לי יש! אומר הביבי. אני הראש, אני הקובע. שרה מרשה לי.

לא, לי יש, אומר הליברמן, אני מזיז את הראש, אני הקובע גם מרחוק

לא ולא שקרנים שכמוכם, רק לי יש את הכי גדול, מטעים שטייניץ, אצלי הראש לא רק זז, אלא רוקד לחליל ובלי חתימה שלי, מי אתם, מה אתם?

תסלחו לי רבותי המכובדים, אבל אני הפרענק היחיד כאן, וזה אומר שלי יש את הכי גדול. אלי ישי. למה? כי אני היחיד שתשלמו לו יותר מטרכטנברג בשביל להכשיר את טרכטנברג, והראשים של כולכם שייכים לי. גם התחת.

ביבי, האיש והפנטזיה, כי אגדה זה קטן עליו. ביום שבו הוא אמר כי הוא מאמץ ומאשר וחותם ומחליט בצו מיוחד על טרכטנברג, כי ההמלצות שבו מצוינות, ממש ביום הזה ועל פי הכתוב בדוח שם צריך להוריד את מס הבלו על הדלק, כן, כן, באותו היום ממש, הוא העלה את המס. באותו היום. ראש ממשלה שאין לו ממשלה, אין לו לשכה, אין לו ראש, זה האיש שעליו אתם סומכים? זה האיש שלא יכול להעביר שינוי של שלושה מיליארד שקל בתקציב של שלוש מאות ועשרים מיליארד? זה האיש שיש לו רבע מהעם בטוחים בקלפי?1 למ-הההה?!!! למהההה?!!!! עם חושך לגויים.

***

אומרים שלא טוב לשמור דברים בבטן, אז אני מוציא החוצה. שוב ההתנהלות העניינית הנדרשת ממנהל תקין ואחראי, נעלמה לה, ומרגיזה אותי בהעלמות הזו. כאילו ממש חוצפה מצדו של המנהל התקין לדפוק נפקדות לזמן ארוך כל כך ועוד לעשות לי תנועה מזרחית מקובלת מול הפרצוף, כל שעה בערך. כמה דוגמאות ממש קטנות. בשולי חיינו האזרחיים, כי החיים המדיניים והביטחוניים שלנו שוב תופסים כותרות סרק, כי המחאה העממית יצאה לשנ"צ.

דוגמה ראשונה זו התפטרות הרופאים היום ומחר. יותר משבע מאות הולכים הביתה. חלקם הגדול מצא עבודה אחרת מחוץ למערכת הרפואית הממוסדת, גם ברפואה הפרטית, במחקרים של ביו טק, אפילו קראתי על אחד חכם שיהיה מורה פסיכומטרי. בטח ירוויח פי עשר ממשרת בית חולים ובחצי מהשעות השבועיות. שאפו להם על הקריירה החדשה, וזה לא מרגיזתני, אבל העובדה שהמדינה מתנהלת בבית המשפט פעם שנייה, שעות ספורות לפני ההתפטרות, ורוצה לאנוס את הרופאים האלו לעבוד היכן שהם לא רוצים, בשלל תירוצים דמיוניים, נגד חוק חופש העיסוק (חוק ייסוד!!), זה מרגיז!! יותר ממרגיז. זה פשע, זה מעליב, זה בזוי ומעיד רק על רמתם הנמוכה של העוסקים בדבר מטעם המדינה, משר הבריאות דרך הליצן שלו ועד אחרון העו"ד שמתנהל מולם בחסות שר האוצר. ב-י-ז-י-ו-ן. חודש ימים לעשות מו"מ ולגמור יפה. חודש ימים, והנה הגענו להיום. מה עשו בחודש הזה? היה בכלל מו"מ?! צריך לפטר את שרשרת הפיקוד של מערכת הבריאות, ויפה ינהג השר האחראי, שעה אחת קודם לכן.

דוגמה שנייה מקוממת את האנשים שאוהבים ירוק, טבע וחופש, ובעיקר את אלו שדואגים מרה על חמס השטחים הציבוריים של מדינת ישראל בידי בעלי הממון, אולי אף הפשע אם נלמד משהו מהעבר. למה הממון והפשע דווקא? כי ח"כ ישראל חסון וחמשת מרעיו, העבירו חוק בקריאה טרומית כי ניתן להפריט את הגנים הלאומיים. להפריט זה אומר למכור. זה אומר שמישהו מקורב כבר "מביע עניין". זה אומר שיש אג'נדה, לא חייבת להיות שקופה. עמותת אלע"ד הקיצונית ימנית רוצה לנהל את גן לאומי עיר דוד. זו הסיבה, וכנראה הסיבה למה מדינת ישראל תחזיר את המפתחות לאו"ם ממש בקרוב. לא בגלל ההפרטה חלילה, אלא בגלל אובדן הדרך, קהות נחושים, העיוורון הכללי והחרשות המתמדת של ממשלת ישראל וכנסת ישראל. להפריט את הגנים הלאומיים. גאוני. עזריאלי יבנה קניון במצדה, לבייב יקנה את הסחנה ויהפוך אותו לגלאט כושר. אולי גם נפריט את הכותל?!

עוד משהו קטן כזה. פעם כתבתי לכם על הפיגוע האזרחי בבתי המשפט לתביעות קטנות שמתכננת הממשלה. הפעם מנהל בתי המשפט יוסמך על ידי הגאון דשליטא השר נאמן, לנייד תיקים בין בתי המשפט. ההתמודדות עם הבעיות במערכת הזו שסובלת מחוסר שופטים משובחים, חוסר בבתי משפט, מבנה לא מתאים של היררכיה משפטית לשנת 2000, התנדפה אל מול קטנותו המיניסטריאלית של נאמן, ואלו כבר מתחת לשטיח. ההתמודדות להיום היא "חלוקת העומס". אידיוטי כי העומס קיים היכן שיש אנשים, יש עומס תבנו מערכת גדולה יותר וחכמה יותר, ואל קחו תיקים מחיפה ותעבירו לבאר שבע. העו"ד רק ירוויח יותר כי הוא מחייב לפי שעות ברוב המקרים, ואם לא הוא יעלה את המחיר לזמן המבוזבז על הכביש. האזרח יידפק, כרגיל, ואני כבר לא שואל מי ירוויח מכל זה, כי בטוח שיש מישהו שמרוויח

בקטנה: הילדה אסתר, מהסרט שזכה באוסקר "כבר לא זרים". היא חוזרת לניגריה כי לאביה אין עבודה ואישור עבודה ושהייה בישראל. הוא לא חוקי. תקשורת יקרה מדי, תפסיקו להתבכיין. ככה זה צריך להיות. חוק זה חוק.

אותי הקטנות האלו מעצבנות, מאוד, ממש מאוד, נו קידינג,, פאקנ מאד. אני לא יודע איך אתם שומרים על פאסון שכזה. באמא'כם, מה הסוד?!

****** קליק על גוגל+ או שתף וזה מפורסם אצלכם ********

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו כמנויים, וספרו לחברים…

מה דעתכם?

