אני לא יודע מה יותר גרוע ולמי להאמין, כאבי אוזניים או כאבי שיניים? מכיוון שאני דוגל בדרך החיים שכל כאב הוא בלתי נסבל החלטתי לא להיכנס ליכוחים האלו. גם כאבי לידה לא ממש מטרידים אותי. כואב ונגמר. אבל, הגב, אויש הכאבים שיש לי בגב בגלל הפריצה הכפולה בדיסק, זה לא משהו שעובר ונגמר, לא ולא, שלא יעבדו עליכם, כאבי גב זה הזן הכי גרוע. הכאב לא אחיד בעוצמתו ואי אפשר להתכוננן אליו. גם הרגעים שאין כאב הוא מייד מגיע באלפית השניה שבא החלטתי לתפוס תנוחה חדשה, והכאב הזה מזכיר לי כמה נחמד לו לגור אצלי בגב.
מאז הטיסה האחרונה למנילה, הגרועה בטיסות שהיו לי עד כה, והיו גרועות מאוד, אני חצי משותק, חי על כדורים ומתחמק מרופאים.
תינוק, מה לעשות. מפחד מזריקות.
 
ביום ראשון אני נכנס למאיר לניקוז נוזלים מעמוד השדרה. זה באמת נשמע כל כך רע. מישהו עומד להכניס לי מחט לגב. נראה מה יקרה כשהמחט תתקרב אלי. אם אני לא מורדם קודם אין סיכוי שמישהו ינקז לי משהו. וכדאי שההרדמה המלאה תהיה ליומיים לפחות.
 
כמעט שכחתי את התודות לנזקים, אם כן אני מדליק משואה זו לכבוד הטירונות של צה"ל, קורס טייס, ששברה לי את הגב ולכבוד אותם רופאים צבאיים שטענו שאין לי כלום לפי צילום הרנטגן שעשיתי בצריפין, ואני סתם מנסה להוציא גימלים. התודות לצה"ל. עכשיו הגיע זמנו שך העו"ד היקר להחריד לתבוע את ביטוח לאומי ואת הצבא.

מה דעתכם?

