כמה זמן לא כתבתי…
רציתי, והיה גם על מה אבל הגב הרג אותי מכאבים. בקושי מצליח לשבת לאכול ואני מגדל בנחת פצעי לחץ מהמיטה.
בחמישי בלילה התפניתי לי זועק מכאבים באמבולנס מהיר לבי"ח מאיר, מיון אורטופדי בשביל קוקטייל זריקות הרגעה. היה נורא, ועד עכשיו אני על קוקטייל כדורים ותרופות נגד כאבים שונים ומשונים.
עברתי דיקור סיני, פעמיים, טיפול באלקטרודות והיד עוד נטויה לבאות מחר ומחרתיים.
 
אני מקווה שביטוח לאומי יאמין לחלק מהסיפור הזה אם לא לכולו. אין בכלל ספק שהפריצה בדיסק התרחבה לה, גדלה בנחת והתפתחה בגלל אופי העבודה, ריבוי הטיסות וחוסר המנוחה הרציפה לגב. עכשיו צריך להוכיח שאין לי אחות…
 
מחר נחזור לפעילות שיגרתית יותר, אמנם מהבית אבל אני אצליח לשבת לפחות שעה. יש מה לומר על הנשיא הבא ועל שר הבטחון החדש ישן.
 
תנוחו הרבה וכאבי גב זה יותר גרוע מכאבי לידה. לידה לפחות נגמרת מתישהו.
 
יום כתום
 

תגובה אחת »

  1. עטרה הגיב:

    נו, מה יהיה הסוף עם הגב הזה ???
    לא יהיה  איזה פתרון אחר פרט לזריקות אחת ולתמיד ?

מה דעתכם?

