גן העדן מקבל בברכה את קדאפי

קדאפי הלך לו לעולמו, המיוחד (וידאו ותמונה בסוף הפוסט). ניסיתי לנחש מתי לפני חודשים רבים, אבל זו חוכמה קטנה. אני לא יודע אם האיש היה שפוי מספיק בשביל לדעת שאין לו עולם שאחרי, והשיגעון שלו היה רק משחק אוסקרי מופלא למצלמות העולם, או שהוא באמת ובתמים היה בטוח כי יגיע לעולם שכולו טוב. אני הולך עם השיגעון הבלתי חולף, ומה רע באלפי בתולות שמאכילות אותו כבשים טהורות, תמרים מצופים חלבה וזהב, ואללה משתחווה לו כל בוקר, כיאה למלך מכי המלכים? השמלות שלו נתפרות בידיים של מלאכי שרת, וזנגה זנגה מקבל משמעות אחרת לגמרי כל בוקר. החיים מעולם לא היו טובים כל כך. לרצוח המונים בבוקר, לענות שונאים בצהריים, לשחק שש בש עם אללה לפני ארוחת הערב. אני אומר שאם כבר, אז בענק. למרות שכמה חברים וחברות, בעיקר חברות, טוענות שבתולות זו עבודה קשה מדי, והוא צריך לבקש שבעים ושתיים כוכבות פורנו. אני בטוח שכיף לו במקום שלו, בגן העדן התחתון, הפרסומת הסמויה לחיי השאול, זו שמושכת קהל.

הבעיה מעולם לא הייתה קדאפי, יש כמה וכמה כמוהו. הוא היה חכם מאוד, דיפלומט ובעיקר פרגמטי. לא משוגע בר חלוף כמו צ'אבז. הוא ידע מתי ואיך להשתנות, מה למכור לעולם, ואיך לשחק איתו. העולם שיחק איתו וכאן קבור הכלב, תרתי משמע להיום. שאפו למי שדפק לו כדור בראש. מילא הנקמה המתוקה, חסך לעולם הרבה כאב ראש. לפעמים חוקי המערב הפרוע לא נראים פרועים כל כך. היו לו יותר מדי אוהדים בקרב בציבור בערבי ומנהיגי ערב. הוא היה משלהם, כמוהם, רוצח לרוצח, חבר. עולם שהתעלם מהאישיות הסוציופתית והרצחנית. עולם שהעלים עין, ורק מתעורר בשנייה האחת שאחרי האחרונה. כאן הגיעו ידידינו חברי הכנסת הערבים הישראלים. כולם כולל כולם, השתחוו לו והיללו אותו, אולי אף העריצו. טיבי נראה לי מחזיק תמונה שלו בארנק. אני רוצה לחשוב שזה לא קשור לתרבות רצחנית שמקדשת עינויים, שנאה, מוות, התעללות, והכל על גבול הנאציזם, אבל בין מה שאני רוצה לחשוב למציאות יש עולם שלם של סמי הזיה חזקים. יהיה מעניין לשמוע אותם מתראיינים על קדאפי. מצד שני, לא. מוטב שיסתמו, רק כי אסד עדיין לא נעלם ואולי הם מחפשים מלך מלכי המלכים חדש. לכו תדעו…

האמת, כל ההתנהגות הערבית-שבטית-ניאנדרטלית שמפגיני בראש חוצות חברי הכנסת הערבים רק מבזים אותם ואת הקהילה שלהם. לא מובנת לי כל הנהירה חסרת הכבוד אחרי מנהיגים ערביים עשירים כי גנבו וחמסו את הונם מעמם, אנסים ורוצחי המונים, סוחרי סמים בינלאומיים ובכלל הגרועים שבגרועים. האם זה באמת מה שמבקשת לעצמה קהילת הערבים הישראלים? הם באמת לא מבינים כי הם סובלים מתדמית שלילית קשה בעיקר בגלל התנהגות חברי הכנסת שלהם, ולא רק? אין ולא תמצאו אחד שייצא בפומבי נגד מנהיג כזה או אחר, אפילו היום, אחרי הסתלקותם של כמה וכמה. אם אני אנסה להבין את התרבות הבאושה הזו, כנראה שיש כאן רק עניין של כבוד כלשהו לחסות בצילו של מנהיג דוגמת קדאפי. כבוד שאני לעולם לא אבין. ואם אלו הם פני הדור…

אז עכשיו כשקדאפי מבלה עם אלף בתולות כיאה לתפקידו כמלך מלכי המלכים הממולכים מטעם עצמם, אני רוצה למסור את תנחומי הכנים והעמוקים למשפחתו אשר בישראל בראש נציגם אחמד טיבי. מי ייתן ותדעו עוד הרבה צער. כואב לי איתכם על מות עוד אחד מאחרוני הרוצחים הסדיסטיים שאתם כל כך אוהבים.

גֵּיהִנּוֹם [סורית: גִהַיְנָא; ערבית: גַ'הַנַּם]: שְׁאוֹל, אֲבַדּוֹן; לְפִי הָאֱמוּנָה, מְקוֹם עִנּוּיָם שֶׁל הָרְשָׁעִים בָּעוֹלָם הַבָּא: "וְסוֹפוֹ יוֹרֵשׁ גֵּיהִנָּם" (אבות א ה).

מלך מלכי המלכים של טיבי וחבריו...כבוד

והנה הוידאו למקרה שאתם חובבי סנאף


**** קליק על גוגל+ או שתף או שתף בפייסבוק ****

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו כמנויים, וספרו לחברים…

»

  1. ratuv הגיב:

    קראתי את ההודעה שלך. תהליך החשיבה שלך היא נפלאה.

  2. מיכל הגיב:

    מעולה.. כמו תמיד! מצטרפת לצערך ומקווה לראות עוד כמה מחבריו מתענגים על 1000 בתולות בשמים

מה דעתכם?

