוליטים שלהם "
    מסכים איתך בנוגע לגיזרת עזה, אבל מטעמים אחרים . אני סבור שאפשר היה לסיים את המשך ירי טילי עזה לתוך ישראל אם רק הפוליטיקאים היו נחושים לסיים את המאבק הזה באמת וכפי שהציע יואב גלנט – כיבוש מרחב רפיח וניתוק ציר ההברחות ממצרים . שוב פעם הכיבוש….נכון !!
    מקור : https://www.youtube.com/watch?v=-kLqme6eFQs

    5.
    "הכיבוש מממן עשרות ואולי מאות אלפי ימי מילואים שנתיים לאזרחים שמגיעים לשמור על גבעות טרשים, קראוונים נטושים, מאחזים שבעליהם יצאו לסידורים בחו"ל, הסעות לגני הילדים או סתם ללוות משלחת חברותא לשוק בחברון. משרד הביטחון גם מממן מפקדות עודפות לביטחון בשטחים הכבושים "
    האמנם הינך מתיימר גם להבין בדוקטרינות צבאיות של המזה"ת?
    צרכי הביטחון של ישראל כנגד האיומים מול צבאות ערב שלמולם היא ניצבת (אמנם בשנים האחרונות הם פחתו ) מחייבים להבין שצה"ל חייב להחזיק מס' מסויים של כוחות צבא מאומנים ומוכנים לקרב בכל זמן .** כל זאת ללא קשר להיאחזות בשטחי יו"ש **.
    מה המס' המדויק לאתגרי הביטחון הדורשים להחזיק כך וכך מפקדות וכוחות מילואים מאומנות,מאורגנות ניהולית,ומבצעיות וכמה מהתקציב דרושות עבור כך ? – לא אני ולא אתה יודעים לומר .
    כן הייתי מקבל סוג של טענה כזאת אם היית טוען שעבור פעילות בט"ש ביו"ש אין אפשרות לתקציבים עבור פעילות אימון מלחמתי (מאסיבי) כנגד צבאות ערב, רק שנכון לעכשיו הסוגיה הזאת לא עומדת על הפרק .

    6. עניין הגדרת שטחי יו"ש כ"איזור עדיפות לאומית א' " .
    לא מבין מה ברצונך לטעון ?
    הרי אותם המתיישבים בהתנחלויות באם לא היה "כיבוש" היו מתגוררים באיזורי פריפריה (המוגדרים אע"ל א' ) בשאר המקומות בישראל וזאת מתוך אותם מניעי שליחות אידיאולוגית וגם כי משלח ידם הוא חקלאות לכן לא מובן לי מה חסכת ? שם אין "דירות מסובסדות" כפי שאתה טוען ?

    7.
    "הכיבוש מייצר לנו "גושי התנחלויות" עם כבישי גישה דרך מחלפים משובחים, כבישים מהירים, "ועוקפים" מדהימים שנבנו שם למען 4% מאוכלוסיית המדינה, בלבד.
    בשם הכיבוש אנחנו מיישבים חלק ארץ שאינו שלנו, ולעולם לא יהיה שלנו, ונחזיר אותו על מאות מיליארדי השקלים שהושקעו בו, ולא הושקעו במקומות אחרים. בשם "ההתרחבות הטבעית" שבשטחים, מיליארדי שקלים מושקעים שם בתשתיות, דירות מסובסדות ."

    אתה יכול לתכן הרבה תכנונים – ובינתיים המשך חלומות נעימים…
    אתה ודומיך מסתכלים על המדינה לטווח ראייה של ה-20 שנה קדימה אולי 30 שנה אבל החשיבה שלנו היא על 100 ו- 200 שנים הבאות ואף יותר ! .
    מבחינתנו, השמאל החילוני, שאני רואה אותך כאדם ממוצע המייצג אותו נאמנה – זאת רק שאלה של זמן עד שהדורות הבאים שלך ודומיך יאבדו לגמרי את הזהות היהודית ובעקבותיה גם את הזהות הציונית (וכן להיפך) . אתם תיעלמו מהארץ הזאת באופן עצמאי ולכן אתם כבר עכשיו מרשים לעצמכם להתנער מחלקי ארץ הקודש הזאת .אנחנו בינתיים בשונה ממכם לוטשים עיניים לאוכלוסיות מליוני היהודים בעולם ומתכוננים כבר עכשיו לקליטתם כאן . איך ? אחיזה בשטחי יו"ש והכשרת הקרקעות (משפטית) להתיישבות המונית בהם.
    אצלנו במחנה הימין האידיאולוגי מתכננים גם לטווח הרחוק .
    אנחנו, שומרי המסורת האמיתיים, שמוכנים למות על קדושת הארץ נשאר כאן לעד וזה כולל יו"ש כמובן .

