בחיי שזה מכשיר יפה

תמי 4 עיצבנו אותי כהוגן. הפכו להיות חלק משטראוס וציפיתי לקבל שירות צרכנים מתקדם, כי שטראוס, אתם יודעים, זו חברה ואם בישראל, ועד היום הם לא איכזבו אותי. באמצע הקיץ, 36 מעלות, פלוס שתיים לכאן או לכאן, התמי 4 שבק חיים, נזילה שכבר התנסינו בה בעבר. 64 ₪ לחודש בעלות שנתית של אחריות והחלפת חלפים, ככה זה עולה. אירוע יומולדת לשלושים איש בערב שישי, ואני בלי תמי 4, ובלי קומקום.

התקשרתי בשישי החל מהשעה 8 בבוקר. ענו לי בשעה 10:20, אחרי כמה ניתוקים. דין ודברים ריקים ובטלים מתוכן שכן הילדה שניסתה לעזור לי הצליחה לעזור רק עם חלון התיקונים שקיבלתי באופן אטומטי באתר הבית שלהם, ולא דקה קודם לכן. אין בקשות מיוחדות, אין אפשרויות אחרות. חמישה ימים תמתין לטכנאי. אין מים קרים בבית, אין מים חמים, ואחרי ארבע שנים וחצי זה סוג של התרגלות ממכרת, ואני מרגיש את החוסר אונים ברמת לחמם את הבקבוק לקטנה במיקרו עם מים מהברז. לא ממש חשוב, אבל מעצבן. נורא.

וכשמעצבנים אותי, אני מתעצבן. שירות גרוע עושה אותי עצבני. באמצע הקיץ אני מצפה לטכנאי באותו היום, ומקסימום למחרת, בעיקר במכשירי חשמל שהפכו להיות חיוניים, וזה די שווה ערך למזגן מקולקל. אמרתי להם אסטה לה ויסטה, כאן הסתיימו יחסי החברות בינינו. ככה אני היום, מעצבנים אותי בשירות, אני מתנתק. לא רוצה הטבות, מתנות, פיצויים, שוברים ושידרוגים. רוצה שירות. אין שירות = אין לקוח. כל כך פשוט, ותלמדו שיש אינטרנט.

הזמנתי אלקטרה בר, יומיים לאחר מכן באו להתקין. עלה לי 69 ₪ לחודש במבצע עם שנתיים אחריות. לקחתי את מבצע הטרייד אין ל-3 שנים בעלות של 89 ₪ לחודש (לא משתלם, אל תעשו!), והמכשיר דיגיטלי, עם כמה יתרונות בולטים, וחיסרון אחד נוראי שלא ידעתי על קיומו. המים החמים באלקטרה בר מתחממים בצורה רציפה 24 שעות, ללא הפסקה, וגם אם אתם לא רוצים מים חמים, אלא רק מים קרים, כל לחיצה למזוג מים קרים או להעיר את הבר הזה מתרדמתו הקודמת, מיד מרתיחה גם את המים החמים. בזבוז עצום ובלתי מובן של חשמל לחינם. זה רק ענין של תוכנה, וחבל על כך. זה לבד אמור למנוע מאלקטרה בר כל פרס שהוא.

לתמי 4 פרסמתי בפייסבוק. אז נזכרו ליצור עימי קשר. שיחה ארוכה, כי פתאום היה איכפת להם. אינטרנט, זוכרים?

השתלשלות אירועי אלקטרה בר, מובאת לפניכם מטה, במכתב שנשלח הערב לסמנכ"ל החברה ומנהל חטיבת השירות, אם זה מזיז לו, אני לא ממש יודע. אם זה מזיז לכם, זה חשוב יותר. ראו בפוסט הזה דגל אדום לשירות נוראי מניסיוני האישי, והמלצה שלי לחשוב שלוש פעמים לפני שקונים אלקטרה בר.

אולי הגיע הזמן להיגמל מהמכשירים האלו, זוללי אנרגיה מוטורפים ולחזור לקומקום ולמים מהברז. אלו העיסוקים של החיים. מה שקורה בין כל התכנונים והשקט שאתה מצפה לו. ציפיתי וקיבלתי רעש צרכני שיגרתי ורגיל.

* תלונה דומה

שבת 04 אוגוסט 2012, ‏ט"ז אב תשע"ב

לכבוד

מר קרמר אייל – מנהל חטיבת השירות

אלקטרה

הנדון: ביטול מיידי של עסקת רכישת מכשיר מים "אלקטרה בר"

שלום רב,

אני נאלץ לפנות אליך מאחר וניסיונותיי לקבלת מענה ממוקד השירות של חברתכם לא צלחו.
בתאריך 29 ליולי 2012 פנינו למוקד המכירות של חברתכם ורכשנו מכשיר מים "אלקטרה בר" לשימוש ביתי בעלות של 89 ₪ לחודש עבור עסקת טרייד-אין כנגד מכשיר "תמי 4" אשר היה ברשותנו (מס' הזמנת לקוח 320021652). ההתקנה נקבעה ליום רביעי ה- 1 אוגוסט 2012.

