לצערי, הרב, מאוד וביותר, הגב נפגע, אבל זו לא הסיבה לצער הרב, מילא נפגע, הרי יש פטנטים להשתקם, אלא כי אני צריך לעשות כושר. אתם קוראים נכון, אני, כושר, אני. ממש עם תרגילים של חדר כושר, מיוחדים לגב ולבטן, שחיה נכונה ושאר צרות.אני עושה כושר והעולם שותק. ממש מחדל ברמת האו"ם.
יש לי פטור רפואי מחדרי כושר, אני אלרגי למקומות האלה, עם התקפי קוצר נשימה חזקים, בחילות ורעד שלא נגמר בכל הגוף, עד למרחק בטחון של קילומטר מאזור אסון שכזה, אזור שיש בו מכשירים סידיסטיים כאלו והמון אנשים מיוזעים.  ומומרצים. לא מתאים לי.
השחיה זה דווקא יותר נחמד אבל אני לא עוסק בשחיה צורנית. מקסימום מקבל התכווצות שרירים והצורה שלי קצת מתעוותת. , שזה הכי קרוב לשחיה צורנית. המדריכה שלי מנסה בכח והרבה סבלנות ללמד אותי לנשום נכון אבל אני רק מצליח לנסות לנשום מתחת למים. גיליתי גם שאני לא פליפר ולא ממש מצליח לנשום מתחת למים. פעם הייתה תוכנית האיש מאטלנטיס, עם ההוא מדאלאס ששחה כמו דולפין מתחת למים. אני בטוח הייתי יכול להיות השקמיסט באטלנטיס, וגם זה אם היו מביאים אותי בצוללת.
 
כמה אני שונא חדרי כושר. שנים אני עובד על אגירת סטייקים ומזון בריאות וגורמה, ועכשיו אני נאלץ להיפרד ממנו לשלום, עוד לפני שהגיעו ימים קשים, שהרי לשם ימים אלו אני אוגר את האוכל מלכתחילה!! למה??? מדוע
?
 
מישהו צריך להגיד לכל אותם פריקים של כושר, ומשקולות שלא ראיתי איש זקן אחד מעל 90 שחי את חייו עד לגיל הזה הודות למאמצים מרוכזים בחדר כושר.
 
יאללה הגיע זמן ההמבורגר. קדימה מוזס!!
 
 

מה דעתכם?

