החופש הגדול הגיע. אמנם אין לי עדיין צורך לבדר במשך 60 ימים רצופים כולל שבתות, 2 ילדי בית ספר, אבל הגדול קרוב לשם, והשנה צריך לבדר אותו כהוגן. אין קייטנה. הבילוי הממוצע ינוע בין סרט להצגה לחוף הים ולבריכה, עדיפות מובהקת לבריכה. הקטנה תבלה לה עם הסבתות.
 
היום הכללים די ברורים לבילוי הממוצע עם הילדים, מתישהו זה מסתיים במקדונלדס או דומיו. הוא חסיד של ההפתעה ולא של הפלאפל. מדי פעם פיצה. לך תסביר לו על פרוסות חלה עם ממרחים בשבת על חוף הים או שניצלים ארוזים מהבוקר בבריכה. זר לא יבין זאת.
 
כשהיינו ילדים וקצת יותר מזה, ביליתי עם המשפחה והחברים בד"כ בבריכת הספורטן בפ"ת, כמעט כל השכבה הייתה מנויה שם, לחוף הים הגענו בעיקר לפני המנוי לבריכה. חוף הנכים בעיקר.
אמא שלי תמיד הכינה לים פירות בקופסאות פלסטיק, וסנדוויצ'ים מחלה אחידה. הסנדוויצ'ים נעו בין חומוס לשוקולד. אבל המוזר מכל היה הסנדויץ' המושלם, עדיין, עם חלה, מיונז, גפילטעפיש. מי שלא התעלף או החליף צבעים, מוזמן לנסות. אחלה סנדוויץ' לחוף הים!!!
אח"כ היינו נוסעים לצהריים אצל סבתא.
 
כשהתחלנו עם שגעון הבריכה, ואני מתכוון שיגעון, הכל היה מתוזמן להפליא אפילו באמצע השבוע. בשבת בבוקר אני הייתי נוסע לבריכה כבר בשעה 8 וחצי בבוקר, עם אורה השכנה מהקומה החמישית, לתפוס מקום לכולם. אח"כ ההורים שלי היו מגיעים עם הצידניות והתיקים. הכל היה ארוז שם לתפארת, החל משניצלים חמים מהטיגון של הבוקר, דרך סלט תפו"א, ממרחים, פיתות, קלחי תירס, סלט ירקות או ירקות חתוכים, חמוצים, ומה לא. הכל היה ארוז היטב בניירות סופגים, נייר כסף, מגבות, שתיה, העיקר שלא יחסר. כמובן גם פירות בין הארוחות.
ארוחת בוקר, צהריים וערב. בשביל ילדים שמשתוללים בבריכה עד שעות הערב זה מספיק טוב. ואני די מתגעגע לפיתה עם שניצל חומוס ועגבניה ככה בבריכה.
 
היום הגוזלים מסתפקים בנקניקיה שערוריתית עם צ'יפס וקטשופ בבריכה. אין עבור מה לטרוח, אולי רק עבורינו.

מה דעתכם?

