טור פתיחה לכתוב המחזה להצגת היחיד עבור אדיר מילר. חוצמזה ידעתי שסקס יביא אתכם לכאן. גיחיגיחי

אני בטוח שהגברים (המעטים) שקוראים כאן יזדהו איתי בהמשך. זה חלק א' של "פרדוקס ויקטוריה סיקרטס". אני המצאתי את הפרדוקס.

אז מתחילים.

כל אחד שטרח, נכנס, ביקר, קנה, עיין, בדק, מישש או רק הציץ, יודע כי החנות של ויקטוריה סיקרטס בארה"ב בגדולה והנהדרת, נבנתה כל כולה עבור קהל יעד אחד ויחיד: גברים.

גברים ידוע לכל (בעיקר לכל הנשים), זה זן מטומטמם מדי בשביל להבין את זה, אבל אני פיצחתי את הקוד! הורי לי!. זה לא שאני גאון גדול, גם אותי מאשימים בקלות בטמטום גברי נפוץ, הידוע בכינויו "מה? קראת לי?". פשוט, אחרי אין ספור שעות של קניות, הסתכלות סביב, צפייה באובייקטים, וטיווח מטרה, הבנתי את הסוד. לדאבוני, נשים מזמן גילו את זה. אולי כי זה כבר עבר בתת התודעה הנשית, שהיא כמובן משותפת גלובלית עולמית, בה כל אחת יודעת, מרחק עשרות אלפי קילומטר, כאשר לחברתה קשה או רע. היא יודעת כי בדיוק אז מתקשרות הנשים, אשר מאוחדות בתודעה הזו, אחת לשניה לשאול "מה קרה, הכל בסדר?". אתן יודעות שלא, ורק נהנות לשמוע שלמישהי קרובה אחרת יותר רע מכן עכשיו. נסחפת לגמרי, אבל כל זה לפרק אחר בהמשך הצגת היחיד. מבטיח.

נחזור לסיקרטס. נשים הבינו כי ויקטוריה סיקרטס נבנתה עבור גברים. ממש לא בשביל שהטוכעס והציצקעס ירגישו טוב התחתונים סאטן או משי או לייקרה או כותנה. האמת, בינינו, מה זה באמת חשוב?! (תמיד עדיף בלי). במילא הכל זה חמש בעשרים. ממש שוק ראש העין לתחתונים ממותגים.

נשים יודעות שהכל זה למעשה הצגה אחת, אשר נועדה רק להגיע לפאנץ ליין בסוף הערב וזה רק! להוציא אותנו, הגברים, מדעתינו. ללכת חצי עירומה או עם לונג'רי מלא בבית רק בשביל להראות לנו מה אנחנו לא מקבלים. ממש מוזיאון עם דמי חבר בצורת משכנתא. הן מרגישות טוב עם עצמן לראות את המבטים הננעצים שלנו (מודה, שתחייה סוכּית על, ואני נהנה לנעוץ בה מבטים). נשים אוהבות שמציצים להן (בבית!! סוטים), וזה תמצית האהבה לתשומת לב, שהדרישות עבורה לא נגמרות. הרי, למדנו ועדיין לומדים על בשרינו, כי אף פעם אין מספיק תשומת לב.
חמש דק' של מנוחה מול סוף המחצית של מכבי מול היוונים, ימח שמם, יביאו מייד פקודת ביצוע בצורת "זיו* בוא הנה רגע" ואם אני עושה עצמי מתעלם, שבשגרה, אזי התחתונים מופיעות. עוד התעלמות הפגנתית, והציצי מגיע גם כן, (שימו לב שאמרתי תחתונים וציצי, לא תוכעס וציצי. תבינו לבד את הפסיכומטרי הזה). יש גם את הקלאסיקה הידועה של " זה מתאים לי?? התחתון הזה (רק נשים אומרות תחתון), לא חושבת שהוא יושב עלי טוב. מה אתה אומר?!!!!" (אין לי אייקון של עיניים רושפות ופה מתחנחן) . התשובה תגיע ביום אחר, בפוסט המשך…..

הפירסום סביב החנות נעוץ כולו בדוגמניות סופר על, כאלו ש-90-60-90 קטן עליהן, בכל צבע ובכל פוזה. מי מאיתנו, בני הזן השעיר ורפה השכל, הנמצא מרבית זמנו ליד הזן היפה והחזק, יכול להתנגד למראות המלבבים האלו של העילית בדוגמניות העל, בלבוש חווה אימנו, לפעמים??!! אם להוסיף על חטא, יש בנוסף שידורים מחזוריים בערוץ האופנה (נואט טו מיי סלף, להקליט 2011).
נשים שונאות נשים אחרות שנראות יותר טוב מהן. אין מה לעשות זה הטבע, כמו שעקרב צריך לעקוץ. גנים זה גנים. חווה אמנו הייתה הראשונה להתחיל את המסורת הזו. תקראו טוב ותבינו מה קרה אחרי הביס מהתפוח. לכן הפרסום נועד בכלל לגברים ולא לנשים. נשים יודעות שהן קונות שם עבור הגברים. מה זה חשוב מה היה בפרסום. אנחנו אוהבים את זה, לכן הן קונות שם עבורינו. בנוסף, לדעתי ודעת המאסטרכארד שלי, גברים מוציאים הרבה יותר כסף בחנות הזו. בכפולות לא פרופורציונליות מול נשים.
בואו נודה על האמת, אנחנו לא יודעים מה לקנות לנשים בויקטוריה סיקרטס. המבחר גדול מדי. הדוגמאות, הדגמים, הצורות, והעיצובים לא עושים לנו שכל בכלל. הצבעים משגעים אותנו. אז קונים הרבה מדי העיקר שלא נפספס. בכלל, לונג'רי זו מתנה מושלמת לאירועים רבים עליהן אדון בפרקים הבאים.

אז סיכמנו. ויקטוריה סיקרטס, זו חנות לגברים. גברים קונים שם מתנה עבורם, מתנה שהם אוהבים, רק שהדוגמנית בבית, ונשים קונות עבור גברים. איך גברים קונים שם? גם זה לפרק הבא.

ודרך אגב, בבדיחמין לשבת נאמר, כי נשים בלי חלק עליון זה טופלס. נשים בלי חלק תחתון זה תכלס (תודה א.מ)

תהנו 🙂


הפרק הבא

אהממממ, כן.

*"זיו" יש להחליף בשם הקורא.

»

  1. אחותך (הקטנה) הגיב:

    אני חושבת שהבנתי את הפסיכומטרי הרי אני מאלה שמאוד נעלבות אם אומרים שיש לי תוכעס ולא טוסיק… אז "תחתון מציץ" הרבה יותר טוב ל "רואים לך את כל התחת / תוכעס".
    בכךל מקרה אשמח ל- 5 בעשרים מידה נורמאלית ולא שק… הרי אני במגמת צימצום ובקרוב יהיה טוסיק ולא תוכעס.
    נשיקות

  2. […] אני המצאתי אותו ונכתב על זה לראשונה לפני כשבוע. בדיוק כאן. מיצבנו יחד את העובדה שהחנות כולה, כקונספט, נבנתה […]

  3. […] לילה ובייבידול. אני לא מכיר מקרוב, אבל לפי האתר של ויקטוריה, יש ללבוש הזה כוונה אחת ובלעדית, אפילו בלי הדוגמנית אני […]

מה דעתכם?

