יש הרבה סוגים. אני מכור לקולה, קולהוליק אמיתי. אבל בגמילה. גם מכור לטיסות לחול, בגלל העבודה. התרגלתי. יותר משבוע בארץ אני מקבל טיק עצבני ברגל ימין שלא עובר עד שאני רואה את הכרטיס במייל.  סוג של הנאה מזוכיסטית להצטנף לי בכסא איום במחלקת הספארי או המשודרגת בטיסות לצד השני של הכדור.  אבל זו ההנאה שלי. לא יקחו לי אותה.
לאחרונה התמכרתי למשהו חדש. הורדות של תוכניות טלויזיה במיול, כל הפרקים בעבר וכאלו במיוחד שלא שודרו עדיין בארץ.  נכון, יש כאלו שמגכחים על המוגבלות האינטרנטית של עולם ההורדות שאנ מפגין כאן, אבל זה מה שיש. עכשיו זה קרה, וטוב לפחות שזה קרה לי מתישהו. אפשר להפסיק לצחוק.בבקשה.
הורדתי את כל גיבורים עד פרק 18 וראיתי את כולם כמעט ברצף. סידרה משובחת, מעניינת ובדיוק מתאימה לי. מדע בידיוני נהדר. לא דרמה ולא שאר קללות שמלבישים בארץ. מדע בידיוני קומיקסי טהור. אחלה.
גם רימיתי קצת בנמלטים. ראיתי את כל העונה עד פרק 22 לפני כבר שבועיים לערך. לא יכולתי להתאפק.
מי שלא ראה נמלטים אז שיוריד במיול אבל אסור לרמות כאן, חייבים להתחיל מהעונה האשונה.
עכשיו אני באמצע ההורדות של ניצולים.survivors.
גם כאן הבטיחו לי התמכרות ארוכה ומהנה. לפחות יהיה לי מה לעשות בטיסות.  אחרי זה יגיע תורם של הסרטים. ליורש העצר כבר הורדתי כמה וכמה, זה באמת חוסך הרבה מאוד פעמים 99 ש"ח של דיסני.
 
המלצות להורדות שוות, התמכרויות חדשות ולינקים טובים להורדה בלי מיולים, תשלחו במייל או תכתבו בתגובות ואני אערוך רשימה נפרדת של המומלצים.

מה דעתכם?