כפי שנקבע, המתקין הגיע ביום רביעי בצהריים לצורך ההתקנה וההחלפה. כבר בהתקנה הראשונית הסתבר למתקין כי קיימת תקלה בנורת ה-UV של המכשיר החדש והוא נאלץ להחליף נורה.
בחלוף כשעה ממועד סיום ההתקנה חזרה אותה התקלה. יצרנו קשר עם המתקין אשר מסר כי יגיע בערב לצורך החלפה למכשיר חדש אחר. בשעה 19:00 לערך הגיע המתקין והתקין מכשיר חדש.

עוד באותו הערב החלה זרימת מים מאסיבית, ככל הנראה מתחתית המכשיר. כמו כן החלה זרימת מים מפיית זרם המים הקרים ללא מגע במכשיר וכן כאשר ניסינו להזרים מים רותחים, לקח למכשיר מס' שניות עד שהחלה זרימת מים רותחים וזאת על אף שמד המים הראה כי המים רותחים. אמנם אני לא טכנאי אך עפ"י "הרעשים" בעת ניסיון לזרימת מים חמים יש לי הרושם כי מדובר בסתימה בברז המים הרותחים.

מאחר ומוקד השירות שלכם כבר היה סגור באותה השעה, המתנו ליום המחרת (יום חמישי) ויצרנו עמכם קשר בשעה 9:00 לצורך הזמנת טכנאי. נציגה בשם מור מסרה כי לצערה לא תוכל לשלוח טכנאי באותו היום אלא רק יום למחרת (יום שישי). רעייתי, נירית, ציינה בפניה כי הדבר לא מקובל עליה וכי לא ייתכן כי לא יינתן שירות עוד באותו היום כשמדובר בתקלה חוזרת במכשיר חדש. כמו כן רעייתי ציינה כי אנו לא נהיה בבית ביום שישי.
מור הדגישה כי אין ביכולתה לעזור ועל כן ביקשה רעייתי לשוחח עם מנהל בהקדם וזאת על מנת לדאוג כי עוד באותו היום המכשיר יתוקן. מאחר ומנהל לא חזר אליה, נאלצה רעייתי להתקשר עוד פעמיים למוקד השירות של חברתכם.

התחושה היא כי המוקד לא היה ערוך לקבלת כל השיחות שכן זמן ההמתנה בכל פנייה היה ארוך (כ- 10 דקות) והשיחות תמיד נענו ע"י אותה נציגה (מור). רק בשעה 14:00 יצר עמה קשר יבגני אשר הציג עצמו כמנהל. גם יבגני לא היה איש בשורות ומסר כי טכנאי יוכל להגיע רק ביום שישי או בשבוע שאחרי. לאור תשובתו, רעייתי ביקשה מיבגני לבטל מיידית את העיסקה ולקבל חזרה את מכשיר ה"תמי 4" שלנו. יבגני ניסה להעבירה למוקד הביטולים אך לא היה מענה ועל כן הבטיח כי עוד באותו היום ייצרו עמה קשר ביחס לביטול. כמובן שלא חזרו אלינו ונאלצנו לפנות למוקד השירות גם ביום למחרת (יום שישי). הנציג שקיבל את השיחה (שרון – אם אינני טועה) ניסה להעביר אותנו למוקד הביטולים אך מסר כי אין שם מענה ועל כן ידאג כי יחזרו אלינו. מיותר לציין כי לא יצרו עמנו קשר.

חבל שחברה שחרטה על דגלה את דגל השירות (כך לפחות מסרה לנו נציגת המכירות בעת שיחת המכירה) לא יודעת שירות מהו.
אנו היינו לקוחות נאמנים של "תמי 4" במשך מס' שנים והיינו מאוד מרוצים. ההחלטה לרכוש את מכשיר "אלקטרה בר", אשר בדיעבד הסתברה כשגויה, התקבלה לאחר שקיבלנו המלצה מחבר.
אין ספק שיש לכם נציגי מכירות מיומנים ומסורים אך לצערי כאן מסתיימת חוויות הלקוח שלכם. חבל שלא השכלתם לשמור על רמת השירות הגבוהה גם לאחר המכירה ובכך לשמר את קהל לקוחותיכם.

