אני זה הנוסע המתמיד של אלעל. גם אני ליתר דיוק. בפרסומת האחרונה של אלעל, דיילת מצודדת מראה מכסה את כספי בשמיכה במחלקה הראשונה, אחד מארבעת ה-777 החדשים יותר (טריפל בשפה של הצוות והנוסעים המתמידים). הטריפלים החדשים אלו עם סרטי הוי-או-די הסופר דופר מתקדמים ומפורסמים, שבד"כ נתקעים, לא עובדים, נדרשים לריסט 8 פעמים בכל טיסה, והמסכים מרצדים עד כאב. אני לא יודע כמה פעמים כספי עשה את הדרך הזו מארה"ב לישראל בפירסט של אלעל, או לפחות בביזנס, אבל אני אסתכן כאן מאוד ואנחש שטסתי יותר ממנו. ניחוש ממש פרוע, אל תהמרו נגדי, אני כמעט בוודאות טועה כאן.

אני אוהב להיות בביזנס של אלעל. המחלקה הזו היא בינונית פלוס, לא מהטובות שיש בעולם, אף לא מעשרים הטובות בעולם, ואני נדיב כשאני מציין עשרים, אבל זה "שלנו". אלעל שלנו. עם האוכל הנורא, שמשתנה מטיסה לטיסה, ולעיתים בודדות האוכל טוב ממש. בקווים לאסיה האוכל איום ונורא. לאירופה וארה"ב האוכל די טוב. לקייב היה אוכל מעולה. המושב, זה הסיבה העיקרית לחיבתי לביזנס. שירדוגים באלעל זה די קל כשלומדים איך טסים נכון לחו"ל. הנוסע המתמיד שלי עוזר. האמת, כל השאר לא ממש מעניין אותי. העיקר שאפשר לשבת ולישון כמו שצריך. ישנתי 8 שעות עד הנחיתה. תקנאו, אני יישן בטיסות כמו תינוק.

075LY מתל אביב להונג קונג, אמש, מוצ"ש. אני על הטיסה עם שידרוג מקדים לביזנס. אחת הטיסות שאני לא אוהב להיות עליה. יש על זה פוסט לפני כחודש. בניגוד לכספי אני עדיין ממתין לדיילת המצודדת שתבוא לכסות אותי. אני לא ממש יורד לעומק הפריבילגיה השמורה רק לנוסעי פירסט. גם בביזנס מגיע שירותי כסוי שמיכה מדיילת. מצודדת עד מאוד. בטיסה שאך נגמרה לה לפני שעציים לא היו דיילות בביזנס. רק דיילים. אחד מהם, זהוב תלתלים, בהחלט נראה כמו דיילת. קשה היה לטעות. בסוף זיהיתי. היה לו ליפסטיק, ומניירות של דיילת, אבל (!) לא היה לו ציצי, ובעיקר תוכעס. לדיילות אלעל יש הרבה תוכעס.

עוד שעה וחצי לטיסת ההמשך למנילה. 4 ימים ואז חצי יום בבנגקוק. 4 מסאז'ים בעיר המופלאה באסיה (לדעתי!), עד ההמראה הביתה ואני כמו חדש. הלוואי, אבל נראה לי שאני אתקע בביקור הרגיל שלי בפנטיפ פלאזה, ואם יהיה לי זמן אני אבקר בשוק הלילה בשביל שופינג לאחותי. העובדה שלא אעשה מסאז' תאילנדי, ינוח לו בכבדות רק על המצפון שלה.

אז אני ועוד מאות אלפי נוסעים בישראל הם חברי הנוסע המתמיד ולפיכך חברים של כספי. יש כרטיסים, עומרי?

****************************************

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים…

מה דעתכם?

