הנה התלונה שהגשתי למשרד התקשורת נגד נטוויז'ן 013. מה דעתכם?!

לכב',

משרד התקשורת – תחום פיקוח על השירות לצרכן

לידיעה:

מנכ"ל 013 נטוויז'ן – ניר שטרן
באמצעות שי פרנקו מנהל פניות הציבור

הנדון: קפקא מנהל את נטוויז'ן

שלום,

לפני כשנה וקצת, בשלהי אפריל, אולי תחילת מאי, החלטתי באומץ לב נדיר, להתנתק מחברת נטוויז'ן אשר סיפקה לי חיבור לאינטרנט. התקיימה שיחה ביני לבין מחלקת הניתוקים של החברה, אשר בשמה העסקי מכונה מחלקת שימור לקוחות. השיחה מתועדת כמו רבות אחרות, אם כי בכתב ואין הקלטה שלה.

בשיחה הנ"ל, הבעתי את רצוני להתנתק מהחברה. בקשתי נרשמה אבל התבקשתי לא להתנתק אלא להקפיא את המנוי לשבוע, שכן יש להם הצעות טובות מדי, מצוינות ממש, משובחות לעילא ולעילא. למה שלא אבדוק ואחזור אליהם?

בדקתי לעומק ולרוחב, ימים כלילות, ואכן אין בתבל הקטן שלנו, עד לקצהו של היקום הידוע כולו, הצעות טובות מהצעותיה של נטוויז'ן. פשוט אין. לצערי הרב לא התברכתי, כנראה, בחוכמה הנדרשת להבין את טיב ההצעות האלו ובחרתי בספק אינטרנט אחר, 012 ליתר דיוק, משובח לפחות כמו נטוויז'ן. לא חזרתי לנטוויז'ן להודיע להם על החלטתי זו, שכן כבר בחרתי להתנתק מהם, וזה רשום ברישומיהם. מצד שני, המנוי מוקפא על פי הצעתם, ועל כן, סבורני שלא יקרה דבר, לכל היותר יחזרו אלי מהשימור לקוחות או המכירות, להציע הצעות חדשות.

ובכן, טעיתי. כישראלי צבר אמיתי ומושרש, אני תמהה כיצד נפלתי בפח המכירות והרמאות הישראלית הרגילה של חברות תקשורת, בעיקרן, וחברות נותנות שירותים בכלל. להפתעתי, מסתבר כי תרגיל המכירות המוצלח מאוד של נטוויז'ן על כי לא מנתקים לקוח אלא מקפאים את החשבון שלו, זו למעשה הקפאה מותנית בזמן לשלושה חודשים בלבד, אשר מייד בתום התקופה, אני חוזר להיות לקוח שלהם בחבילת גלישה על פי שיקול דעתם מבלי להודיע לי. ככה סתם.

מכיוון שאינני מחובר לנטוויז'ן, ובנקל ניתן לראות את הדבר באופן טכני פשוט, לא ידעתי על חשבוניות חודשיות שהגיעו לתיבת הדואר של נטוויז'ן בלבד. אך במקרה התקשרו אלי ממחלקת המכירות שלהם לברך אותי על היותי לקוח מצוין, וכי מגיעה לי ערכת הצטרפות מיוחדת גם לקו הטלפון שלהם. זכיתי. אני בוש ונכלם כי לא המשכתי לבדוק באדיקות את החיובים אשר חזרו להופיע ללא כל הודעה ותיאום מוקדם. אבקש להדגיש כי נטוויז'ן מחייבת אותי גם היום! ללא אישור מצידי, ויש בזה רובד פלילי, עמוק.

אחת מהנציגות שלהן אף טרחה לציין באזני כי כרטיס האשראי שלי מעודכן אצלם המערכת, אז הם חייבו אותי. כל כך פשוט בימינו. לאחר שלוש שיחות ארוכות מאוד, עם נציגי שימור לקוחות בכירים ובכירים יותר, אשר ברגע ששמעו על רצוני לקבל החזר כספי, ואין לי שום רצון לעולמי עד להיות לקוח של נטוויז'ן, הפכו להיות בוטים, צעקניים וגסי רוח קשים, הבנתי שאין לי פתרון. הנציגים האלו אינם מבינים בדיני משפטים בסיסיים (שנה א' במשפטים, תשאלו כל עורך דין זול ויקר), אינם יודעים להתמודד עם לקוחות ואין להם תשובות לאלו שדורשים את כספם חזרה. הם מחונכים להציע הצעות עסקיות וללא יכולת להחזיר כסף כלשהו. "אלו נהלי החברה, אנחנו לא מחזירים כסף, בטח שלא שנה אחורה". למדתי בדרך קשה כי במדינת נטוויז'ן יש חוקים חדשים תחת הפרלמנט המקומי, שאינו כפוף לחוקי מדינת ישראל. ברצונם ייקחו וברצונם לא יחזירו.

אבקש להאיר קצת את נושא דיני חוזים ביחס למקרה הזה תוך הדגשת מילות מפתח. נא לפנות לחוק לפרשנות ברורה, גוגל יעזרו לנטוויז'ן להבין: גמירות דעת לא התקיימה כאן. מסויימות לא הייתה, שכן לא הוסבר לי עניין ההקפאה המוגבל בזמן. לא נמסרה הודעת קיבול של הניצע למציע. סעיף 6,ב לחוק החוזים: "קביעת המציע שהעדר תגובה מצד הניצע יחשב לקיבול, אין לה תוקף". אשמח גם לבאר את עקרון תום הלב.

אני מבין כי נטוויז'ן מסרבת להכיר בחוקי המדינה, ועניינים משפטים קשים לה להבנה, במיוחד לנציגיה עלי אדמות, מהוללים, וחכמים מכל אדם (שלוש פעמים קיבלתי ציון של אדם אינטליגנטי מנציגי השירות), אבהיר למענה: הודעתי לנטוויז'ן על ניתוק. נציגי השימור הציעו לי להקפיא את המנוי במקום הניתוק, על מנת שאוכל לבחון הצעות טובות יותר שהם עצמם מציעים לי. קיבלתי שלל הצעות משובחות לחבילות גלישה חדשות. לאחר שבוע לא חזרתי לנטוויז'ן לקבל אף לא אחת מההצעות הנדיבות שלהם. סירבתי לקבל את ההצעות. אני חוזר ומדגיש, סירבתי לקבל את ההצעות שלהם הן בטלפון והן לאחר בשבוע ימים. לא טרחתי להודיע להם על כי אני מסכים לאחת מן ההצעות, על כן, אני מסרב לכל ההצעות. מ-ס-ר-ב. לא מ-ק-ב-ל.

ביקשתי לדבר עם המחלקת המשפטית שלהם, והבטיחו לחזור אלי תוך עשרה ימים (אני מדגיש כי הכל מתועד והקריאו לפני את התיעוד). כמובן שלא חזרו ולא היו לי ציפיות כאלו. בסך הכל חברה ישראלית. עוד למדתי כי עקב בקשתי להחזר כספי, הם לא יכולים לסגור את המנוי שלי (קרי, הלקוח), כי אזי כל הרשומות של שיחותיי אל נטוויז'ן ייעלמו ולא יהיו זמינות לעד. בשביל שאקבל החזר כספי, שאינו מובטח, לא מומלץ לי לסגור את המנוי. בכל מקרה ברגע שייסגר המנוי אני אקבל את כספי חזרה מרגע הפנייה האחרונה שלי אליהם, אשר נרשמה ותועדה בחמישי למאי 2011. משום מה, לא אקבל החזר כספי מהרגע שבו ביקשתי להתנתק במאי 2010, גם זה מתועד. נכון לעכשיו, חברת נטוויז'ן מחייבת אותי בתשלום חודשי על כי המנוי עדיין פעיל.