מכתב זה בא להבהיר את החלטתנו מיום 2 לאוגוסט 2012 אשר נמסרה לכם אף טלפונית, לפיה ברצוננו לבטל מיידית את העסקה וזאת בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. יודגש כי הביטול נובע מאיכותו הירודה של המכשיר וכן מרמת השירות הלקויה אשר קיבלנו מחברתכם. אין לנו רצון להכניס ראש בריא למיטה חולה ולהתחיל במסכת מתמשכת ובלתי נגמרת של תקלות.

לאור כל האמור, אנו דורשים לקבל חזרה את מכשיר ה"תמי 4" שלנו שנמסר למתקין חברתכם כחלק מעסקת הטרייד-אין ולדאוג מיידית לביטול העסקה.

בברכה,

זיו טרנר

* חזרה לעמוד הבלוג הראשי

****

עיצבנו אתכם נותני שירותים? שרשרו מטה, שתפו עם כולם! כוח לצרכנים!!

»

  1. lelakektatut הגיב:

    פשוט מרגיז.
    אמצע הקיץ, 28 מעלות בשלוש בבוקר…
    ואין מים קרים. להמתין 6 ימים לטכנאי, אחרי צעקות 4 ימים..
    אם מישהו צריך להיות הכי ערוך ומוכן לעומס של תקלות,
    עם מספיק טכנאים, בכל השנה, אך בקיץ בפרט, זו חברה שהשירות שלה הוא מים קרים.
    לא לעניין בכלל. מאוכזבת.

    • לירן הגיב:

      יש חברות יותר קטנות אך יותר זולות אם שרות יותר טוב ואכפתיות מהלקוח מכשרי מים יותר אמינים ללא קלקולים אני יכול להמליץ לך על חברת טעם המים ( כנס באינטרנט דרך גוגל )בעל העסק אמין נותן מוצר איכותי ללא תקלות .

    • רינה עזרא הגיב:

      לפחות פעם בשבוע מגיע טכנאי ווכל אחד מספר משהוא אחר שירות לא מקצועי חובבני ואין תוצאה של תיקון מאוכזבת מאוד

  2. ג'ו הגיב:

    כאחד שמגיע ממקום שבו המים בצינורות יותר טובים מ"מי עדן", לקח לי זמן להתרגל לטעם של המים בכפר סבא. מלבד הטעם, הבעיה העיקרית של המים בכפר סבא זה כמות אבן נוראית, שאותה גם המכשירים האלה לא מורידים. נראה לי שהכי טוב זה בריטה – מים קרים בבקבוק במקרר ומים חמים בקומקום. מעל 60 שקל לחודש על קולר עם שירות חרא? לא תודה.

    • זיו הגיב:

      אין הצדקה כלכלית בשירות הנוראי הזה. לצערי לבריטה שי טעם לוואי חזק עבורי.

      בכפר סבא יש בעיה קשה של אבן במים, לכן כל שנה צריך גם להחליף את גופי החימום בדוודים

  3. פנינהט הגיב:

    כמו שגדי ז"ל רשם יש מכשירים פשוטים שאפשר לקנות ולהתקין לבד למשל בהום סנטר פעם בחצי שנה קונים פילטר ב-50 שח' ולא צריך לשלם דמי מנוי שנתיים. ראיתי וגם טעמתי את המים במכשיר של גדי באילת ואין הבדל מתמי 4. כדאי לנסות.

    • זיו הגיב:

      רעיון מצוין. שווה בדיקה. חבל שגדי כבר לא כאן לעזור 😦

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        אם אני לא טועה הוא רשם פעם בפורום אוכל את שם המתקן שלו כאשר מישהו שאל על מתקני מים, הבעיה שהחיפוש היום לא משהו שם, אבל אולי שווה לחפש קצת. מה שאני יודעת בטוח שהוא קנה אותו בהום סנטר באילת, וכפי שכתבתי גם שתיתי ממנו והמים היו נפלאים (ובאילת המים לא משהו בברזים)

  4. רומי הגיב:

    עזבו אתכם מכל המכשירים האלו, אני שותה מים מהברז ולא קורה לי כלום!!!
    שמה מים בבקבוק במקרר שיהיו לי מים קרים במקרה הצורך וזהו!!!
    חבל על החשמל חבל על הכסף וגם על העצבים….

