נגמר לו עוד יום הפוך.

לא זוכר באיזה שעה הוא התחיל, זה מרגיש כאילו התחלתי את היום בבעיטה שהעיפה אותי מהמיטה, בשעה לא ידועה, אבל מאחרת, לאן שהוא.לא זוכר מה היה לנו בחשבון, ואיך הגעתי לשעה 8 בערב? מה קרה בדיוק היום? הספקתי משהו או שלא הספקתי? באמת היום זה יום שלישי? מאוד מרגיש לי יום שני. הסופ"ש הנדרש, נראה רחוק מתמיד. לא יודע למה. יום הפוך.

מכירים את הימים האלו, שיש לכם מיליון דברים לעשות, ואולי מספיקים רק משהו אחד בלבד? מקסימום שלושה? חוזרים הביתה, נשפכים על הרצפה מילימטרים מהספה, ופתאום שטף של אנרגיה מדומה מקפיצה אתכם, ממש ננו שנייה לפני שנרדמים לשינה קצרצרה, כי נזכרתם מה שכחתם לעשות, ואז הכל ברור. שכחתם את עשרת הדברים החשובים ביותר. לא, אני לא מתכוון ששכחתם לאסוף את הילדים מהגן או סבתא, אבל כן לעשות כלים. או לשלם את הקנס מהעירייה ההיא, משנת 1998 שלא ידעתם על קיומו, כי העיר שקונסת אתכם בכלל לא קיימת במפה. או לשים את החליפה בניקוי יבש, או הנהלת היגוי הורים (איזה שם מטופש לועד הורים). ימים כאלו.

ימים כאלו, שכל חמש דקות אני שואל מישהו אחר איזה יום היום. וזה לא מסניליות. זה מהווירוס המוזר הזה שאומר לי בשעה 4:37 בבוקר אחרי שקמתי לבדוק את הקרעכצן של העוללית, אל תקום בבוקר. תהיה X ותמשיך לישון, רק אל תשכח לסמס שאתה חולה. אני משוכנע שכולכם עוברים חוויות דומות. הווירוס הזה מסתובב לו ככה מדי פעם, (פעם בחודש לפחות). במרבית המקרים הוא ליום אחד, ולמקרים קשים הוא ליומיים שלמים. אבל הכי טוב שהוא בא ביום רביעי, כי אז יש לו פס מיידי להמשיך לחמישי. וירוס רבעוש.

היה לי משהו לכתוב עליו בצהריים. ככה בפתאומיות, בזיק של הארה, הופיע משהו חשוב. אני חושב שזה היה קשור לפוליטיקה. חשוב לי בכל אופן. שכחתי מה זה היה. עד כדי כך הפוך, ואני הרי לא אוהב פוליטיקאים ישראלים כלל וכלל. לא שוכח להם את הצרות והעונשים שהם מביאים עלינו. אף פעם לא שוכח. הנה היום, הערב, ממש עכשיו שכחתי. דילמה קשה, צריך להיות מתוסכל עכשיו או ממש לנסות להתאמץ ולהיזכר?! פאק איט. הם לא שווים את האנרגיה הזו. בטח מחר יהיה סקנדל חדש. עוד מס בובת ביבי, ישירות מחשבון הבנק שלי.
אולי בכלל הגעתי לנקודת שבר מורעבת, מהדיאטה שלי? מי יודע. רק שהווירוס יעבור לו בשלום. החורף לפנינו ועדיף לשמר אותו לימים חורפיים של פוך ושמחה.

אני מחכה לשינויים טובים שקצת ירחיקו ממני ימים כאלו. לא את הפוך, חלילה. מחר יום חדש. מישהו אמר גשם חזק?!

****************************************

הארות והערות, סיפורים, פידבקים, טוקבקים, יתקבלו בשמחה ואף יפורסמו. אשמח אם תרשמו, ואל תשכחו להפיץ ולספר לחברים…

מה דעתכם?