מכיוון שאני עוסק בעולם טלקום וטכנולוגיה מאז שנת 1995, אולם כנראה אני טיפש וכסיל גמור, אזי אני מתקשה להבין כיצד ביטול מנוי גורם להעלמת כל רשומות ההתקשרות של המנוי, אשר בעקבות זה לא אוכל לדרוש את כספי חזרה. שוב אסביר, אם המנוי יבוטל, לא יהיו רשומות, לכן נטוויז'ן לא תוכל לראות את היסטוריית ההתקשרות שלי מולן, לכן לא יוכלו להבין מה להחזיר לי, אם בכלל, לכן לא אקבל את כספי בחזרה. אני לא מבין את הקשר בין ביטול המנוי לסגירת כל הרשומות של המנוי לאחר מכן. ומה אם אבקש לברר פרטי חיוב לאחר ביטול המנוי, נניח של החשבונית האחרונה?!

דבר מוזר אשר גם הוא נשגב מבינתי הדלה, כיצד ביטול מנוי גורם להעלמת רשומות מלאות, ואילו הקפאת מנוי אינה גורמת להעלמת פרטי כרטיס האשראי שלי מהמערכת של נטוויז'ן? מדוע נטוויז'ן מחייבת באופן אוטומטי את כרטיס האשראי שלי לאחר הקפאה מבלי להתקשר אלי ולקבל אישור? מה יקרה לפרטי כרטיס האשראי שלי לאחר הביטול? כיצד אוכל באמת לסמוך ולהאמין לחברת נטוויז'ן על כי היא לא מרמה אותי בשנית, ובגלל תרגילים מכירות כאלו ואחרים, הם יחזרו לחייב אותי לאחר מספר חודשים אחרים?

מכיוון שמשרד התקשורת הישראלי הוא הריבון, אבקש את התייחסותכם לנושא, בירור מעמיק מול נטוויז'ן, ופעילות להשבת כספי מיום ההודעה הראשונה על ניתוק, באמצע שנת 2010 כולל ריבית והצמדה בשיעור הקבוע שהם גובים מלקוחות שמאחרים בתשלום, או ריבית אשראי חריגה המקובלת במשק, הגבוה מבין שניהם. בנוסף, כאשר נטוויז'ן יטענו מולכם כי אני ביקשתי להקפיא את המנוי, ועל כן חוקי ההקפאה הברורים שלהם חלים עלי, אבקש שתדגישו כי הם משקרים, וברישומים שלהם מצוין בוודאות כי אני דורש להתנתק לפני שהם הציעו לי את ההקפאה (הם רושמים כי הלקוח מקפיא את המנוי, אבל לא את תהליך המכירה הנלוז).

דבר אחרון כן אעשה. המכתב הזה נשלח לגבי גזית, היחיד שיודע איך להתמודד עם בעיות צרכנות אמיתיות בישראל. לאחריו, יופץ גם למערכות העיתונים המקוונים.

בכבוד רב,

זיו טרנר

********** קליק על שתף וזה בפייסבוק שלכם ************    

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים…

»

  1. ג'ו הגיב:

    כנראה שכל חברות התקשורת בארץ פועלות בדרכים האלה.
    אתמול התקשרה אלי נציגה של YES להגיד לי שאני מקבל הטבה ושהיא מעדכנת את פרטי החבילה שלי. לאחר שהיא פירטה את התוספת למה שהחבילה שלי כוללת היום (ובהיותי למוד נסיון) שאלתי אותה "אוקיי, וכמה זה עולה לי?" וכמובן שהמתנה הנפלאה (להיות מסוגל לראות עוד ערוצים שלא מעניינים אותי) תעלה לי עוד 15 ש"ח בחודש.
    במקרה היא גם ציינה משהו שלא נאמר לי בהתקשרות האחרונה – מסתבר שאני עכשיו בחבילה שכוללת התחייבות ויעלה לי 400 ש"ח להתנתק.
    מתי כבר יפסיקו לנסות לעבוד עלינו?

  2. אלין הגיב:

    אני איתך. לקוחה שלהם. כל זמן שלא זקוקה לשירות אין בעיה. ברגע שצריכה שרות – יוק. ולא אשכח את השיחה הארוכה עם נציג השירות , אותה שיחה שקטע באמצע "כי יש לי הסעה ואני חייב לתפוס אותה". יש סיבה טובה מזו לא לקבל שירות? אפילו לא טרח להעביר לנציג אחר. הבעיה שאני בכלל לא משוכנעת שבחברה אחרת זה שונה. בעית ניתוק מחברות מסוג זה ידוע והלוואי ואכן תטופל ע"י שר התקשורת הנוכחי.
    מחזיקה לך אצבעות, זה אכן מאוד מאוד מרגיז.

  3. מ. הגיב:

    כל החברות אותו הדבר ולא רק בתחום זה. לקחת את הכסף הם יודעים היטב ומהר לתת שירות??? כנראה שממש לא.
    כל הכבוד על ההשקעה והעשייה. לא לוותר!!! נידרשים הרבה סבלנות סובלנות וכוחות נפש…

    שיהיה בהצלחה מחזיקה לך אצבעות

    אגב זיו יש אתר שנקרא "תלונה" אולי שווה לפרסם גם שם. לא ניסיתי אותם אך בכל מקרה מה יש להפסיד?
    http://www.tluna.co.il

    בהצלחה וערב טוב

  4. מ. הגיב:

    בדיוק כך. כדאי גם לבדוק במקומות אחרים שיש בהם את פרטי האשראי שלך. זה ממש פרויקט. גם הבנקים גונבים אותנו ובכלל מי לא? כל אחד צריך היום להחזיק רואה חשבון ועו"ד צמוד על מנת לא להיות פראייר …

    • זיו הגיב:

      נשבע לך שכל שבוע לפחות יום אחד שלם מתבזבז על סידורים ארוכים שאינם נגמרים לעולם. בדיוק תפסתי את גלובס גונבים אותי לאחר תום המנוי אז הלך לי רק חודש אחד.

  5. מ. הגיב:

    כל הכבוד. אם היה שירות שעושה עבורי את הדברים הללו, אגב פעם היה לי רעיון לעשות כזה, הייתי עושה מנוי! אין לי עצבים וכוחות נפש להתעסק עם זה, זה פשוט מרתיח אותי!!! זו חוצפה! זו גניבה! אבל איך אומרים הפראיירים לא מתים הם רק מתחלפים…. אפילו בסופר אני לא בודקת את החשבון שלא לדבר על המבצעים שהם כלל לא מעדכנים במחשב ואתה בטוח שאתה קונה במחיר במבצע… מדינת היהודים כבר אמרנו…

  6. שגיא הגיב:

    רק תביעות קטנות. לנסח על עמוד אחד את כתב התביעה, להגיש דרישת פיצוי על הסכום + שעות עבודה ובזבוז זמן ו- 250 ש"ח עוגמת נפש. שיסתכם במשהו כמו 3500 ש"ח נניח. לא משהו גדול. ולא להסכים לשום פשרה מתחת לסכום שאתה רוצה. הפשרה שלך תהיה בזה שלא תתבע אותם…

  7. רמי הגיב:

    נסה לפנות ליהייה בסדר בגל"צ הם ירימו את הנושא מהר מאד ותקבל מענה מהר עוד יותר

  8. ז'אנה הגיב:

    קרה לי מקרה ממש דומה עם נטוויז'ן לפני ארבע שנים! רציתי להתנתק, ובמקום לנתק אותי הם הקפיאו לי את המנוי. אחרי כמה חודשים פתאום התחלתי לראות חיובים שלהם עוד פעם בפירוט אשראי! אינספור שיחות עם נציגי שירות לקוחות לא עזרו לי. רק אחרי מכתב רשמי למחלקת פנויות הציבור שלהם ולאגודה להגנת זכויות הצרכן, חזרו אליי וביטלו לי את המנוי. לצערי אני לא זוכרת אם החזירו לי את הכסף…

    • זיו הגיב:

      זה בדיוק התרגיל שלהם. הם הרוויחו את הכסף ללא מאמץ וללא עונש. ככה זה שאין חוקים במדינה

      • ז'אנה הגיב:

        לך לפחות אמרו שמקפיאים… אני גיליתי את זה רק בדיעבד כשהתחלתי לראות חיובים בכרטיס אשראי…
        מתי כבר תיהיה רגולציה נורמלית לחברות האלה? כל חברה עושה מה שהיא רוצה ומרמה את הלקוחות שלה בכל צורה אפשרית.