    8 . "משרד החינוך, שהוכח כי הוא משקיע שם יותר שעות לימוד מאשר בשאר המדינה, ועוד במכפלות גבוהות למדי.
    "
    יש לך מקור לזה ? וגם אם זה נכון, זה מצביע על כוח פוליטי חזק שמקבן לעצמו תקציבים כמו שאר (עשרות! ) הכוחות הפוליטים במדינה ,SO WHAT ? מה זה קשור להיאחזות בשטח עצמו ?
    (כן ידוע לי שתקציב החינוך עבור היסע התלמידים לבתי ספר בין היישובים המרוחקים ביו"ש עלותם רבה אבל לא רחוק בכלל מנגזרות העלויות כפי של המועצות האיזוריות בנגב )

    9.
    " הכיבוש מייצר לנו את הפחד הבינלאומי של אנשי עסקים וחברות עתק מהמלחמה הבאה בישראל, הם משקיעים במקום אחר."
    כוחות האויב של ישראל הפועלים כנגדנו הם כביכול פועלים בשמם של הפלסטינים אבל הם בשונה מהפלסטינים (למעט הגרעין הקשה) מעוניינים בסילוקנו מכאן טוטאלית . בעוד והפלסטינים עצמם רובם הגדול מעוניין בנו (אם כי בתוך גבולות 67) כמעצמה כלכלית שתעזור להם לפרוח כלכלית.
    יוצא מכך שדינמיקת הסכסוך מנוהלת ע"י שני זרמים. האחד אלו מדינות ערב המליטנטיות כדוגמת איראן המסייעות לקבוצות הטרור בגדה ובחמאסטן ויש את הזרם המתון והמודע לעצמו של האנשים
    הפשוטים שקולו לא נשמע והם אינם אגרסיבים ומוכנים לקבל את גורלם "האכזר" של "הכיבוש" כפי שהיה עד שנת 1967 בכיבוש הירדני .
    הפחד הבינלאומי נובע מעצם הימצאותנו כאן במזה"ת .

    לסיכום,
    תתעורר, שלום עושים עם אויבים רציונאלים *לא* עם אויבים לא רציונאלים.

    • מאת זיו:

      כתבתי תגובה די ארוכה והתחרטתי. הגעתי למסקנה (לא מהיום, ולא ממך) כי להתווכח עם וכחן ימני שאינו בקיא בעובדות ואינו יכול לסתור אותן, רק מתנגח, זה די מיותר. תעשה גוגל על הטענות שלי, תמצא הכל. פורסם בעיתונות.

      כשמאלני, אני משוכנע כי דרכך הימנית תביא אותנו לאובדן המדינה וחיסולה המוחלט. זה רשום בעשרות פוסטים שונים בנושא. אני רואה את המדינה מאות שנים קדימה רק דרך השלום, אתה רואה אותה שורדת עוד שנה ועוד שנה. שורדת, זו מילת המפתח אצלך, לא אצלי. עד היום, למרות שביקשתי אינספור פעמים מכל צעקני הימין השונים, לא קיבלתי תשובה לשאלה הכי פשוטה שישי: מה אתם מציעים כפתרון מעשי? נראה אותך……

      אויבים רציונאליים (אני קרוע מצחוק). התעוררתי, והבנתי ששלום עושים עם אויבים. מתי אתה תעורר?

