שיגרת עבודה ישראלית נפוצה בהיי טק, עולים לטיסה מתיישבים ונרדמים. הפעם יצא לי בספארי עם כולם. אין שידרוגים. יש פגישות, לפעמים אין ממש, אבל עולים. נמצא כבר מה לעשות. תמיד יש מה לעשות, את מי לפגוש, לחזק קשרים ולהרוויח מסז' בבנגקוק בדרך חזרה. אני חי בקו לאסיה. בעיקר דרום אסיה.

ישראלים זה עם מיוחד בתעשיה העולמית הזו. מישהו שולח מייל ומבקש לדעת האם יש לנו פיצ'ר במערכת מסויימת, והתשובה: "היא מחר אנחנו אצלך לפרזנטציה". המיקום הגולבלי אינו חשוב, הרי אלעל משכירה מטוסי קרב מהירים לכל מקום בעולם. המילה מצגת זה טוב לפ"ע פנימי. פרזנטציה זה אחלה שמסברים ל"הדיוטות". זה נשמע חשוב, האיגליזית הזו, חשוב לאללה! תודו שאני נשמע גלובלי עם אפגרייד, פרזנטציה ואחד החזקים זה נגושיאיישיין.

אז "אחרי החגים" הגיעו, ואני שב לשיגרת חיי במנילה בשנתיים האחרונות. כמה פרוייקטים ומשרד מקומי תחת אחריותי. (כן, אני תותח. תפנימו), (לא באמת, אבל זה נשמע טוב בקו"ח). מותר לא לטוס בחגים, אם כי יש הרבה שכן טסים. לוקחים את הצמודה לשבוע איתם, כי כולם שומרים שבת ולא עובדים בחג כשהצמודה מגיעה, אז יש הרבה זמן לטייל על חשבון העבודה, כי "יש בעיה עם כרטיסים חזרה, ונתקענו שם. זה בכלל לא אנחנו זה אלעל, שמוכרים את נשמתם לחרדים ובגלל זה אין טיסות. איזה בעסה, רצינו לחזור להיות איתכם בחג, אבל אחלה ששמרתם על הילדים 15 יום במקום 4".

עכשיו אני עם המנכ"ל בדרך למנילה, מלון טוב באמצע, עם אקסס לביזנס לאונג'. יש לנו ברייקפסט מיטינג טומורוו. הוא מגיע עד רביעי בבוקר ואני נשאר קצת יותר. חזרה פתוחה, תלוי בפגישות. כמובן. ממש עכשיו אנחנו תקועים בהונג קונג, הטיסה נדחתה בשעתיים וחצי לפחות. משהו על רוחות חזקות ממנילה. רואים שהטייסים הם לא יוצאי חיל האוויר הישראלי. לו הייתי לבדי, עכשיו הייתי מטייל בעיר, אבל אני רק בשבוע השני של ניקוי הרעלים שאני עובר (פוסט בכותרת "החטא ועונשו"), כך שזה מבאס להיות בעיר בלי לאכול אצל המקומיים אוכל אסייתי מופלא. אמיתי. לא הג'יפה שמוכירם לנו בסיני ספיד ודומיו.

מכיר אתכם, יש תגידו שאני מתבכיין, טס לו לחו"ל, אסיה, הונג קונג, מנילה, תאילנד, פעמיים בחודש וכו'. אז כן. אני מתבכיין. פולני זה מאסט. נשבר לי לגמרי מהחיים האלו של טיסות ובתי מלון. לא קל לחיות לבד במשך חצי מהחיים בחדר של 20 מ"ר בממוצע. לא קל גם להנות ממסז' של שעתיים כל פעם שעוצרים בבנגקוק, (דווקא קל מאוד). תמיד עדיף להיות עם שתחייה והילדים. חוצמזה שאני עובד, ועובדים קשה בחו"ל, ולא ממש מטייל להנאתי. לא קל להיות כל יומיים על טיסה ממדינה למדינה ולהספיק לאלעל 076 מהונג קונג או 082 מבנגקוק חזרה בחמישי הביתה.

בכל אופן , כנראה עד שיש אני לא אכתוב. לא בטוח כמה זמן יהיה לי. ההאנגאובר שיהיה לי מהאפטר פרטי בקריוקי כל ערב, חזק מדי 🙂


»

  1. יעל הגיב:

    הי זיו.
    מזדהה עם מה שכתבתה מכירה את זה מהבית..

    תחזיק מעמד עם השבוע של הניקוי ,לא פשוט אבל יגמר בקרוב.

    שבוע טוב.
    יעל

  2. קיצי הגיב:

    זה אומר שלא נראה יותר תמונות של פיכסות? (:

  3. רננות הגיב:

    החיים לא קלים אבל אתה כותב עליהם נפלא .
    אני לא יודעת מה עשיתי לא טוב אבל אני לא מקבלת למייל תזכורת כשאתה מוציא פוסט וכן הכל מסומן אצלי ב V .
    אז הגעתי כעת בזכותה של קיצי שפירסמה בפייסבוק .

  4. אחותך (הקטנה) הגיב:

    אוקי. אין ספק שאני יודעת כמה אתה עובד קשה ומתוזז ברחבי כדור הארץ. מזל שהצלחת לעשות 3 ילדים… אבל חשוב שכולם יידעו שעם כל הקושי הזה אתה תמיד תדאג לפגוש אותי כשאני בחו"ל וגם אם זה ל- 24 שעות מסכנות שמתוכן הוקדשו לי שעתיים נטו בשוק בתיאלנד. מה שאני מנסה לומר שתמיד טוב לדעת כשאני צריכה לבקר באיזה שהיא מדינה (לא משנה באיזה יבשת) – אחי הגדול שם!
    מה היעד הבא שלנו???

  5. kenzoka הגיב:

    זה נכון. פסיכי לחלוטין אבל נכון. וקיבלת ממני יותר משעתיים בשוק……גם אוטריוין מנטול. נא לא לזלזל.

    היעד הבא שלנו יהיה מעניין אחרי שתחזרי לעבודה. היינו בפאריז, עכשיו לרומא

  6. אחותך (הקטנה) הגיב:

    רומא מתאים בגלל השיר אבל אני נאלצת להיות קצת יותר בררנית – אולי יבשת אחרת?

  7. […] החנייה שאין אוטו. [בחלל הבואינג 767-300 צרפתי מיושן של אלעל נשמעת הקריאה "נא לסגור טלפונים בלה בלה בלה עוד מעט […]

מה דעתכם?