    • זיו הגיב:

      כמו שאמרתי, יש בזה משהו מפנק ועצלני להחריד, אבל המים לא ממש טובים בטעמם. גם מקל את החיים לחמש נפשות בבית ועוד אורחים מדי פעם 🙂

  5. דודו.א. הגיב:

    איך יש לך זמן להתעסק עם כל זה? אני לטיפול שורש לא קובע תור כבר 3 חודשים. רק ההתעסקות, לא הפחד מהבועל שיניים.
    שיהיה בהצלחה זיו 🙂
    וברצינות… קפיטליזם ומודרנה בהקשר של מים? בחייך.
    בריטה מקסימום בגלל האבנית כמו שג'ו אומר וצודק, קומקום חשמלי וממלאים בקבוקי מים (מזכוכית עדיף – פלסטיק מגדל בקטריות) למקרר… ונסגר הסיפור.
    למה להכניס עוד מכשיר חשמלי הביתה, כזה שצורך חשמל ללא הרף (מקרר ומחמם תמיד), והכל בשם הקידמה? מה עם להתמכר להזדקקות הלא רצונית אליו אחרי שאתה מבין כמה הוא נוח? (איך לא יהיה נוח, מפנקים לנו את כל בלוטות העצלנות האפשריות עם הטכנולוגיה).
    חלילה לא שופט. סתם חווה דיעה.

    • זיו הגיב:

      תראה, המים בברז הם ג'יפה. ראויים לשתיה אבל מגעילים. יש בהם המון אבן, יעידו סנני המים, הראשים בדוש, וגוף החימום שבדוד. התרגלנו למים מהמתקן הזה ולטעם הנפלא שלהם, וזה באמת טעים. גם ממש קל יותר מלסחוב מים מינרלים הביתה, הפרסומת צודקת.

      עם שלושה ילדים בבית זה מקל את העבודה על השירות שהם מצפים לקבל. אבא תביא לי מים מתחלף בקום תקח לבד. זה גם מאוד עוזר עם תינוקות, ובאמצע הלילה שכשצריך לחמם מים 120 מ"ל בדיוק 🙂

      לצרכנות רעה אני תמיד מפנה זמן מיוחד. מגיע להם לחטוף בראש, ולי לקבל שירות מצוין. הפסקתי להיות פראייר שלהם. שהם יכנסו למגננה שירותית, ואני מבטיח לך שהחל מהבוקר כל מנהלי אלקטרה התקשרו למעט המנכ"ל. כוחה של הרשת 🙂

  6. Hanan הגיב:

    לתמי 4 יש אופציה להירשם באתר (צריך את מספר המכשיר והם מראחם באתר איפה בדיוק נמצא המספר) ואז ניתן להזמין טכנאי דרך האתר (והאתר גם קובע פגישה באאוטלוק עם תזכורת). לאחרונה גם לי היתה תקלה בתמי 4 ולא נאלצתי לחכות הרבה ימים לטכנאי. התקלה קרתה בראשון ב-21:00 והזמנתי דרך האתר טכנאי לשלישי בין 7:30 ל9:30. נכון שזמן ההמתנה בטלפון וגם בצ'אט הוא בלתי נסבל כ-14 דקות.

    • זיו הגיב:

      באתר נתנו לי חמישה ימים. בדיוק את הזמן שנתנו לי במענה הקולי. אם הם לא יודעים להיערך לעומס בחודשים החמים והנכונים, זו בעיית השירות שלהם, לא על הגב שלי

  7. עמליה הגיב:

    לא חושבת שצריך ללכת כל כך אחורה בזמן ולחזור לשתות מים מהברז. בטח יצא לך להבחין במהלך הימים האלה שהיית תקוע בלי המכשיר שיש להם טעם זוועתי. מה שעברת נשמע נורא (מזכיר לי סיפורים שהיו לי עם iDigital בזמנו) אבל יש פתרונות אחרים. לנו יש אחלה בר מים של ג'נרל בר, שיש בו גם מים פושרים כך שכל הסטוחה הזו שהזכרת עם המים הקרים והמים הרותחים לא קיימת… ועד כה זכינו לשירות מצוין בכל פעם שהזדקקנו לו. בקיצור, אל תתייאש 🙂

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    החלטנו לשתף את חברי הפורום להישמר ולהיזהר מרכישת מכשירי אלקטרה וכן לא להתפתות להצטרף לשרות ביטוח – אחריות שלהם .

