מישהו מכיר מישהו בהנהלת הפורומים שם?

»

  1. Dan הגיב:

    Your constant need for attention should be analyzed. You should see a shrink

  2. פנינהט הגיב:

    היכן אין מבקרים? בבלוג?
    אני דוקא קוראת את כל הרשומות רק לא תמיד מתחשק לי לכתוב הערה

  3. גם אני קוראת .

    אבל פעם אחרונה הצפתי אותך בהודעות,
    אז הבטחתי לך שאעשה הפסקה .
    כדי שלא יהיה לך משעמם – אתה יכול להאזין לרדיו איליוס
    http://www.iliosradio.com/

    • זיו הגיב:

      את יכולה להציף, זה עוזר לי למצוא את מה שכבר כתבתי (תנסי למצוא ג'חנון, ואת הסיפורים שלי מהחג של ישוע). אני עורך אותם והם ממתינים לשעת כושר לפירסום. אבל עדיף שתשלחי לי במייל 🙂

  4. חחחח

    נו , אני מבינה שהיית פה……..

  5. רננות הגיב:

    כפי שכבר אמרתי בעבר אני לא מצליחה להרשם לצערי .
    אני מגיעה באם אני לא מפספסת לבדוק באם יש חדש …
    באופן כללי לא בטוח שמעבר לתפוז יתן יותר מבקרים .

    • זיו הגיב:

      איזה אימייל השתמשת לרישום? יש עוד כמה שרשומים עם המייל בעבודה וזה נחסם בשרתים של העבודה. נסי להירשם עם מייל פרטי כמו גוגל, יאהו, וואלה…

  6. רננות הגיב:

    נרשמתי במייל הרגיל שלי הבייתי ( זה שאתה מכיר ) .

מה דעתכם?