        • זיו הגיב:

          הלוואי ומשרד התקשורת יעשה משהו. אי אפשר להשלים עם הרמאויות האלו, ועוד מאשימים את הצרכן כי הוא לא בודק, לא עוקב, לא יודע ולא זוכר. תמיד הצרכן אשם כשמדובר בחברות תקשורת, טלוויזיה ועיתונים. רק בישראל…

  9. שגיא הגיב:

    זיו. תסלח לי..

    אבל עם כל הכבוד,

    אתה אידיוט.

    כל אדם בר דעת יודע ומשכיל להבין שהקפאה אינה ניתוק.
    והיית אמור לפחות לבדוק מה קורה עם המנוי המוקפא שלך. ולא להשאיר את זה באוויר.

    מה גם, שאתה חוזר לחברה בתלונות אחרי שנה?!

    שנה שלמה לא ראית שחוייבת? לא ראית שמורידים לך כסף מהחשבון בנק או מהכרטיס אשראי?

    אם אתה כל כך בר דעת וכל כך מלומד..
    בוא תסביר לי איך אדם דגול ונאור כמוך לא עושה דבר שכל מוכר בשוק הכרמל עושה?

    עובר על החיובים שמחייבים אותו!

    טיפש.

    • זיו הגיב:

      חבל שלא טרחת לקורא לעומק. הקפאה באה עקב ההצעה שלהם להקפיא את המנוי, לא בקשה שלי, אני ביקשתי לנתק וזה מתועד (תקרא שוב ותבין את תרגיל המכירות הזה). אי לכך, חוקי ההקפאה של נטוויז'ן לא חלים עלי, כי לא ביקשתי זאת. זו רמאות. שוב, אני לא מחוייב לכללי ההקפאה כי לא ביקשתי להקפיא, הם הציעו להקפיא בשביל שיוכלו לשמר אותי כלקוח. ההבדל ברור לכל משפטן איתו דיברתי וגם למשרד התקשורת. זה היה אך ורק עבור זמן קצר בו אוכל לבחור הצעה אחרת אותצה סירבתי לקבל. בנוסף הם היו צריכים לתאר בפני את חוקי ההקפאה כי אלו זמניים רק לשלושה חודשים, ולאחר מכן אחוייב באופן אוטומטי כרצונם. הם לא עשו את זה. לא חוייבתי במשך שלושת חודשי ההקפאה, לכן לא ידעתי שאני מחוייב שוב לאחר מכן. אני לא עובר על כל החיובים שיש לי בארבעה כרטיסי אשראי עם אינספור חיובים מחול עקב העבודה. בנוסף, כפי שהרגע ממש אמרתי, לא חוייבתי במשך שלושה חודשים של ההקפאה (ולא שמתי לב שחוייבתי שוב).

      תודה לברכות שאני טיפש ואידיוט. זה כנראה מעיד הרבה עליך.

      • עינת הגיב:

        בוא נסביר יותר בפשטות
        רצית להתנתק
        הציעו לך להקפיא בשביל שתעשה סקר שוק ותחזור עם תשובה-הסכמת.
        הסכמת=רצית להקפיא ולעשות סקר שוק ולחזור עם תשובה (או שכיוונו לך אקדח לראש תוך כדי שיחה?)
        לא חזרת אליהם.
        מה פה לא בסדר?

        • זיו הגיב:

          החוק אומר שזה לא בסדר. החוק!!! לא חזרתי אליהם, זה אומר כי לא קיבלתי את ההצעה שלהם לחבילה אחרת שהוצעה לי. זה כל כך פשוט. מכיוון שכך, שלא קיבלתי את ההצעה הנדיבה שלהם, ההצעה שלהם לא בתוקף. אין להם זכות לחייב אותי בחבילה מחדש. אין להם. זה החוק! יש פרק שלם על זה שנקרא דיני חוזים. בדיוק במקודה הזו האחריות עוברת אליהם, להתקשר אלי ולשאול אותי לפני שהם מחייבים. אבל החברות בארץ עושות דין לעצמן, ומלמדות נציגי שירות כמוך לשקר ללקוחות. למה? כי אף אחד לא מעניש אותן. אף אחד.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      כניראה שאתה עובד בתוך החברה אתה מתבטא ככה, אני יודעת בדיוק על מה זיו מדבר, בתור נציגת קשרי לקוחות לשעבר של נטויזן, ואין לך זכות לקרוא לו טיפש, הלקוח לא מבין את עניין ההקפאה, עד שהוא לו חוטף את הכווית קור המקפיאה והכואבת, בארנק לו, זאת תרמית לשמה, תודה לאל שאני כבר לא שם, חלק מכל המעשים הפליליים שמתרחשים שם

  10. עינת הגיב:

    אני בכלל לא קשורה לנטויז'ן (אני בבזק בין לאומי) אבל חבוב אתה באמת יוצא טמבל. אתה כל כך הבאת את זה על עצמך, כשמבצעים הקפאה של קו זה לשלושה חודשים (וזה גם אפילו עולה כסף לדעתי) ואף אחד לא צריך להתקשר אלייך לשאול אם אתה מעוניין להמשיך את ההקפאה\להתחבר בחזרה\להתנתק. מדובר בעניין אוטומטי, אתה לא חזרת לנטויז'ן בשיחה לבקשה של נ-י-ת-ו-ק אלא השארת את עצמך בסטטוס מושהה עד לתאריך X. כאילו ברצינות? למה ציפית? והם לא ממציאים לך חבילה, אתה מתחיל להיות מחוייב בדיוק באותם תעריפים שהיית בהם קודם.
    אף אחד לא דפק אותך אתה דפקת את עצמך.
    אולי אתה משכיל עם תארים ובלה בלה בלה- אבל חבוב,ככה זה בכל החברות.
    ואם אתה לא מביןמה המשמעות של המילה ה-ק-פ-א-ה אתה בצרות צרורות.
    ואם עדיין לא הבנת, לקוחה מושהה הוא עדיין לקוח. מנוי מבוטל=אתה כבר לא לקוח.
    כמו שכתבת במכתב, באמת יש לך במה להתבייש.
    האחריות הייתה כולה עליך.הפשרת מנוי מתבצעת באופן אוטומטי.תכף תגיד שלא אמרו לך שזה לשלושה חודשים.. קיצר, הנחת הרבה הנחות, התנהגת כצרכן גרוע ועכשיו אתה משלם על זה. פייר? נטויז'ן יצאו פראיירים אם יחזירו לך כסף (כי בתכלס זה ממש לא בעיה שלהם). ואם עזבת אותם לטובת 012 אני בספק אם אתה עובד בתחום הטכנולוגיה.
    ולפני שתגידו לי שאני עובדת נטויז'ן, אני בכלל עובדת בבזק… ככה שאני מכירה מקרוב את כל הספקיות.