    בתאריך 1/8/12 פתחנו קריאה על מזגן מיני מרכזי שלא פועל וקבעו לנו ביקור טכנאי ליום 8/8/12 (ע"פ ההסכם הם מחויבים להגיע בתוך 3 ימים ) לאחר מאמצים מרובים הצליחו להקדים ל7/8/12 לכשהגיע הטכנאי שיחק קצת בחוטים והודיע בחגיגיות שהמזגן תקין לשאלתינו מדוע המזגן לא מקרר השיב שצריך להמתין 40 דקות עד שזה ישפיע .( לא מציאותי).
    כמובן שנאלצנו לפתוח קריאה נוספת כשהטכנאי הנוסף הגיע ב9/8/12 הנ"ל כמו קודמו נתן מבט קצר ואמר שלדעתו צריך להחליף גלאי או כרטיס אך הדבר אינו אפשרי מחמת שיש שרשור שנמצא ליד המזגן ואין זה מתפקידם להזיז את השרשור בכדי לפרק את מכסה הלוח . ולצורך כך אנו מתבקשים להזמין טכנאי פרטי שיוריד את השרשור , הפצרנו שיתן לנו להוריד את המכסה וזאת לאחר יותר משבוע ללא מיזוג בימים לוהטים במיוחד הנ"ל לא הסכים והלך לדרכו כמובן שנזקקנו לפתוח קריאה חדשה שנקבעה ל14/8/12 וכן לקרוא לטכנאי פרטי שיפרוס שטיח אדום לטכנאים של אלקטרה .

    ראוי לציין שאנו משלמים עבור ביטוח שנתי 1080 ש"ח קרוב לעשר שנים .

    לסיכום שרות גרוע ביותר של אלקטרה [/b]

    • זיו הגיב:

      במחיר של שנתיים+ אחריות שנתית אתם כנראה יכולים להחליף למזגן חדש, מתקדם, חסכוני יותר בחשמל עם אחריות 🙂

  9. Sugel הגיב:

    לתת אפשר. אבל זב בדיוק כמו לתת לו מים מהברז.תמי 4 הוא לא מטהר מים, אלה בר מים חמים שכולל פילטר פחם פעיל, שמטרתו בעיקר לשפר את טעם המים ולסלק מעט מהכלור. יתר המרכיבים והמזהמים שיש במים, נותרים כפי שהם (עופרת, דלקים, אסבסט, פלואור, ורוב הכלור).התמי 4 מכיל גם מנורת UV ל"חיסול החיידקים שבמים", אבל זה בעיקר גימיק שיווקי מהסיבה הפשוטה שזו בדיוק הסיבסה שמראש יש במים כלור, שפשוט הורג את כל החיידקים, אבל מרעיל אותנו בדרך.בנוסף, אורך החיים של מנורת ה UV בתמי 4 הוא בערך 3-3.5 חודשים בממוצע, כך שכשאתה מחליף אותה פעם בשנה, היא כבר הפסיקה לעבוד 9 חודשים קודם. בדוק באתר תמי 4 ותראה מה אורך החיים של המנורה פר כמות הדלקות (מזיגות מים) ותראה שהמנורה הזו נשרפת מהר מאוד וממילא לא ממלאת את יעודה.לכן אני ממליץ גם למי שיש תמי 4 (מי שאין, שיקנה בר מים איכותי בלי הפילטרים המיותרים מתוצרת סין שבתמי 4), פשוט לרכוש מערכת טיהור מים איכותית שיודעת לפחות לסלק את כל הכלור בצורה מלאה. המהדרין (בעיקר עבור תינוקות), ירכשו מערכת שיודעת לטהר גם מתכות כבדות, פלואור ואסבסט. המערכת היחידה שיודעת לעשות זאת כיום זו מערכת אוסמוזה.הם אמנם קצת בזבזניות במים, אבל עדיין המחיר שלהן נותן את המים הצלולים ביותר, במחיר הנמוך ביותר, גם בהשוואה למים מינרלים.יצרניות מטנר מים בכלל ויצרניות מערכות אוזמוזה איכותיות, הם חברות כגון Pentek, קדאדין, אוורפיור, QMP ועוד. אלה יצרניות אמריקאיות ושוויצריות שאפשר להשיג בארץ.בכל אופן, יש להקפיד שלמערכת שרוכשים יש תקן אמריקאי NSF. אין תקן? עדיף לשתות מהברז ולא לשתות מפילטרים שיוצרו באיזה מרתף בדרום סין ועשוים פלסטיק רעיל. ממליץ לבדוק גם מטהרי מים של Bewell שמיונבאים לארץ ומיוצרים בארה"ב וגם הם באיכות מצויינת.

  10. gold account הגיב:

    ראיתי אצל חברה בר מים מעוצב מעבר לזה שהתפלאתי כמה זה פשוט מוצר יפה טעמתי את המים ונדהמתי. אשכרה טעמתי את ההבדל..! בחיפוש אחר הדגם הספציפי מצאתי את האתר והחלטתי שבאמת יהיה חכם יותר לקבל מספר הצעות במקביל. חברה שלי קינאה בי אחר כך חודשים שהשגתי בר מים כמו שלה ב10% פחות.

  11. las artes הגיב:

    4. שירות ממשפחת אלקטרה: לקוחות "אלקטרה בר" נהנים ממתקן המים הביתי המתקדם וממערך השירות של אלקטרה – שירות שחרת על דגלו את האמינות, האחריות והמקצוענות.

