Calle de Kowloon

Image via Wikipedia

קורטוב של גילוי לב נדיר. סליחה שאני משתף. זה יישמע לכם כמו ציפורי לילה בבוקר, משהו כמו איריס קול לגדעון רייכר עם קורטוב של הפארודיה האלמותית של ורדה רזיאל. תגידו אם הגזמתי. אז ככה. אני לבדי מאז שני האחרון, בשעה 9 בבוקר. לבד. בדד וגלמוד, אני והצל שלי ישנים יחד במיטה. שנינו בבדידותינו.אפילו החתול לא עוזר. שתחייה עזבה אותי. נטשה וברחה לה עם כל המזוודות והתיקים, ארוזים יפה יפה. לא סתם ברחה אלא במהירות מרשימה מאוד. אין ספק שהיה שם לחץ קל, מורגש בבריחה שלה בשני בבוקר. שנתיים היא חיכתה לבריחה הזו. דיברנו על זה הרבה. עלה לי אלפי דולרים. ניסיתי עם רכב חדש, יונדאי, ג'יפ בצבע כסף! לא עזר. היא ברחה. עם הכרטיס אשראי שלי!!

אני בחיים לא ארזתי ככה. שבע דק' מטכל"י, והטרולי שלי ארוזה. כמה בגדים כבר צריך לקחת לשופינג בהונג קונג?! זה הונג קונג, רבעאק! אפשר לטוס עם תיק גב בלבד, במילא חוזרים משם עם ארבע מזוודות עמוסות, אפילו המזוודות חדשות. הטיסה שלה הייתה בשעה 20:50, זה עשרה לתשע בערב, למאותגרים, כמוני. בשעה ארבע אחה"צ (!!!) היא כבר יצאה לשדה ("לשדה" = נתב"ג. הגזמתי עם ההסבר?), עם שתי החברות שלה למסע תענוגות השופינג הזה. חמש שעות לפני ההמראה. חמש שעות!! אני יוצא לכל המוקדם תשעים דק' לפני ההמראה. מה יש לעשות בבאג 2000 הנוראי הזה, כל כך הרבה זמן? אין מסעדות, אין קניות, דיוטי עלוב שבעלובים. למאמינים, יש את אלוהים בשביל הסברים כאלו. לי יש הסבר אחר. תקראו שוב את הפיסקה הראשונה, זה מסתתר בין השורות.

אין דרך פשוטה לומר את זה, אבל העובדות היבשות, לצערי הרב לא ניתנות להתייפיפות יתר, מעידות כי שתחייה, פשוט נטשה שלושה ילדים, אחת תינוקת (!) עם אבא שלא יודע "להעביר מטאטא". זו רצינות? זה מבחן אופי? איפה האחריות האימהית שלה, איפה?! הפקרות זועקת לשמים, מהסוג שמטקבקים עליו 2000 איש. מזל שלא הלשינו עלי לקדמן. אב מופקר לכל הדעות (ורעב), שומר על שלושה ילדים, לבדו ,במבצרו עם HD לא תקין של יס, במשך תשעה ימים. זו אחלה התעללות בילדים. מילא בי (אני כבר רגיל, יושב בחושך ופולני). אני הייתי מלשין עליה! שיעצרו אותה בפתח המטוס. לפני ביקורת הדרכונים, לפני שהיא בורחת בירוק.

המזל היחיד הוא שאמא שלי, אמא שלה ואחיותי, מבינות את גודל השבר וכל יום מישהי אחרת באה לעשות עלי בייביסיטר. את העוזרת הקדמתי להיום, במקום שלישי, אבל כנראה שגם בשלישי היא תבוא שוב. אני פועל במסגרת החוק הצבאי הקדום לטוראים, שקובע כי "רטוב זה נקי", ממש רגע לפני מסדר המפקד.