    • זיו הגיב:

      אני מפנה אותך לתגובה של האיש שגיא עם השפה הזולה ממש אחד מטה. אין ספק שאת עובדת בזק ומדקלמת היטב את מה שלימדו אותך. אלו המצאות של חברות שעוסקות ברמייה מול לקוחות, וממציאות כללים בניגוד לחוקי המדינה. למזלי הכל מתועד והם אפילו לא מכחישים את זה. בתי המשפט בישראל עשו הרבה נגד חברות תקשורת לאחרונה. נראה מה יהיה גם כאן. לי אין אחריות ברגע בו אמרתי שאני רוצה להתנתק, זה מתועד כולל ההצעה שלהם להשאיר אותי כלקוח מוקפא לשבוע ימים בלבד. עכשיו תקראי שוב את המכתב שלי ותביני אולי את ההבדל בין האחריות שלי בה הודעתי על ניתוק לבין ההצעה שלהם להשאיר אותי מוקפא לשבוע, בו אבחר חבילה אחרת.
      וחבובה את צודקת, זה בכל החברות ככה כי אנשים לא דורשים את כספם ותובעים את זמנם, והחברות עושות ככל העולה על רוחן. אם היו בישראל פיצויים כמו בארה"ב, גם בזק הייתה מתנהגת אחרת, והיא ידועה מאוד בבתי המשפט של ישראל.

      • עינת הגיב:

        זיו, בוא אני אספר לך מהצד את הסיפור שלך בקיצור ותגיד לי מי לא בסדר בסיפור טוב?

        פעם היה איש אחד שקיבל שירותים מחברה מסויימת, יום אחד הוא החליט שלא בא לו יותר על החברה והוא רוצה לעבור לחברה המתחרה. כחלק מתהליך שימור הלקוחות, הציעה לו החברה לא להתנתק אלא להקפיא את המנוי,לעשות סקר שוק ולחזור אליהם עם תשובה. אותו איש ידע שההקפאה היא לשלושה חודשים בלבד.
        עבר שבוע, עברו שבועיים, אותו איש לא התקשר לחברה לבקש סיום התקשרות איתה במודע ובמכוון כי הניח שאם הקו מוקפא,הוא מוקפא לנצח. (כי הרי שלושה חודשים בהגדרתם הם נצח לא?)
        עברו להם שלושה החודשים ובנתיים האיש מזדקן לו מול בלוגים דרך גלישה אגב באחת הספקיות הגרועות לדעתי בכל הרבדים.
        אותו איש, לאחר שלושה חודשים,מתחיל להיות מחוייב כרגיל כי הרי הגיע סוף סוף התאריך המיוחל-יום ההפשרה.
        במשך שנה האיש באין מפריע לא מתקשר אל החברה ולא מטריד אותה.בחוסר אחריות משווע, לא בודק את חיובי כרטיס האשראי שלו או לחלופין הוראות הקבע.
        אחרי שנה שהוא מחוייב ולא מתלונן על זה. איכשהו הוא גילה שהוא עדיין רשום כלקוח פעיל בשירותי החברה..וכועס על החברה שהיא לא אמרה לו שהוא מנוי פעיל.

        עכשיו,זיו יקירי…
        מה היית אומר על אותו איש?
        שאין לו אחריות אישית?
        שהוא צרכן גרוע ביותר?
        שהוא מצדיק את אמירת המשפט הפוסל במומו פוסל?
        שהוא טמבל?
        שהוא הביא את זה על עצמו?…
        היית אומר את כל זה ועוד הרבה דברים.

        זה שהחשבוניות נשלחו למייל של נטויז'ן לא אומר שאתה לא יכול לראות את החיובים בכרטיס האשראי.
        זה שהגעת למוקד קשרי לקוחות מן הסתם אומר שביקשת להתנתק וניסו לשכנע אותך להישאר לקוח
        לא קיימת פה שום רמאות, קיימת פה חוסר אחריות אישית שלך.
        החברה לא צריכה לנחש שאחרי שלושה חודשים שלא התקשרת להתנתק,שאתה אכן רוצה להתנתק. הרי הציעו לך לעשות סקר שוק ולחזור עם תשובה. מכיוון שלא חזרת>ההפשרה עדיין עומדת בעינה.
        זה שתתקוף את בזק לא ממש מדגדג לי,החברה לא של אבא שלי ולא של אמא שלי. בכל מקום יש מקרים לא נעימים. בכל מקום יש טעויות. אנחנו לא מדברים על מקום העבודה שלי. אנחנו מדברים על חוסר האחריות שלך ועל הטעויות שלך שככל שתקדים להכיר בהן כך יטיב עמך. כי סה"כ בשורה תחתונה,הקפאת את הקו (כחלק מתהליך השימור) ואתה כועס עליהם שלא התקשרת שוב כדי להתנתק סופית.

        • זיו הגיב:

          הכל טוב ויפה למעט בעיה אחת קטנה. לא אמרו לי שההקפאה היא לשלושה חודשים אלא המתינו לתשובתי לאחר שבוע, וזה מתועד. כן, אני יודע שגם בבזק למדו אותך שהלקוח תמיד אשם, תמיד משקר, תמיד לא יודע, והוא אשם בכל. החברה תמיד צודקת כי היא לא עושה שום מניפולציות מכירותיות ומרמה אנשים. אף פעם לא מחייבים אנשים מעבר לחבילות שלהם, כי הם טהורים וזכים, על כן הכנסת לא חוקקה חוקים נגד זה (היא כן, אני מקווה שאת יודעת)
          אני שוב מפנה אותך למשהו שלא ידוע לחברות התקשורת בישראל וזה החוק הישראלי. סעיף 6ב לדיני חוזים: קביעת המציע (נטוויז'ן) שהעדר תגובה מצד הניצע (אני) יחשב לקיבול (הסכמתי), אין לה תוקף. מכיוון שלא הסכמתי לתנאי ההקפאה כי לא ידעתי אותם, כי לפי קו הזמן של הפניות שלי אני ביקשתי להתנתק מהם בראשונה, וההצעה להקפאה באה מנטוויז'ן ולא כבקשה ממני, במיוחד עבור שקילה של חבילה אחרת, הרי שהם לא יכולים לאנוס אותי עכשיו להיות לקוח שלהם בתנאי הקפאה שהם קבעו עבור אנשים שמבקשים להקפיא את הקו. הכללים האלו לא חלים עלי כי אני לא ביקשתי להקפיא, אלא הסכמתי עבור תהליך המכירה לשבוע ימים. זה מתועד. חוקי ההקפאה שהם קבעו לעצמם, לשלושה חודשים זה לא ידוע, כי זו המצאה של חברות עיסקיות, לא חוק ישראלי. זה ידוע לך כי את מתמודדת עם תלונות לקוחות בנושא כנראה די הרבה. חכי לתגובת משרד התקשורת ותראי עד כמה אני צודק. זו נוכלות עיסקית. הונאה.
          לחייב אותי לעיסקה לפי כללים של עיסקה אחרת, זו הונאה (עיסקה זה אם הם מציעים מבקש להקפיא, עיסקה אחרת זה אם אני מבקש להקפיא).
          אני מצטט אותך: "החברה לא צריכה לנחש שאחרי שלושה חודשים שלא התקשרת להתנתק,שאתה אכן רוצה להתנתק. הרי הציעו לך לעשות סקר שוק ולחזור עם תשובה. מכיוון שלא חזרת>ההפשרה עדיין עומדת בעינה." היא כן צריכה, כי ביקשתי להתנתק לפני ההקפאה. מכיוון שלא חזרתי אליהם, יש חוק שתומך בי. קראי שוב למעלה. חוק של מדינה.
          האחריות שלי לא מעניינה של נטוויז'ן, גם לא מתי אני בודק את כרטיס האשראי שלי. זה טיעון שאין לו תוקף. מותר לי להיות צרכן גרוע, אין לי אחריות אישית, שהבאתי את זה על עצמי, שאני טמבל (למדת משגיא, יפה). זה לא מכשיר את התרגיל של נטוויז'ן או של בזק בה את עובדת. שני דברים שונים, ויש פסיקות בנושא הזה נגד החברות. בניגוד לדעתך, אני פניתי לנטוויז'ן בדיוק כשנגמרה שנת ההתחייבות שלי, על מנת לנתק. כך עושה צרכן, גם מקשיב להצעות אחרות, ומחליט מה שהוא מחליט. בודק את האשראי שלו ורואה שאין חיובים לאחר מכן. חושב שהכל נגמר. והכל חוזר חזרה.