  12. Ahmad הגיב:

    התמי 4 האלה ..
    עשיתי טובה לחבר..שילמתי לו דמי טיפול לתמי 4.. חד פעמי דרך כרטיס אשראי שלי.. לפני שנתיים.
    ועכשיו כל רבעון מחייבים אותי אוטומטית בסך 518 ש"ח על דמי טיפול שוטפים – שהוא גם לא קיבל.
    וכל פעם אני צריך לשרוף שבוע שלם בשביל לבטל את החיוב. עד שמעלים את החבר שלי לקו, ומבקש לבטל, והוא גם אומר להם שהוא לא ביקש.. ואני כל פעם אומר להם שזה כרטיס שלי .. והם מחייבים אותי ואני לא רכשתי כלום אצלהם..
    ביטלתי את כרטיס הדיירקט שדרכו רכשתי לפני שנתיים, ועדיין מחייבים וכשהכרטיס מבוטל…
    עכשיו חשבון הבנק שלי נכנס לחריגה (בדיוק הייתי קרוב למסגרת) חייבו אותי בדיירקט .. ירד ישר מהחשבון והכניס אותי לחריגה.. אין לי מושג איך מחייבים והכרטיס מבוטל..
    והבנק שולח לי מכתבים והתראות ועדיין תמי4 לא זיכו אותי בחשבון.
    מה תגידו על זה

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      בכרטיס ישראכרט דיירקט לא מומלץ לבצע חיובי קבע, אלא חיוב חד פעמי שנעשה במעמד הקנייה או משיכת מזומנים במכשירי הבנקט.

  13. אריאל הגיב:

    מישהו מוכן להסביר לי מה הבעיה עם קומקום?!?! הפרסומות אכלו לכם את הראש.

  14. ורד הגיב:

    שלום רב ,
    לפני שנתיים קניתי בר מים של אלקטרה בר לצערי הרב ,
    למרות שהרבה הזהירו אותי ממנו והיום אני מבינה את הסיבה לזה !
    כבר כמה ימים אחרי הוא החל לעשות בעיות כגון טעם לוואי רעשים ממש איומים נזילה ועוד , השרות על הפנים לוקח זמן עד שעוונים לטל׳ והטכנאים לא מיקצועיים ביכלל !!!
    לאחר המון ויכוחים עצבים וביקורים של טכנאים לבסוף המכשיר הוחלף , ואז חשבתי שבעיותיי ניפתרו אך לא !!!
    היום 11/7/2013- יום חמישי – השעה 23:00 בלילה יום כל הבית מוצף מלא מים הצילוווו!!!
    כל הבר נוזל מבפנים ללא הפסקה וכמובן שבמהלך כל התקופה הוא עדיין היה עושה רעשים נוראים , אני ובעלי עד אמצע הלילה היינו צריכים לנקות וכמובן סגרנו את ברז המים כי בלי זה המים פשוט לא מפסיקים לידלוף !!!
    מחר יום שישי לא יודעת מה אעשה מה שכן אני יודעת שהשירות שאני הולכת לקבל מהם ומניסיון הוא על הפנים אם זה הטכנאים והשרות לקוחות והבר מים שלא נידע !!!
    כמובן שמחר אני הולכת לבזבז שעות על טלפונים המתנה עצבים ומי יודע מתי יעמידו לרשותי טכנאי ואם ביכלל יסדרו את הבעיה שלי אחת לתמיד!
    אז ניראה לי שכל מה שסיפרתי פה הוא מספיק כדי להבין שלאלקטרה בר לא מיתקרבים ראו הוזהרתם !!! ואני לא היחידה שמיתלוננת מתקלות נוראיות !
    ועוד אני בלי מים עכשיו בבית כי אם ניתפח את הברז מים הבית יוצף!!!
    לכל משפחתי יש את
    תמי 4 והם דיי מרוצים שנים שיש להם ובעיה אחת לא הייתה להם ואילו אני אכלתי אותה בגדול !!!
    מיותר לציין שאני כמובן עם אחראיות והיתחייבתי לעוד שנה נוספת ועשיתי מסלול שאני משלמת עליו הון ואין לי מענה מה עשיתי בזה לא יודעת ….

