לפני 3 שבועות ראיתי את הסרט במנילה, פיליפינים. התחילו שם לפני ארה"ב הגדולה. אני מהדור שגדל על שתי העונות הראשונות של הרובוטריקים שהיו בערוץ הראשון. שתי עונות מתוך שש עונות. ככה ה תרגלנו, עונה אחת ושלושים שנה של שידורים חוזרים.
 
לא היו כמו הצעצועים של הרובוטריקים, מושלמים. פעם.
שפילברג לקח על עצמו לעשות את הסרט, מי אם לא הוא כמובן. מזל שהוא התאפק עד עכשיו וקיבל יכולות מיחשוב מדהימות עד כדי כך שלא ניתן בכלל לזהות איפה מתחילה ואיפה נגמרת האניציה הממוחשבת. הסרט מהנה, מצחיק, עתיר פעלולים וביצועים, ויופי של שעתיים וחצי להעביר בקולנוע חם בקיץ. מה עוד צריך? בעיה אחת קלילה שלא ממש תורגש לאילו שאינם מחובבי הדרה היא חוסר מוחלט בתסריט הגיוני, סיפור תפור היטב וקריצה לשלושת ההמשכים הבאים. אין ספק שבקיץ 2009 יהיה רובוטריקים 2.
 
אני לעומת הסרט לא הייתי מתנגד להיות קצת רובוטריק שכזה. באבחת סריקה מהירה של כלי כלשהו או חיה מייד אפשר לתקן את נזקי הגוף ולהיות כמו משהו אחר. ככה קל היה לעשות דיאטה ככה. גם היה יותר קל להרכיב לי את החוליות בגב חזרה במקומם.
אובכן, עד שאני אהיה רובוטריק, אני אמשיך להנות מהסרט.
 
שווה.
 

מה דעתכם?

