»

  1. אחותך (הקטנה) הגיב:

    סלט אליפות!!!

  2. CooknBake הגיב:

    זיו
    נכנסתי לבלוג שלך בימים האחרונים ואני רוצה להגיד לך שאני ממש נהנת לקרוא אותך!
    הסיפורים שלך מעניינים ומצחיקים 🙂 והמתכונים נהדרים (את זה אני כבר יודעת מהבילוי לשעבר שלי בפורום אוכל ב-YNET).

    נרשמתי לעדכונים!
    שיהיה יופי של יום!

    מירב 🙂

  3. פפר הגיב:

    נקרא יופי של סלט,ינוסה בקרוב.
    במקום גרגירי רימון (אין בנמצא),
    יש אפשרות לדעתך או של שתחייה להוסיף מעט רכז רימונים?

    • זיו הגיב:

      אפשר בהחלט לרוטב. אבל יש בסופרים רימונים מקולפים. אני גם חשבתי על דומדומיות או פירות יער אדומים מיובשים

  4. פפר הגיב:

    אוקיי, וכתבתי לך בתגובה אחרת שחלק מהמתכונים
    בתרכיז המתכונים לא עולים לדף..
    (ממה שזוכרת כרגע,תחתיות ארטישוק וקציצות בולט טוניסאיות)
    תוכל לבדוק ווקשה?

  5. פפר הגיב:

    אחלה,אציץ מאוחר יותר למתכונים,תודה.

  6. orit הגיב:

    הי זיו
    אני לא מצליחה לראות את המתכון עצמו אלא רק את הכותרת
    יש אפשרות לקבל אותו במייל או בדרך אחרת כלשהי?
    אורית

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    לא מצליחה לראות את המתכון. יש דרך לקבל אותו?

  8. Orit Kamin הגיב:

    הי זיו, אני מחפשת כבר כמה זמן את המתכון שלך לסלט כרוב המשודרג שניסיתי בעבר והיה מאוד טעים, אבל…. אני לא מצליחה לראות את המתכון עצמו.

    תוכל לעזור לי בעניין?
    תודה מראש

מה דעתכם?