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      כל מילה הנאמרת בגנות אלקטרה בר נ כ ו נ ה!!!!!! חוץ מיפה אין בו שום דבר תקין. דוד המים החמים קיבל חורים שגרמו לנו לקצר בכל הבית , ימי המתנה ארוכים להגעת טכנאי, שצריך לחכות לחלקים מהסניף המרכזי ואז מחליף את הדוד , רק כדי שבשימוש הראשון אחרי ,גם דוד המים הקרים הושבת. ואז מגיע עוד טכנאי אחרי המתנה ומדובר ביולי אוגוסט 2013 , עם דוד להחלפה משומש ובמצב ניקיון נורא וכל זה רק כדי שבהפעלה הראשונה החלה זרימת מים לא מבוקרת והצפה נוראית והשבתה מוחלטת של המכשיר. הלך כמעט חודש ללא שימוש חזרנו לסחוב בקבוקים והויזה לעולם לא עוצרת . נכון לרגע זה יגיע טכנאי וינסה לאתר את הבעיה והבעיה נמצאת לנגד עיניו!!! המכשיר עצמו. לא לקנות חיסכו לעצמכם בעיות והן מגיעות האמינו לי. שלא לדבר על צריכת החשמל

  15. אוהד הגיב:

    הכלל המאוד ברור – אל תתפתה לפרסומות, מי שמפרסם כנראה נותן מוצר או שירות גרוע…

  16. גיל הגיב:

    להתרחק מתמי 4 ומשטראוס!
    חברה המספקת מים ומבחינתה כשאין לך מים תמתין מספר ימים – איננה ראויה!
    חברה שנתבקשה ע"י הלקוח שלה מזה 12 שנה להחליף פלסטיקה של המכשיר – פלסטיקה הרוויה בצבע חלודה וטוענת כי זוהי קוסמטיקה וויזואליות, כאשר כולם יודעים מה קורה לפלסטיק מיושן… – איננה ראויה!
    חברה שמודעת לכך שלא שלחה חשבוניות ללקוח שלה מזה מספר שנים וגבתה בהיחבא דמי אחריות בניגוד לסיכום – איננה ראויה!
    חברה שכחלק ממדיניותה מוכרת לנו את הארטיקים מסוג מאגנום במחיר מופקע ביחס למחיר אותו היא מוכרת בארה"ב ומנצלת את כוחה ואת כוחה של מתחרתה להוביל עליות מחירים בקוט"ג – איננה ראויה!
    חברה כזו איננה ראויה לנו הצרכנים!
    העונש שאנו כצרכנים יכולים לתת הוא יחיד – נ ט י ש ה !!!
    כאן בארץ לא מענישים חברות כאלה וחבל!

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    מה לעשות תמי 4 או אלקטרה?
    שוברת את הראש!!!!

  18. יוני הגיב:

    בר מים הוא תחליף פחות טוב לשימוש של קומקום חשמלי

  19. גבי הגיב:

    הי זיו,
    יש לי מכשיר תת כיורי של תמי 4 כבר 10 שנים עובד נפלא אבל עם הזמן גם התחיל לצבור כורוזיה וירוקת, כתוצאה מכך טעם המים נפגע והיום הוא פשוט מזעזע.
    אני מאוד מתלבט לאיזה מכשיר חדש (מיני בר) לרכוש היום, שתי החברות מציעות במחיר זהה 79 ש"ח לחודש (לשלוש שנים…) את אותו מכשיר , לכן אני די בדילמה!
    אני מבין שהמלצת להתמקד בתמי4 מנסיונך המר עם אלקטרה אבל האם זה באמת מצדיק מעבר לתמי4!?

    תוכל לפרט.

    תודה,
    גבי

    • זיו הגיב:

      היי גבי,

      שירות זה עיקר הסיפור. יכול להיות שכל המשכירים מעולים במידה שווה אבל כאשר תזדקק לשירות זה לא ממש ישנה לך מי טוב יותר. אלקטרה שרופים אצלי בגלל שירות. אין פשוט מזה.

      טכנית, תמי 4 הרבה יותר חסכוני בחשמל, ואישית המכשיר הקודם עם הכפתורים הגדולים, היה לי נוח יותר לתפעול מאשר החדש והמלוקק. שמעתי שהמכשיר החדש עם הסודה די מצויין, אבל זה תלוי אם אתה שותה סודה או לא.

      מקווה שעזרתי

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אלקטרה בר בר מים לא להתקרב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    שירות מזעזע!!!!!!
    טעם מגעיל של מתכת!!!!!!!!!!!!!
    לא מוכנים לבטל עיסקה!!!!!!!!!!!!!!!!
    לא להתקרב!!!!!!!!111
    הרבה סימני קריאה=אזהרה.