  2. מאת YARA113:

    צודק במליון אחוז

  3. גם אותי הכיבוש השחית
    בעברי כשהייתי מסתכל שמאלה הייתי רואה מרחוק את כהנה
    כן שנאתי ערבים
    עד שהגעתי לגור בהתנחלות קטנה שני קראוונים עץ וחייל (קרני שומרון)
    היום חלק מהקניות שאני עושה אני עושה אצל הערבים שכני
    הכביש שנסלל במיוחד עבורי, הכלב והחייל ששומר עלי משמש גם את שכני

    בוא נחשוב רגע על עולם יפה יותר בו אתה מצליח "להחזיר אותי הביתה" לארץ ישראל הקטנה
    או יותר טוב מבחינתך סתם מצליח להעלים אותי כי הרי אין לך ולי דבר במשותף
    ונראה שלא תרצה שאהיה שכנך
    בעולם יפה שכזה כפי שכבר הצלחנו ליצור בעזה יש ישוב ערבי באלדי
    ללא זיהום יהודי
    הערבים שם חיים את חייהם ללא כיבוש
    משגשגים
    ואף שולחים אלינו כל מיני צעצועים שהם בונים (קסאמים)
    האם אתה באמת רוצה יחסי שכנות כאלה גם מהאיזור בו אני מתגורר עם העץ והחייל?
    האם כיפת ברזל בכפר סבא, כפר יונה ועוד יפיסו את דעתך?

    עזוב
    סתם ניסיתי להפחיד כי זה מה שאנחנו המתנחלים הימנים המנייקים יודעים לעשות
    בוא נבנה על המודל של עזה ועם ההשלכות נתמודד אחר כך

    • מאת זיו:

      אתה חי באזור שאינו מוכר על ידי מדינת ישראל ועל ידי האו"ם כחלק מהמדינה שלנו. אתה יודע את זה רק מסרב להכיר במציאות. אם אתה רוצה לפתוח ויכוח על סיפורי התנ"ך וזכות אבותינו, רק תגיד, יהיה כיף.

      בעולם יפה אני לא רוצה להעלים אותך כי אתה ואני לא חושבים אותו הדבר. זה מה שמבדל אותנו. אני מקבל את כולם, וכולם יכולים להיות שכניי. אני מודד אנשים על פי מעשיהם, לא על פי אמונתם, צבעם או מינם. אתה לא מקבל אותי ומנסה להשליך עלי את הבעיות שלך. זה משהו שימניים לעולם לא יבינו.
      למה למגיע לתושבי התנחלויות סבסוד של החיים? למה אתה יותר טוב ממני? למה הכסף שלי טוב לממן אותך ושלך לא טוב לממן אותי?

      עזה עדיין תחת כיבוש, למרות שאתה מכחיש את קיומה. אריאל שרון יצא מעזה, תביא את הטענות שלך למנהיגי הימין. יש להם מיליון אפשרויות לחזור לשם. עד שהם יחליטו, כל מיני ביבי יעשו שם מלחמות מתי שהוא רוצה בשביל הצרכים הפוליטיים שלו. גם אולמרט עשה, גם ברק. בעזה אין מודל, הייתה בריחה בלי הסדר. בשטחי A יש מודל, והוא עובד מצוין היום. תשאל את כל ראשי מערכת הביטחון והשב"כ. סליחה, אתה ימני, אתה יודע הכל בביטחון, אין טעם לשאול את ראשי המערכת.

      יחסי השכנות האלו קיימים, לא אני יצרתי אותם, אבל מתנחלים עוזרים לממש אותם. אני רוצה לקיים מציאות אחרת, כזו שלא ניסינו. של שלום. אני לא רוצה כיפות ברזל בשום מקום בישראל, כי אני לא רוצה מלחמות. ימניים לא יבינו את זה לעולם כי בלי מלחמה מהו ימני?

      עדיין לא קיבלתי ולא אקבל כנראה לעולם תשובה מווכחן ימני: מה הפתרון שלך?

      • מאת lensandfood:

        בוקר טוב זיו
        אני תמיד מנסה להבין במה הכסף שלך מממן אותי
        איך אתה עם הכסף הטוב שלך מסבסד אותי
        האם זה בגלל ששיעור המס נמוך יותר לתושבי התנחלויות?
        האם זה בגלל שאני לא עושה מילואים כי ממילא אני שומר על הבית?
        האם זה בגלל תחבורה ציבורית מוזלת?
        צר לי לקלקל לך
        מס אני משלם כמוך (לפחות ע"פ מדרגת המס שלי)
        צבא \ מילואים אני לא עושה כי כבר עברתי את הגיל אבל תאמין לי שעד אז המדינה שלי
        ניצלה כל יום שהיתה יכולה ממני ,
        לגבי תחבורה ציבורית, כאן אתה צודק
        אבל אםאתה חושב שאפשר לחיות כאן ולעבוד שם ולסוע בתחבורה ציבורית מוזלת אתה טועה
        3 שעות נסיעה מהעבודה הביתה לימדו אותי שאת המשכורת שלי אני אוציא על דלק דלק ודלק
        שאגב מכניס הרבה מיסים למדינה
        והטיעון שלך שהשב"כ ידאג לשקט מהשומרון נשמע טיעון צבוע או ימני
        הרי אם אתה רוצה להפרד ברור שלא יהיה פה שב"כ
        ותן לי לגלות לך משהו
        גם בעזה מעדיפים לא לירות עלינו
        מי שיורה זה מי שלא איכפת לו מהשאר אבל הוא חזק יותר
        מה ימנע את זה כאן? רצון טוב? תדחוף את הרצון הטוב לקנה של קלאצניקוב

        אנחנו באמת לא נסכים אבל צא החוצה ותראה את העולם האמיתי

        המשך יום מקסים

        • מאת זיו:

          כן, המיסים שלי מממנים כבישים מפוארים היכן שלא צריך (ע"ע כביש ליברמן, אתה מכיר מצוין), מממנים אנשי מילואים (אני עושה מילואים ואסרב פקודה לשמור על הישובים האלו בדיוק כמו שבנט יסרב פקודה לפנות) ששומרים לחינם על גבעות טרשים וקראונים בגלל גחמות של משיחיסטים עם כיפה סרוגה וענקית, הם מממנים בניית ישובים וזה אומר בתים מסובסדים לך ולחברים שלך, כי הפיתוח נופל עלי, לא עליך. מערכת החינוך בשטחים מקבל כמעט כפול תקציבים ממערכת החינוך שאינה בשטחים. תעשה גוגל ותמצא.

          יש עשרות אזורי א' בהגדרה שבשטחים, שמקבלים הנחות במיסים.

          למה אתה חושב שמגיע לך תחבורה ציבורית זולה ומסובסדת? מי אתה בדיוק שמגיע לו יותר ממני? למה אני לא יכול לקבל הנחה בתחבורה הציבורית שלי? אצלי יותר קל להגיע ממקום למקום? אני צריך שני אוטובוסים ורכבת של 75 דק' (עם החלפה) בשביל להגיע למקום עבודתי. והכל בשטחי ישראל. איזו חוצפה זו להגיד שאצלך תבזבז יותר דלק בשביל להגיע ממקום למקום. אל תגור שם יהיה לך קל יותר. זו חוצפה ויוהרה של תושבי שטחים ימניים שחושבים שכולם משרתים שלהם.

          לא טענתי שהשב"כ שומר על השקט. קצת הבנת הנקרא לפני הצעקות. הפלשתינים שבגדה שומרים על השקט מתוך אינטרסים שלהם. תשאל את השב"כ.

          אתה מעדיף לחיות על החרב כי זה החינוך שלך. ושוב אני אשאל כרגיל כל ימני צווחן: מה הפתרון שלך? גם אצלך אני לא אקבל תשובה, כי אין לך. אתה כמו כולם, מעדיף להתנגח אבל לא מציע שום חלופה לפתרון שלי, של שלום. ביבי עשה מזה קריירה, גם גזעני הימין שונאי האדם כמו פייגלין וחבריו. השכנים שלך.

          צא החוצה וראה את העולם האמיתי. שונאים אותנו בעולם בגלל הטחים הכבושים כי אנחנו עם כובש. מדינת ישראל תגיע לקיצה רק בגלל הכיבוש, ואתה חלק עיקרי מאוד ממנו.

  4. מאת Lorie Crane:

    המרצע יוצא מן השק: במקום להיתלות באילן כל כך עצום כמו משה רבנו מיטב שיאיר לפיד ילך ויקרא קצת (הוא שכח מאז הבגרויות ) מה אמר המלך רחבעם : אבי (שטייניץ וביבי ) ייסר אותכם בשוטים ואני ( יאיר לפיד ) אייסר אוצכם בעקרבים. שום דבר לא השתנה ולא ישתה . מה שהיה לפני 2700 שנים יהיה בקרוב שוב.

מה דעתכם?

