קשה לומר, מאוד קשה לכתוב, הרי אני פולני ואנחנו לא ממש מסתדרים מאחורי הקלעים עם הרומנים. לפחות ככה פעם אמרו לי. זה כמו שחתולים וכלבים לא מסתדרים ולא יודעים ממש למה. מצד שני מה'כפת לי מי רומני או לא. בעיה שלהם. כמה מידידי הטובים ביותר רומנים
חחחחחחח
 
חזרתי מבוקרשט. טיול קצרצר ועמוס עבודה. מעבר לכמה אטרקציות מוניומנטיות שכבר זכו למיליוני תמונות בעולם , אין הרבה מה לעשות בבוקרשט. הצגות, אופרות לא ממש מעניינות אותי שם, זמן לא היה לי, קזינו זה ממש לא אני (לתת כסף לאנשים אחרים במתנה אפילו שאין להם אירוע משפחתי. בזבוז של זמן) ובורדלים רומנים אני לא דוגם, ואם הייתי אז בטוח שבאסיה הייתי בודק עוד לפני רומניה. אקיצר, היה מצ'עמם.
 
ארוחת הערב במסעדה המקומית לא הייתה משהו, ואין הרבה מה לכתוב, למעט העובדה שהם מגישים שם בשר דב. כואב הלב על הדובים. ולא, לפני שתשאלו, זה לא כמו פרות. אכלתי גולש, שניצל, תפ"וא, פולנטה שאני לא אוהב, ונעצרתי במח עגל מטוגן. לא נגעתי.
 
למחרת פינו אותי במהירות הבזק מהחדר בשעה 4, ואין הארכות גם לא בכסף. המלון מלא. באמת היה מלא בישראלים וגם פגשתי קולגות מהעבר.
נשלחתי לאחר כבוד לפלצ'ה מול (קניון פלזה) משהו בין שבעת הכוכבים לרמת אביב. שם פגשתי את התופעה שעליה נולדה הכותרת לרישום הזה. בנות רומניה הולכות להם בניחותא מרשימה למדי ללא חזיה, עם גופיות לבנות וצמודות באופן שלא צריך דמיון בכלל , אלא רק למצוא מקום. ככה בפשוט לעין כל העולם. שלא תחשבו שאני מיושן, אבל זו לא תופעה נפוצה ורחבה כל כך בארצינו הקטנטונת ודווקא יש כאן רומניות להכביר. אני בהחלט ממליץ לגייר את האופנה הזו, כאן ועכשיו. אממה, מהסתכלות חפוזה להיצע הרב שהיה סביבי, אלו היו הבנות עם הציצי "הלא גדול" אבל אין צורך להתלונן. זו גם התחלה מומלצת. הרי ידוע הוא שכך מסע מתחיל בצעד אחד קטן (משהו כזה). בקיצור יאללה נראה אתכן בנות ישראל.
 
נ.ב
הרומניות שאני מכיר בהיכרות ראשונה הן הכי. גם החכמות מדי וגם הבלונדיניות מדי. זהו אמרתי.
 

מה דעתכם?

