ככה זה. חוק חיים מוחלט איפשהו בין חוקי חמורבי לניוטון.
אני לא יודע איך, מתי ולמה בכלל נשים הן קלפטות, אחת לשניה ולאחרות בכלל, אבל ככה זה.
מה שכן אני יודע שזה טבוע בגנים שלהן כמו צלוליטיס. הקטנה שלי רק בת שנה וארבע והיא תהיה קלפטעונה גדולה. כבר עכשיו היא התחילה לפתח אופי "מיוחד" שבו היא אוכלת לבד מעדנים, מוציאה את הבגדים מהארון ולא מוותרת לאף אחד על שום דבר. תנסו לקחת ממנה משהו או לעשות הפוך ממה שהיא רוצה. נראה אתכם מתמודדים מול עוללית בת שנה פלוס. אני ברור שלא יכול להתמודד, אני פולני חסר חוט שדרה, ככה חינכו אותי, כמו אבא שלי.
 
והמדהים מכל הוא שיורש העצר המבוגר, הגדול והאחראי "אני כבר בן חמש וחצי", מחר יומולדת, הוא בדיוק ההפך. באמת נסיך טוב לב. לא האמנתי שגידול בנות זה כל כך שונה מבנים , חשבתי שעם תנאי מחייה וסביבה אוהבת דומים לשניהם, יצאו לי ילדים דומים, רק אחד בן והשניה בת. אוי פולניה, בשם גבעות וורשה וסביוני חלם, כמה שאני טעיתי. הילדה הזו, מלאכית עם גומות חן וחיוך מאוזן לאוזן שחושף שתי שיניים צחורות, היא תעשה לנו את המוות. כמה שעות שינה אני עוד אפסיד עבורה……..
 
מעניין למי היא תהיה דומה באופי………הממממממ
 

מה דעתכם?

