הלך הזרזיר אצל העורב. למה לכולם יש כיפה שחורה?

באמת איך? זו גאווה או בושה להיות ישראלי היום? שמחה לאיד או השתתפות בצער העוול הנורא מכל של שליחת חף מפשע לכלא? דילמה. המון דילמה בימים האחרונים. למשל, נורא קשה לי להחליט איזו סופגנייה לאכול, זו המעוכה מהמכולת, עם הריבה בטעם תות למעלה וחצי אבקת סוכר נמסה מלמעלה, או החתיכית והממש ממש ממש ממש לא טעימה של רולדין? אני בכלל מעדיף את אלו של הקונדיטוריות הרגילות, של פעם, כמו של עיני בפתח תקווה. סופגניות עם אופי וחטא נפלא. זו דילמה אמיתית. זו ה-דילמה. אלו שתומכים בקצב, עדיין, אלוקים ישמור (ועליו כבר נדבר), נמצאים בדילמה קלה, אולי אפילו גם אלו שאינם תומכים. היש יש אמת בדבריו? האם לא היה אונס אלא רק יחסים רומנטיים? יש דילמה להיות ישראלי גאה או ישראלי מתבייש, היום? ריבת תות או קרם שוקולד?

אז לי אין דילמה בנושא, אפילו לא לרגע קל שבקלים. לא יצליחו לבלבל אותי עם דמגוגיה זולה וצעקו מול מיקרופון. קצב הנגזל מקרית מלאכי הוא אנס ועבריין מין. מקומו בכלא עם הפושעים האחרים, רק ההקלות של כלא תורני לא מקובלות עלי. קודם שיתנצל, ויכיר בעבירות המין שלו, אחר כך הקלות. אפשר לא להסכים עם פסיקת בית המשפט, אבל צריך ראיות לכך. אי אפשר להתלונן על המשפט כאשר שתי ערכות משפטיות עם שישה שופטים קבעו שהוא משקר, לא אמין בעליל, נפצו לרסיסים את כל ההגנה המשפטית הגרועה בתולדות ההגנות בישראל, והראו לו את הכיוון לכלא. הוא קיבל יותר מדי חופש פעולה, ועוד משפט בבית לנוחיותו, מבלי שהיה עצור לרגע. אין עוד עבריין מין אחר שכזה במדינה. אז היום אני גאה במדינה שלי, בגסיסתה האזרחית, בנשימותיה האחרונות של חופש דמוקרטי, כי השכילה לשלוח עבריין מין ואנס כפול לכלא למרות דמותו הציבורית שהייתה. למרות שהיה סלב. יכול להיות גם אנס פי עשר אם היו מכניסים עוד מתלוננות לתיק הזה.

היום קצב מתועב אחד (תתבע אותי!), עבריין מין מורשע, נכנס לכלא, ויאללה סתום כבר את הג'ורה שלך. נשבר לי לשמוע ממך, מהאחים המושחתים שלך ומהכנופיה שפועלת עבורך ולמענך, אשר בית המשפט אמר עליהם דברים קשים, ומשום מה אינם עומדים עדיין לדין. כולכם, משפחת קצב, והשכנים התומכים, אלו שאומרים שהכול עלילה, נשבר לי הבולבול מכל קריאות "הצדק ייצא לאור". הצדק יצא לאור. ישנו רק דבר אחד שאני מחכה לשמוע ממך: סליחה למתלוננות. לא ממני, לא מגילה, לא מהמשפחה שלך, רק מהנאנסות. נאנסות.

