יום ממש מגעיל. אני שותה דשא לבוקר ודשא לצהריים, עם קצת אורז מוזר ולבנבן במשך היום, בתוספת של כדורי דשא, לשתיה יש מים עם תמצית מרוכזת של דשא חום או תה מסרפדים והקינוח האולטימטיבי זה קונג'י. מי שלא יודע מהו המבחיל הזה שמסתתר מאחורי השם קונג'י, שיעשה גוגל.

+38 שנים שאני חוגג לי עם מיטב המאכלים, בכל מקום בעולם שאליו אני מגיע. לא שומר ולא מקפיד. חוגג. התוצאות איחרו לבוא, בעיקר בגלל הפחד המובנה שלי ממחטים וזריקות. הדם שלי החליף צבע ועוד כמה מזיקים ומספרים, שחורגים בהרבה מהטבלה המותרת. חורגים בהרבה זה אנדרסטייטמנט. בערך כמו להגיד שרון קופמן חורג ממשקל רזה.

יותר מדי בשרים שונים ומשובחים עד מאוד ממאזן בטירה, יותר מדי מאכלי ים בחו"ל, יורת מדי פסטות ופיצות, והמבורגרים בבורגוס, ביקורים תכופים ב-TGIF מנילה ועוד כמה מסעדות אמריקאיות חביבות במיוחד ועתירות שומן, ברחבי הגלובוס. לא נשכח כמובן את הצ'ופר של שישי בבוקר עם הרבה אוכל יהודי "לא משמין" מבני ברק. לא בגלל הכשרות, אלא בגלל הצ'ולנט (והקישקע. הבנתם).

זה סיכום קצרצר של החטא.

העונש מגיעה בצורת סדנה לניקוי רעלים. חודש ימים של עונש. וזה העונש הקל לפני שאני מתחיל לדחוף עשרות כימיקלים ביום באהבה מטבע ושות'. אם לא ההמבורגרים אז בטוח מטבע ושות'. מעניין אם מישהו פעם בדק א אחוז התמותה של אנשים משתמשים בכדורים שונים "בהמלצת הרופא המומחה" מבית טבע ושות', יחסית לאלו שלא לקחו כדורים כשהיו צריכים.

העונש הזה מתחיל עם כוס דשא ירוק (מיץ ממלפפון, קישוא, סלרי, פטרוזיליה ותפוח), ממשיך בכל מיני סוגי מים, ומדי פעם קצת אורז. בבטחה אני הפסקתי לחשוב על אוכל, לא רעב (נעלם התיאבון ולא נודעו עוד עקבותיו), ולמעשה די מדוכא. גם בגלל הפלאפל שקניתי לנסיך, וכמעט שבר אותי. ריח של פלאפל איכותי וטרי יכול לשבור אותי למנה וחצי בננו שנייה. זה היה פלאפל בהוד השרון, מרכז רמתיים לשעבר, ביציאה מתחנת הדלק. מומלץ בהוד הבשרון. יש גם מומלצים בפתח תקווה וכפר סבא. תשאלו, תדעו.

תכלס, אני חווה סימפטומים רעים, שהוזהרתי עליהם מראש. עונש. עוד הרבה מדי זמן למניאק.

איזה חגיגות יהיו בסיומו של החודש הזה…………

פוסט השבוע השני-שלישי

****

אהבתם? קליק על אהבתי=לייק ושתפו בפייסבוק


»

  1. נורית הגיב:

    זוועה. תגיד, עשבים "לא חוקיים" הם חוקיים בדיאטה הזו. לא? לשיפור המצב רוח, אני מתכוונת…

  2. רננות הגיב:

    עם מי התייעצת ?
    מי נתן לך את התפריט הזה ?

  3. חומוסון , כן, מהפורום. הגיב:

    וואלה? נשתה נוזל ירוק וכל חטאינו יאבדו ?
    לאיזו דת אתה שייך ?

  4. איה הוד הגיב:

    תגובה מאוחרת:
    כמעט 3 שבועות מתחילת התהליך, עוקבת אחרי זיו באדיקות, יודעת שהרגשות והמחשבות על עונש כבר הספיקו להשתנות משהו, ולא יכולה לחכות לראות את תוצאות בדיקות הדם של אחרי…
    זיו אני גאה בך!

    איה

    • kenzoka הגיב:

      תודה. גם אני גאה בעצמי וזה חשוב לי מאוד. אני אעשה בדיקות דם ביום ראשון של אחרי הסדנה. מחזיק לי אצבעות.
      בלי המסגרת של הסדנא, זה לא ממש היה מצליח…

  5. […] לאיה הוד ולבקש סדנא לדיאטה טבעונית אחרי החגים. חיים יפים […]

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    איזה קטע – אני עשיתי סדרת ניקוי רעלים אצל מישל מבי-טבע
    http://www.b-teva.co.il
    אחרי 3 טיפולים מרגיש נהדר – ובעקבותיי גם אשתי הגיעה לטיפול.
    גם לי מישל סיפרה על איה הוד – על הסדנאות המעולות שלה.

    ויוה לבריאות, יותר ירוק ופחות סוכר

    זיו

מה דעתכם?