אני לא יכול להסביר לכם את גודל הצרה, העונש, לקום בשעה 6 בבוקר (הבוקר קמתי מוקדם יותר, מהלחץ) לבקבק את הגוזלית ולהחזיר אותה לישון. היא לא, ברח לה מהחיתול, וכבר נאלצתי לקלח אותה בשעה שש ועשרים. והיא עושה לי דווקא. הגוזלית ישנה כל לילה 11-12 שעות וקמה בשעה שבע. אמא נעלמה ופתאום, אאוט אוף נו וויר, זה שש. זה קשה עד בלתי נסבל, לוותר על התענוג המופלא הזה, כולכם מכירים, שמתוך שינה עמוקה, אינסטינקטיבית אני אומר "עכשיו תורך! אני כבר קמתי 3 פעמים הלילה". הלילה פחות בעייתי. אלו הדקות של הבוקר הבעיתיות. הגניבה של עוד כמה דקות, לפני שפרצופו של יום חדש מביט בכם, מקרוב, ישר בלבן של העיניים.

אז הספקתי להכין 2 כריכים מדוגמים לבכור, ארוחת צהריים במקרר עבורו, להלביש את כולם, להאכיל, לארוז, להכין את התיק, היום לא שכחתי את המטרנה!, לשחרר לכיוון הנכון, לשלם לעוזרת, ולצאת בזמן. ושתחייה, החצופה וחברותיה החצופות, מבלות בהונג קונג! אפילו לא מסרון יחיד, של מה קורה הבוקר. אתה שורד? אתה חי? הכל תקין? אפילו שכחה את הפקודות הקבועות שאני מקבל בדרך למשרד. איך אני יכול לתפקד בלי פקודות?! אני הרי רק גבר! (?) כשהייתי צריך להסביר לה בשעה שש עשרים ושלוש בבוקר של רביעי הקודם, איזה אייפד לקנות, תהלוכה שלמה של מסרונים העירו אותי.

קיבלה כרטיס טיסה בחינם, מלון חינם, חברות בכיף, שופינג וטיול גם למקאו. מה רע בחיים האלו? חוצמזה היא קנתה לי "אני תחבושת". תתרגמו לאינגליזית ותבינו לבד. רק למען ההגינות, וזה די נדיר אצלי, ההגינות, אני לחלוטין לא אוהב הגינות, גם אני טס לכמה שעות כל חודש מזה 10 שנים לערך, והיא נשארת יממה בודדת (מקסימום יממיים) לבדה עם הילדים…

מתגעגע אליך, אהובתי. טיסת ביזנס שקטה בדרך הביתה.

****************************************
הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים…

»

  1. קיצי הגיב:

    מה אני יכולה להגיד לך כל הכבוד לה ולך כנראה אתם לא באמת פולנים (:
    "נעים" שלי אומר אין ילדים איתנו אין מלון אין חו"ל וגם לא מסעדה … צמודים למדד כנראה עד שהם כבר לא ירצו אותנו (:
    הייתי באה לעזור לך אבל "נעים" לא מסתדר לבד ואם אשלח לך אותו גם אני לא מסתדרת לבד אז מזל שיש לך משפחה שעוזרת (:

    תהנה (:

    • זיו הגיב:

      היא לא פולניה! השתגעת?! היא נוזפת בי בנוקשות, רק כשאיזושהי מחשבה טועה על היותה פולניה מוצאת את כיוונה לתת המודע שלי. אני פולני וגאה בכך. זה מה שיש. לא מתבייש ולא מסתתר. הכי טוב. שלמות נפשית עמוקה.

      העיקר שהיא נהנית…

  2. רננות הגיב:

    אכן כבוד רב לשניכם –
    כמה יפה כתבת ….
    מתוך הדברים אתה מפרגן יפה .
    וקיצי המצחיקה הזאת …. 🙂
    וכימעט כימעט כבר יום שלישי ושתהנה שתחיה והכי הכי חשוב שהבית יהיה נוצץ .

    • זיו הגיב:

      תודה. אכן הבית יהיה נוצץ ומבריק. בכל זאת אני יודע שאני אשכח תחתונים בסל הלא נכון, או גרב כלשהי מתחת לספה. יש גמדים קטנים שהורסים לי 🙂

  3. alona הגיב:

    גדול!!!!!!!!