          בשורה התחתונה, אני לא הקפאתי את הקו, נטוויז'ן הקפיאו "על מנת שלא אאבד זכויות של שימור לקוחות ללקוח קיים".

          • עינת הגיב:

            אוי כל כך ציפיתי לזה,יש לי חדשות עבורך חמוד… אני לא מתעסקת בכספים!!!!! הא!! מה תגיד על זה??
            אז אני ממש לא נתקלת בהרבה לקוחות כמו שאמרת כי אני בכלל לא במחלקה הזו (אתה יודע לבזק יש יותר ממחלקה אחת בלי עין הרע) ואני עובדת מול ספקיות האינטרנט אחת אחת באופן שוטף.
            כנראה שאתה מסרב להפנים, אתה באת בבקשה אחת, הציעו לך דבר אחר והסכמת לו. אתה מנסה להמציא לעצמך את החוק ככה שהוא איכשהו יעבור לטובתך. אתה לא תצליח עם זה בחיים וחבל על הכאב כיס שהולך להיגרם לך.
            לא מעניינה של נטויז'ן אם אתה עוקב אחר החיובים שלה. אבל מאוד מעניינך לעקוב אחרי החיובים שלך ולא להיזכר אחרי שנה.
            נראה לי דיי מיותר להגיד ללקוח שתוקף ההקפאה הוא לשלושה חודשים כשמסוכם בשיחה שהוא יעשה סקר ויחזור עם תשובה. לא אשמתם שאתה עצלן.
            וברור לי שנטויז'ן הקפיאו ולא אתה חדרת למחשבים שלהם והקפאת.
            הם הקפיאו כתוצאה מכך שהציעו לך להקפיא ואתה הסכמת.
            וכל מי שיש לו הגיון בריא (וכנראה ששלך לוקה בחסר אם אתה עדיין לא מבין איפה אתה לא בסדר) מבין שפירוש המילה הקפאה הוא כשמו כן הוא,הקפאהץ לא ניתוק.

          • זיו הגיב:

            לא ממש איכפת לי אם זה כספים או משהו אחר. את עובדת עבור חברת תקשורת, ומדקלמת את מה שלמדו אותך שם. זה די ברור.
            את מסרבת להבין שיש חוק, ויש נהלים פנימים שאין להן תוקף חוקי. אני אסביר לך שוב, אולי תפנימי שאת חיה במדינה מסודרת. ברגע שאני ונטוויז'ן הסכמנו על פרק זמן של שבוע להקפאה, עקב הצעתם, אחרי בקשת הניתוק שלי (לשבוע, כי הייתי אמור לחזור אחרי שבוע), ובשבוע הזה הייתי אמור להחליט אם ההצעה שלהם טובה לי ולהודיע להם, ולא חזרתי אל נטוויז'ן, בהכרח זה אומר כי אני לא מסכים להצעה שלהם, ועל כן נגמרו ביניו היחסים העיסקיים לפי דרישתי הראשונה. זה החוק בישראל. חוק. הם הציעו הצעה עסקית, הסכמתי להקפאה לשבוע, וזו מסגרת הזמן המתועדת, לא קיבלתי את הצעתם במסגרת הזמן שקבענו יחד, על כן ההצעה שלהם מבוטלת, ואין לנו יחסים עיסקיים יותר. הם יכולים להתקשר ולשאול אותי מה אני רוצה לעשות אחרי השבוע. אבל נטוויז'ן מתחכמים, כי יש להם חוקים פנימיים להקפאה, בה הם מפילים את האחריות להקפאה עלי, כאילו אני ביקשתי אותה. בדיוק בשביל זה יש בתי משפט ועורכי דין. דרך אגב, בשביל זה יש חוק. תעשי גוגל לדיני חוזים. זה מחכים מאוד.

            ואני שמח לתובנות הרפואיות על ההיגיון שלי. תודה. כנראה שמגיבים לא מבינים את ההבדל בין גופו של עניין לגופו של אדם.

  11. שגיא הגיב:

    אם אתה כזה דמוקרט נאור.
    שיהיה לך את האומץ לפרסם תגובות שהן גם נגדך
    ולא רק משרתות את האינטרסים שלך..

    עכשיו נראה אם אתה רק יודע לדבר יפה או גם עומד מאחריי מה שאתה אומר.

    • זיו הגיב:

      תגובותיך מפורסמות, לא דורשות אומץ ואין לי ספק לגבי הנאורות. הכל אני מפרסם כולל נאצות כלפי. בעם שלנו יש טוקבקיסטים כמוך שלא מסוגלים בלי קללות ויש אחרים.

  12. שגיא הגיב:

    אתה חייב לנחות מהענן עליו אתה מרחף…

    • זיו הגיב:

      זה נפלא שאני חייב. טוב לי בענן שלי

      • עינת הגיב:

        אתה מבין שלא היית במצב הנוכחי אם רק לא היית מתעצל ומרים טלפון ומבקש להתנתק סופית אחרי שבוע?

        • זיו הגיב:

          את מבינה שאת מאשימה את הלקוח ברמאות של החברה? אני הודעתי להם על ניתוק, הם הציעו להקפיא, אין לי אחריות יותר לחזור אליהם. קו הזמן (נדבך חשוב בבית המשפט) מראה שקיימתי את האחריות שלי כנדרש. לא עובד בנטוויז'ן. שישנו את המערכת שלהם.

          • עינת הגיב:

            החברה לא רימתה אותך
            זה הלך ככה:
            *אתה רצית ניתוק
            *ניסו לשמר אותך
            *הציעו לך להקפיא את הקו ולעשות סקר שוק ולחזור עם תשובה
            *הסכמת.
            *לא חזרת אליהם עם תשובה.

            כן, נטויז'ן ממש רמאים אל תשאל.. הם חברה שמתמחה בתחום הטכני ולא חברה שמתמחה בתחום העל טבעי. לא חזרתם אליהם עם תשובה מבחינתם הכל בסדר, כי לא חזרת עם בקשה להתנתק.

            עוד לא הבנת שזה שביקשת להתנתק בפעם הראשונה לא תופס כבקשת התנתקות כיוון שסוכמה עמך אלטרנטיבה אחרת? ברצינות? איזה כיתה סיימת?

            ולא, לא קיימת את האחריות שלך כנדרש.היית צריך להודיע להם אחרי סקר השוק שבחרת בחברה אחרת.הם לא צריכים לנחש.