מופע האימים תם והסתיים. הגראנד פינאלה הייתה איומה ועלובה, תקציר צווחני ומתייסר על מר גורלו של האשם, האנס, עבריין המין. הפעם זה היה רק כמה דקות קצרות בו כל מדינת ישראל אשמה על כי הרגו אדם בישראל, נשיא, סב לנכדים. "הפכנו לסעודיה או איראן כי מכניסים לכלא על חיבוק"…. ברור, כן, זה מה שהיה. המשחק שלך עם הבולבולון בחוץ ומכנסיים עד הברכיים כפי שמתארות כמעט כל המתלוננות, זה בכלל היה העוזר שלך. נימי נפשי העדינים כבר לא מתרגשים מהרטוריקה הזו. היה מאוד משעשע לקרוא כי לפני הכלא הוא נפגש לשיחת טיפים עם בנזירי מש"ס ויחלוק תא עם עבריין ש"ס אחר. מי שבחרו לנשיאות עכשיו עוזרים לו בכלא. הבדיחות הקטנות של אלוקים הורגות אותי מצחוק. מי אמר שאין תוכנית סדורה שם למעלה? חחחחחחחח

תחשבו על זה שאחרי כל חוקי ליברמן דרך אקוניס ולוין ודנון, שלושה חברי כנסת שצריכים לעבור מן העולם הפוליטי למדבר האבטלה, נניח בעוד שנה או חמש, אירוע כמו של קצב בכלל לא היה מגיע לתקשורת, והוא היה עדיין הנשיא האהוב. לרגע האפל הזה אנחנו נגיע. אנחנו בדרך לצנזורה ממשלתית לעיתונות וחופש הדיבור. החוקים האנטי דמוקרטיים הקלים כבר נחקקו, והם רק נייר הלקמוס לחוקים הכבדים יותר שבדרך. לדוגמה, תראו את מעשה ידיו של אקוניס או לוין או דנון (אני לא מבדיל בינם, ולא מצטער), אחד מהם, החליט להעביר חוק נאמנות משופר כי צריך לחתום על הצהרת נאמנות לישראל. חוק שכל כולו נגד הערבים הרעים, אבל על השאלה מה הוא עושה אם חרדים לא יסכימו לחתום על האמנה הזו, הוא לא עונה. גם על השאלה מה עם הדרוזים או הצ'רקסים הוא לא עונה. הנה, באבחת חוק אחד הוא מצמצם את כמות אזרחיה הלא יהודיים של מדינת ישראל, ונותר רק לשאול מה הוא יגיד כאשר בעולם הגדול יחוקקו חוקים נגד יהודים, מידה כנגד מידה.

אז היום, לרגע דל באחרונה, אני גאה להיות אזרח ישראלי. עשינו את מה שבעולם הגדול לא עושים. היינו היום אור לגויים, שפטנו בצדק כעיוורים. חזרנו להיות יהודים, עד מחר. תנו לי סופגנייה של קונדיטוריה ואת היום.

*****

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו כמנויים, וספרו לחברים…

»

  1. מיכל הגיב:

    אני אתך.. נמאס ממנו ומכל הסובבים אותו… ויישב ויתפלל בשקט ויתפללו הם עמו…
    אכן אור לגויים.. למרות שלפני שנבחר לנשיאות כבר ידעו רבים על מעשיו אך החליטו לשתוק…

    סופגנייה מתוקה נשלחת .. חג שמח!

  2. פנינהט הגיב:

    אני שמחה לדעת שלא רק אני חושבת שהסופגניות של רולדין איומות ונוראות. ובעניין קצב, ככל שיקדים להפנים שהוא אנס מורשע כן יטב לו ולכולנו, הבן אדם מרחף בללהלנד ולא תופס בכלל שמה שהוא עשה אסור בתחליט האיסור גם אם אתה אלוהים בכבודו ובעצמו.

  3. […] להודות כי אחרי הפרשיות האלו, כולל קצב, האיש צריך להיות מטומטם מושלם בשביל לא ללמוד שום דבר […]

  4. […] ודיווחים כל בוקר, כאילו לא היו מעולם בישראל. יש לנו אנסים נשיאים, אנסים ראשי ערים וגבירי העם, אנסים מאבטחים בכירים, ממש […]

מה דעתכם?