    • אלקטרה חצופים ברמות! זאת פעם שניה שאנו נתקלים בבעיה עם המים החמים… (וצריכים את זה הרבה בגלל הקטן ששותה עם זה את התמ"ל שלו) – זמני השירות המועדפים עליהם הם 12:30 עד 15:00 ואם אינך רוצה לבזבז שעות עבודה תאלץ להמתין זמן רב עד למועד שבו יש את הרצף הנכסף שבין 08:00 ל 10:00 (כמובן שמגיעים לקראת 10:00..)
      הפעם הגיעו פעם – לא פתרו את התקלה שלדברי הטכנאי הצריכה חלק מיוחד – אמר שיצרו עימי קשר לתאם מועד בשבוע שאחרי.
      לאחר 3 שבועות בהם לא שמעתי כלום – יצרתי קשר – כמובן לא התנצלו על השירות ה"מצויין".
      במועד המתנתי לטכנאי בבית – לא יצאתי לעבודה ולאחר שעה מתחיל הטווח – באזור 9 – יצר הטכנאי קשר בתואנה שעדיין אין את החלק…
      ואז נקבע מועד שלישי – הפעם בא טכנאי חדש, אמר שקודמו "אם תסלחי לי אדיוט" וטעה באבחון. התנצל ואמר שנקבע מועד חדש…
      ז"א שכבר שלושה חצאי ימי עבודה ירדו לתוהו וטרם תוקנה התקלה (סוגרים חודשיים בלי פונקציה של הרתחה).
      התקשרתי לשירות לבקש פיצוי והמענה: "כמדיניות אין לאלקטרה פיצוי"
      ביקשתי לצאת מן העסקה ונענתי שאין אפשרות היות וזו בעצם רכישה שעברו יותר מ 14 יום ואין אפשרות לבטלה!
      כמה נח לאלקטרה, הריי הבעיות יתחילו כעבור מספר חודשים… עד 14 יום הכל יהיה תקין ונפלא…
      הציעו לי טכנאי מ 12:00 עד 15:30 השבוע 🙂 סרבתי …
      אאלץ להמתין שבוע נוסף ואולי גם להתפלל הפעם?
      ביזיון!
      לא להתקרב!

  21. יוני הגיב:

    עדיף כבר להרתיח מים בעזרת קומקום חשמלי

  22. שמואל ל הגיב:

    אני מתעצב להוסיף ולספר על מכשיר מיניבר אלקטרה..פשוט זוועה.
    גומר שנתיים עם שישה ביקורים של טכנאים,באחריות…!
    עכשיו הזמנתי תמי 4 תת כיורי הפשוט והטוב.
    ברוך שפטרנו.

  23. מורן שגיא הגיב:

    מכונה של אלקטרה בר פשוט אכזבה חודש וחצי אצלי וכבר לא עובדת ולחברה זה לא ממש מעניין . שילמתי ממיטב כספי לחינם ואין עם מי לדבר בבקשה לא לרכוש אלקטרה בר יש לי תינוקות והמים לא צלולים אלה להפך מלא אבנית אפילו הטכנאי שהיה אצלי היה בשוק בנוסף יש נזילה פשוט בושה שלא מוכנים להחליף לי את המכונה אבל 3000 שח לקחו במהרה מאיתינו בושה לא לקנות אלקטרה בר

  24. יוני הגיב:

    צריך למצוא מכשיר סודה וטיהור מים עם שירות לעניין

  25. אורית הגיב:

    לפני חצי שנה רכשתי אלקטרה בר.וכבר 4 פעמים החליפו לי מכשיר – כל פעם תקלה שונה. גם הנוכחי תקול.
    מבחינתם גם 1000 פעם להחליף מכשיר זה בסדר – אין ביטול עסקה…
    חושבת לפנות ל"הכל בסדר".

    • לונדון הגיב:

      יש לי מיני בר של חברת טעם המים כבר 5 שנים לא היו לי בעיות בכלל ואני מרוצה מחליף בזמן מסנן החברה מתאמים ומגעים לבד כל הכבוד בלי נזילות ובעיות וסיפורים

  26. סיגל הגיב:

    שלום
    מדהים כמה הסיפור שלנו דומה לשלכם , כמעט העתק הדבק . גם אנחנו לקוחות של שנים של תמי 4 והתנתקנו בשל אותה סיבה בדיוק בחודש אוגוסט האחרון . הזמנו אלקטרה בר בספטמבר ומנסים לבטל עסקה עד היום. הקושי המרכזי הוא , שלא ניתן להחזיר מכשיר לכן לא ניתן לבטל עסקה בכרטיס אשראי . כך שאנו בני הערובה של הספק .
    אלקטרה בר מטרטרים אותי בין מוקדניות ההזמנות ( כך קוראים היום למכירות באלקטרה ) לבין שירות הלקוחות, ואפילו לא מעבירים אותי לדבר עם מנהל. אומרים לי שלחי תגובה באתר (פירוש: דברי אל הקיר). נראה שלא יהיה מנוס מתביעה .
    מקווה שנצליח לשבור את תקרת הזכוכית.

    סיגל

מה דעתכם?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s