            אני ממליצה לך בחום להיכנס לפורום צרכנות בתפוז ולספר את הסיפור המלא והאמיתי הכל כולל הכל ולראות לאיזה תגובות תזכה.
            אפילו אירגנתי לך לינק:
            http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=66

          • זיו הגיב:

            אני עדיין לא סיימתי כתה א', אבל ברור שאת אינך מבחינה בין חוק מדינה לבין נהלים פנימיים של חברה עסקית. הסברתי לך ארוכות ממש לפני דקה. תקשיבי שוב, יש לי סבלנות.
            הסכמתי להקפאה של שבוע. מתועד שבוע. רשום בנטוויז'ן שבוע. לא חודש. לא שלושה חודשים.
            החוק אומר כי ברגע שלא חזרתי אליהם עם תשובה, הרי שלא קיבלתי את הצעתם להיות לקוח שלהם. לא התקיים כאן חוזה. לא התקיים. לא הסכמתי להצעת השימור של נטוויז'ן. זה החוק. החוק. החוק. החוק של ישראל. מדינת ישראל. לא התקיים החוזה בינינו כי לא הסכמתי לאשר אותו. וטוב שאמרת לי כי מבחינתם הכל בסדר. זה בהחלט יעזור לי מולם. זה בדיוק קו המחשבה שחברת תקשורת (בעיקר) עסקית עושה בניגוד לחוק. אם לא חזרתי אליהם עם הסכמה לחבילה חדשה במסגרת המשא ומתן שלנו, בשבוע ההקפאה, הרי שאין לנו חוזה. הם יכולים להניח כי הכל בסדר עד מחר, אבל זה לא חוקי. הם אכן לא צריכים לנחש כי בחרתי בחברה אחרת. זה גם לא חשוב אם בחרתי באחרת. מה שחשוב הוא כי לא הסכמתי להצעה שלהם. אני יכול להסביר שוב. ושוב.
            דוגמה (אולי זה יעזור): את רוצה להפסיק להיות לקוחה בחנות פיצוחים שלי. אם אני מציע לך לקנות פיסטוקים במחיר מוסכם תוך שבוע ימים, עבור שתשארי לקוחה שלי, אבל את לא חוזרת אלי. האם אני יכול לחייב אותך כרצוני לאחר חודש, כי אני מניח שאת רוצה אותם, רק כי לא אמרת לי שאת לא רוצה?
            האחריות שלי מצויינת. אני חי איתה בשלום.

          • עינת הגיב:

            בקיצור אתה חסר אחריות ומגיע לך כל שקיבלת.

          • זיו הגיב:

            מיטב הברכות והאיחולים חזרה. אין כמוך.

          • אביב הגיב:

            זיו, הוייכוח שלך מיותר, ברור שאתה צודק. ניתן לראות בבירור שהמגיב מדקלם דברים, הדבר העצוב שזה באמת הרמה של הנציגים, הם לא מבינים שמה שהחברה מדריכה אותם לעשות הוא פשוט חסר תום לב.

  13. עינת הגיב:

    אף אחד לא אמר שאתה ביקשת הקפאה,אמרתי לך שאתה הסכמת להקפאה. כל אחד שמתקשה בהבנת הנקרא יבין את זה.
    לא למדו אותי לדקלם שום דבר כי הדברים האלו מאוד לא רלוונטים עבורי.כל מה שנאמר-נאמר מידע אישי. אין לי שום נגיעה כלכלית עם לקוחות. או שיחות איתם בכלל על הדברים האלה.
    מה שכן, אני לקוחה בעצמי של כמה וכמה חברות. וידוע בכל חברה שהקפאה היא לתקופה של שלושה חודשים. ובכלל, ידוע בכל מקום שהקפאה היא הקפאה ולא ניתוק.
    אז קשה לך להפנים, אבל זה שביקשת להתנתק בהתחלה ובסוף לא עשית את זה לא מפיל את האחריות על נטויז'ן. מקווה שתלך איתם לבית משפט ותאכל את הכובע.

  14. זיו הגיב:

    אחרי צרור הברכות שלך, שמעיד הרבה מאוד רק על עצמך, אין לי חשק להמשיך את זה. את לא מבינה בחוק.

  15. דן הגיב:

    לכל תומכי נטויז'ן; בואו נשאיר בצד לרגע את השאלה אם זיו צודק או לא.
    הבעיה הגדולה כאן היא שנטויז'ן משתמשת ב"שיטת המצליח" ומקווה כי לקוחות יפולו בפח והם יקבלו תשלום בעבור כלום.
    התנהגות זו כשל גנבי סוסים אינה מתקבלת על הדעת וצריכה להפסק.
    תזכרו שהם עשו זאת בעבר על ידי מתן שירותים בחינם לתקופה מוגבלת ושכחו להודיע ​​שהזמן פג ואתה מחויב במחיר הכי גבוה שאפשר. במקרה זה הרגולטור התערב ואסר עליהם לעשות זאת עוד.

    זיו, באשר אליך.
    בהכרותי אותך, אתה כנראה צודק מבחינה משפטית, אולם יש להיות צודק ויש להיות חכם.
    כמו שאמרת, אתה מכיר אותם, וזה למה לא היתה צריך ליפול במלכודת שלהם והיתה צריך להתקשר שבוע או שבועיים לאחר מכן כדי לוודא שהם ביטלו.

    בכל אפן, יש לך את כל התמיכה שלי ואני מקווה שתקבל כל אגורה בחזרה. בהצלחה.
    (תעשה את זה עבור האנשים שרומו כך ולא יכול להילחם בחזרה – לא אני 😉 )

    • זיו הגיב:

      צודק, אבל חלקית. הייתי צריך או לא צריך, עדיין לא נותנת להם את הזכות לעשות מה שבא להם בכרטיס האשראי שלי, ואני צודק משפטית באופן מובהק. מותר לי לכוח להתקשר אליהם, כי אני כבר לא מחוייב אליהם, אין לנו יחסים עיסקיים יותר. זו החובה שלהם להתקשר אלי במקרה דנן. אכן נפלתי במלכודת שלהם, אבל אני נשבע לך, בהכירותינו שלא ידעתי שזה מוקפא לשלושה חודשים וחוזר להיות חי לאחר מכן.

      זה יצליח. אני מקווה לתת עדות במשרד התקשורת כבר אחרי החג.

  16. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    היי זיו. אני התנתקתי מנטוויז'ן לאחר משא ומתן ארוך… כיום ממתינה לאישור על הניתוק שהיה אמור להגיע לפני כשבועיים. משלא קיבלתי, פניתי למועצה הישראלית לצרכנות, וכעבור יום-יומיים הם החלו לפעול בעיניין. ממליצה בחום לפנות אליהם. בהצלחה!!

  17. אביחי הגיב:

    זיו,
    מאוד מעניין אותי כיצד הסתיים לו הסיפור.

    האם משרד התקשורת עמד לצידך או שמא צידד הפעם בספקית האינטרנט?

    • זיו הגיב:

      משרד התקשורת ניהל תכתובות איתם, והחליט כי זה עניין עיסקי והוא לא מתערב. יהיה משפט בתביעות קטנות…

      תודה!

  18. דור הגיב:

    אנא פרסם האם הצלחת במשפט,

    ואכן משרד התקשורת לא מתערב. הם טוענים שזה נושא עסקי והם לא מתערבים. ואני אומרת שצריך לכתוב כל תלונה למשרד התקשורת ושהם יגידו לנו כל הזמן שהם אינם עוסקים בזה, אבל לפחות אנשים יתלוננו ומשרד התקשורת יבין שצריך לבדוק גם חברות אלו. כן עסקי לא עסקי.

    בהצלחה

  19. חן הגיב:

    וואי וואי וואי איזה בורות.. בנאדם אתה פונה אחרי שנה שלמה לקבל החזר כספי? אם אתה מסתכל על החוק ובית משפט וכו' יש דבר שנקרא "אחריות לקוח" איפה אתה היית שנה שלמה בזמן שחיובים ירדו לך מהאשראי? אין ספק שהאחריות פה היא נטו עליך, כי שום חברה בעולם לא מתקשרת אחרי תום תקופת ההקפאה לשאול אם אתה רוצה להתנתק או להמשיך..
    חוץ מזה.. נגיד ואתה לפי החוקים שלך, הם היו מחויבים לנתק אותך מהשירותים – ראית חיוב אחרי חודש? ראית חיוב אחרי חודשיים? ראית חיוב אחרי 3 חודשים? מה ? מי מחייב אותך ? אלוהים? ממש ממש לא, אז יש מצב שתלך לבית משפט ותעשה את מה שתעשה שם, אבל לבוא ולהחזיר שנה אחורה, למה מי מת?
    האחריות היא נטו שלך! ולפני שתיגש לבית משפט תנסה גם ללמוד את הצד השני ומה יהיו הטענות שלהם כלפיך..
    שנה אזרחית טובה גבר

    באהבה,
    אחיך
    חן.