  4. היי זיו , ככה היא הלכה ?? בלי הוראות הפעלה ??

    אתה בכלל יודע להסתדר בלי הוראות הפעלה ??

    לגבי אוכל אני לא דואגת לך בכלל , אתה הרי בשלן על , למרות שאני לא יודעת איזה אוכל מוזר אתה אוכל עכשיו עם הסדנה שלך….

    ד"ש לשתחייה . בינתיים אתה יכול להכין את העוגה הנהדרת שלה ולחשוב שהיא לידך.

    נ.ב. – היא מכינה לך חצילונים כבושים ??…..

    • זיו הגיב:

      אז זהו. הבישולים זו לא הבעיה גם לא בסדנא. אני די יצירתי. העוגות זו בעיה. אני לא אוכל עוגות. לצערי. ואף אחד לא מכין לי חצילונים. אסור לי חצילים, אבל מותר לי ע"ג ממולאים אורז מלא, עם תבלינים ירוקים ובלי עגבניות. מכירה מישהי שיודעת להכין???

  5. חחחחח . אוי אתה חמוד.

    בהזדמנות הראשונה שאכין אני אתקשר אליך .

    חוץ מזה אתה יכול להכין את המתכון שלי לע"ג . ולהחליף לאורז מלא.

    זה אותו טלפון . נכון ??

    בינתיים תשמע קצת מוסיקה יוונית ברדיו איליוס
    http://www.iliosradio.com/player.htm

  6. סבינה הגיב:

    עוד שניה ואני בוכה….קודם כל לפי כל המתכונים שאתה מפרסם אתה יכול להסתדר יפה מאוד בכוחות עצמך. אני מורידה בפניה את הכובע שנסיעה לבד והשאירה אותך – היא כנראה סומכת עליך וגם זה משהו.

    • זיו הגיב:

      תודה. זה הורס לי את התיאוריה שנבנתה בזעת מקלדתי…אבל היא כנראה סומכת יותר על האמהות והאחיות, שיצילו את הנכדים, שהם האחיינים ,מידי המגושמות.

  7. אחותך (הקטנה) הגיב:

    כמה עצוב שזו שמבלה בהונג קונג ושורפת את הפס המגנטי של האשראי לא יכולה להתענג מצחוק על המסכנות שלך. לאחר שקנתה "אני תחבושת" היא חייבת להתחיל להיות יותר תקשורתית ברשתות החברתיות.

  8. Geri הגיב:

    Bro, I was almost in tears… NOT
    What a harsh life you're leading 😉

    I wish I had some time in HKG, since my trip over there with Comverse I didn't get the chance to re-visit

    You 2 should come and visit us in Houston

  9. פנינהט הגיב:

    אהבתי אהבתי אהבתי
    וכל הכבוד על הפרגון לשתחיה שצץ ומציץ לו בין השורות.
    מקווה מאד שהיא עושה חיים משוגעים עם החברות ולא חושבת כל שניה על הצאצאים שנשארו בבית מאחור עם "בעל חסר ישע" שכמוך

  10. פפר הגיב:

    חחחח אהבתי את "אני תחבושת".

    סחתיקה על הפרגון לשתחייה
    ועוד סחתיק סחתיקה לשתחייה על ההתעפפות.

    טוב,אני מנסה להדביק קריאת הבלוג,בכל פעם נכנסת לרשומה כז או אחרת
    ומקווה לקרא כמה שיותר.
    נ
    הנית מהכתיבה,מהסיפורים,חוש ההומור ובכלל.

  11. פפר הגיב:

    הנית=נהנית.

    נ.ב. כייף לפגוש פה כמה מאושיות פורום אוכל 🙂

  12. […] אפשר לתקן עם פרחים סלש שוקולד סלש שופינג סלש צימר סלש שופינג בחו"ל לבדה עם האשראי שלי. קשה לנו מאוד (בכי של הזדהות בבקשה עם […]

מה דעתכם?