  20. shelly הגיב:

    הי זיו,

    קשה לקרוא את הפוסט שלך ולא להתעצבן איתך, בטח שלא כשאנחנו מחכים כבר שלושה חודשים שינתקו אותנו ואף אחד כבר לא חוזר אלינו. וזה מבלי להזכיר חיובים כפולים ושאר מטעמים.

    פתחנו קבוצה בפייסבוק היום, בה אנו רוצים לאגד את כל נפגעי נטויז'ן. נשמח אם תצטרף ותפיץ:
    http://on.fb.me/xtGlss

  21. רועי בן ששון הגיב:

    זיו, עם כל הכבוד לתומכים בנטויז'ן נראה אותם מצדיקים את העובדה שאני לאחר שהתנתקתי מהם ניתוק מלא ואמיתי, קיבלתי התחייבות וזה מוקלט שלא אראה מהם יותר חיובים כי אני כבר לא לקוח שלהם, רואה אחרי שנה שהם פתאום נדחפים לי לפירוט החיובים באשראי.

    כל זה אחרי שכבר לפני שנה הם הפכו אותי ללקוח ללא הסכמתי ולאחר תקופה ארוכה של טלפונים הצלחתי להתנתק, הסכמתי לקבל רק את ההחזר על החיובים והתחיבות טלפונית מהם על ההתנתקות.

    הפעם מדובר על 27 שקל על הנייר אבל מדובר על גניבה בפועל. גם אני לא מתכוון לוותר. החזר בלבד לא יספיק הפעם.

    ממש מרגיז אותי שיש אנשים שמצדיקים את החברה הפושעת הזו.

    • זיו הגיב:

      יש לי כבוד לא רב וחשדנות גדולה מאוד לתומכי נטוויז'ן. זו חברה איומה על גבול הפלילי בנושאים כספיים.

  22. soso הגיב:

    נו מה ניסגר? אני סקרן?

    • זיו הגיב:

      לצערי דחיתי את המשפט כבר פעמיים בגלל שהות בחו"ל. ביקשתי דיון באוגוסט, ונראה מה יהיה.

  23. A.M הגיב:

    גם אני פניתי לנטויזיון היום לאחר שגיליתי שאת החשבון המוקפא של חמי הם הפשירו ללא ידיעתי לפני 21 חודשים אני נראה לי פונה בתלונה למשרד התקשורת למשרד התמ"ת עם הנושא הזה אתה ניסית מול משרד התמ"ת?

  24. A.M הגיב:

    מדובר על סכומים לא מבוטלים של 1300 ש"ח האם נראה לך לפי הניסיון שיש לך כבר שזה אפשרי?

  25. אורן בינדר הגיב:

    זיו,

    לצערי הרב , מתברר שגם לי עשו אותו תרגיל עם נושא ההקפאה .
    כיצד אתה מציע לפעול ?

    אורן

    • זיו הגיב:

      רק בית משפט, ואתה חייב להעלות את הטענות שכתבתי בדגש על סעיף 6ב לחוק החוזים אותו הם מפירים בכוונה תחילה. לצערי הגדול עוד יותר אני תקוע כאן כי נטויז'ן שייכת עכשיו לסלקום, ויש לי כאן בעיה עיסקית מקצועית להתנהל מולם בבית משפט. 😦

  26. דני הגיב:

    לפני מספר ימים גיליתי לתדהמתי שלאחר הקפאה חזרו בנטויזן לחייב אותי לא קיבלתי מהם שום חשבוניות לטענתם הן מגיעות לאימייל שאין מיותר לצין שאני כלל לא מחובר אליהם אלא גולש דרך 012
    האם קיבלת תשובה ממשרד התקשורת

  27. אביב הגיב:

    זיו, למה אתה לא תובע אותם בתביעות קטנות?

    • זיו הגיב:

      הגשתי תביעה ומשכתי אותה בגלל בקשה של מקום העבודה שלי. נטוויז'ן נקנו על ידי סלקום, וסלקום הם לקוחות, אז בעיה קשה. זה אוכל אותי

  28. מאיר הגיב:

    גם לי קרה אותו מקרה עם הזבלים האלה חייבים לעשות משהו גדי לסגור להם את החברה הזו

  29. alexander הגיב:

    גם לי חברה הזו קילקלה את כל הדם, לחבילת אינטרנט שעולה 20 ש"ח הכניסו את כל שהיה להם בסוף הצתבר 146 ש"ח וכשה ביקשתי הקלטה הם סירבו לי להשמיע אותה אני כבר ממליץ לכל החברים שלי להתנתק מהם .

  30. אביבה הגיב:

    אין אימונה בשום שרות תקשורת כולם אותם רמים עד שאנחנו נותנים את פרטי התשלום מאוד נחמדים כאילו הכי טובים בשבילנו אני קוראת לזה אקצה מתחת לחוקים אינם ברורים אנחנו פריירים עם היהודי אוהב מכות כל משמצעים מקבלים מובן מאליו מבחירות הממשלה עד החברות השונות שהם הכי גנבים במדינה ואנחנו נותנים לכם בארצות אחרות לא היו נותנים לשפה המתוכנן הזה עם אין עם אין חברה ואין כלכלה תרעו את רשות השידור איך מתפרנסים עלנו משלמים אגרה על מה ? המדינה חקקה את החוק לגנוב כסף המענים משלמים לחברות תקשורת וגם לרשות השידור לא מספיק עושים כסף עלנו על כל הפרסומות העם מממן שלוש ארבע פעמים את כל החברות הגדולות המבין יבין די די שיתנו לאזרח להיות לא נותנים לנו להיות אני מחזקת אותך תמשיך להלכם כולנו חייבם במלחמה זו בהזדמנות אני קוראת לעם לעסות חרם לבזק ,לאורג' לסלקם , ל013,לנטויג'ן לרשות השידור ועוד ועוד

  31. Helene הגיב:

    כתבתי זה עתה לנטוויזן:
    )
    הערת טרום-קריאה: נא להעביר בדחיפות למחלקה המשפטית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    במייל אתם אף פעם לא משיבים — לא יעזור לי.
    דיברתי הבוקר עם ששון ועם רוזה במחלקה הפיננסית בבקשה:
    א. להוריד את מספר כרטיס האשראי שלי מן המנוי הזה
    ב. לסגור את כל השרותים הפעילים (עד כמה שהבנתי, זו רק תיבת המייל הזאת)
    גם דיברתי ארוכות עם יוליה אצל עורך דין נח.
    ששון ורוזה אמרו שאין באפשרותם להפסיק את השרות בגלל שהם צריכים אסמכתא מעורך דין נח שזה לא בטיפול.
    יוליה אומרת שהיא לא מבינה — כי זה לא בטיפול אצלם — בכלל. היא פנתה כבר מזמן (לפני חודש וחצי?) למחלקה המשפטית לבטל את הודעת החוב. מכיוון שאין הודעת חוב, הדרך פתוחה בפניכם לבטל את המנוי.
    סיפור מספר המנוי הזה הוא כדלקמן, למיטב שיחזורי:
    אינני יודעת מתי נפתח
    זה היה של אחותי לימור עת התגוררה בתל אביב עד אמצע 2011.
    רות סוף.
    בנובמבר 2011 אחותי כבר לא גרה בתל אביב. היא היתה ביפן ועברה תאונה קשה.
    כל שנת 2012 היתה מאושפזת. כיום לימור חיה תחת אפוטרופסות, אינה יכולה לדבר או ללכת.
    בדצמבר 2012 נפתח עבור אחותי שרות הוט כבלים, טלפון ואינטרנט ברעננה, שם התגוררה בקרבת בית לוינשטין. השרות נפתח על ידי האפוטרופסית. השרות לא אמור היה להיות קשור בדרך כלשהי למנוי הזה!!!!
    בינואר 2013 הסתיים שרות טלפון ואינטרנט — לא היה לנו יותר אינטרנט בבית — וטלפון ממילא לה הותקן. נשאר שרות כבלים של הוט
    בתחילת 2014 התחילו להגיע אלי חשבונות למייל שלה.
    עד כאן אני בכלל לא בסיפור
    בינואר 2014 במקרה הייתי בתיבת המייל של אחותי — ראיתי שהגיע אליה חשבון לתשלום של כ-35 שקלים בדצמבר ובינואר.
    התקשרתי בפעם הראשונה בחיי לחברת נטוויז'ן לשרות לקוחות ולא יכול לעזור לי מכיוון שהתיק היה כבר בטיפול משפטי אצל עורך דין נח.
    הייתי בקשר עם עורך דין נח — מזכירתו יוליה אמרה לי שהתיק הועבר לחוב אבוד ואפשר פשוט לנתק את השרות.
    ביקשתי לנתק את השרות — בו זמנית רציתי לקבל גישה לכתובת המייל הזו בכדי לראות אם ישנו משהו רלוונטי שהיה שייך לאחותי. משום מה שרות תיבת הדאר לא נותק.
    עד כאן אני גם לא ממש בסיפור ועוד אין לי פרטים על מה קורה ועל מה החוב.
    בפברואר 2012 אני ביקשתי לפתוח עבור אחותי לימור קו טלפון ביתי של נטוויז'ן על המנוי הזה — עבור כך סיפקתי לנטוויז'ן מספרי ת.ז. שלי ושל אחותי — בנוסף גם מספר כרטיס אשראי שלי.
    ביקשתי גישה לתיבת המייל הקשורה בחשבון של אחותי — ניתנה לי גישה לתיבה זו.
    לדרישת האפוטרופסית ביטלתי את שרות הטלפון טרם הותקן.
    במרץ 2014 לפתע אני רואה חיובים בכרטיס האשראי שלי בגין שרותים שמעולם לא ניתנו!!! מבלי שנשלחה אלי מעולם פנייה לתשלום!!!
    פניתי עוד מספר פעמים לנטוויז'ן, שבכל פעם אמרו שלא ניתן לעזור לי מכיוון שהתיק בטיפול אצל עורך דין נח.
    בסופו של דבר נאמר לי, שהחיוב הוא על שרות אנטי-וירוס למייל הקשור בתיבה זו — גם מימים עוד טרם פניתי בראשונה לחברת נטוויז'ן.
    בכל פעם דיברתי עם עורך דין נח (בסה"כ 3-4 פעמים) ומזכירתו יוליה אמרה לי שהתיק הועבר לחוב אבוד ואינו בטיפולה — וגם אמרה שתיידע מחדש את נטוויז'ן.
    המזכירה יוליה הסירה את החיווי (חיבוי??) מן התיק. התיק אינו בטיפול משפטי.
    בנוסף ביקשתי סגירת תיבה זו. הוסבר לי שהיא תחיה עוד 6 חודשים ללא תשלום נוסף.
    היום בבקר דיברתי עם ששון במחלקה הפיננסית, שאמר לי ששרות המייל עדיין חי. ביקשתי אותו גם להפסיק את החיוב.
    ששון אמר לי שניסה — אך לא הצליח מכיוון שהחשבון תקוע על טיפול משפטי. אמר לי לבקש מעורך דין נח שישלח אלי הודעת גמר חוב.
    יוליה של עו"ד נח הודיעה לי בפעם הרביעית או החמישית שהתיק אינו בטיפול.
    כיוון שלא שולם כל חוב, אין ביכלתה של יוליה לשלוח לי הודעת גמר חוב.
    בהמלצתה של יוליה, התקשרתי מחדש למחלקה הפיננסית כדי לסגור את המנוי.
    דיברתי עם רוזה במחלקה הפיננסית. רוזה אמרה לי שאינה יכולה להעלות את המנוי מכיוון שהוא בטיפול משפטי.
    רוזה הפנתה אותי בחזרה ליוליה אצל עו"ד נח.
    יוליה חזרה ואישרה לי: הסרת החיווי (חיבוי) התבצעה מזמן. הודעת החוב בחשבון הוסרה מזמן.
    עלי לפנות שוב לנטויז'ן — והפעם למחלקה המשפטית — בכדי לפתור את המצב.
    איך קרה, שהמנוי של הוט מסוף 2012 שוייך בכלל למנוי של אחותי מ-2011 שנסגר ב-2011!!??
    איך קרה, שהמנוי של הוט ששוייך בטעות למנוי זה לא עודכן בסגירת שרותי האינרטנט כעבור חודש מפתיחתם!!??
    איך קרה, שהכרטיס שלי חוייב בתשלומים שלא אישרתי!!??
    איך קרה, שרשום אצלכם חוב שמעולם לא היה קיים?
    אני תקועה במצב שגוזלים ממני כסף ללא אפשרות החזרה; ללא אפשרות לביטול השרות; בהוראת קבע וללא אישור שלי!!

  32. ברק הגיב:

    גועל נפש השירות שלהם!!!
    הם גבו ממני כספים למרות שלא הייתי לקוח שלהם ואני כתבתי מכתב למנכל החברה, ניר שטרן והאדון לא ענה לי אז פרסמתי את המכתב בפייסבוק של החברה וגברת מיטל מחקה את הפוסט וגם חסמה אותי מלכתוב להם על הוול!!! יש לי את השיחה שלי איתה מוקלטת בסלולרי וכבר התחלתי להפיץ אותה ברשת ובשיחה היא אמרה לי שאני ועוד לקוחות רבים לא מזיזים לה ונציג אחר אמר לי שאם אני אפרסם את זה ברשת זה לא נורא ואני רק לקוח אחד-ואז אמרתי לו שהוא לא הבין את המשמעות שאני מקליט אותו ואני אדאג שכולם ידעו איך הוא מתנהג ואז הוא אמר "התבלבלתי-רק נציג אחד"- מיטל-לטובתך תתפטרי כי אחרת אפיץ את שיחת הטלפון המפורסמת!

  33. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    בחיים שלי! בחיים שלי!!!! לא קיבלתי שירות כזה גרוע!!!!
    נטויזין זכו ממני לחברה הגרועה ביותר בישראל. הוט דבש לידם.
    מיום חמישי בצהריים ירד האינטרנט ללא התרעה, ללא התנצלות.
    40 דקות על הקו הם יבדקו ויחזרו. אף אחד לא חוזר. שוב מתקשרת שוב הם לא חוזרים כך עד חצות.
    היום אמרו שישלחו טכנאי ביום שני ב 8 בבוקר!!! מי יבזבז עליהם יום עבודה? ולמה????
    כסף הם גובים בזמן. שירות גרוע! סוף סמסטר סטודנטים שבנו על הסופש לכתוב עבודות, תעודות… איפה נשמע דבר כזה בעולם בשנת 2015?????
    חברה גרועה!!!! שירות של העולם הרביעי…..
    לא להתקרב!!!!
    לא סתם קוראים להם ויז'ין – שירות דמיוני הם נותנים!!!!
    הם אפילו לא בבינוניות. הרבה למטה מזה!!!!

מה דעתכם?

