תנכי"ת. חג האוכל לא נגמר, עוד ארוחה הערב, פיקניק מחר ונמשיך עם שם התואר שני של חג הפסח הלא הוא חג הביזבוזים לילדים. סרט אחד ראינו, הצגה לא בא לילד, ואנחנו בראשון נסיים את האפיזודה הזו עם סרט נוסף. כמובן שכמות הארוחות במקדונלדס שוללת ממנו את הזכות לארוחה נוספת שכזו עד הבר המצווה או לפחות עד פסח הבא.
ברור לכם, שאני לא אעמוד בזה, וכבר בראשון אני אשבר שוב. חסר חוט שדרה לחלוטין…
 
 
האביב מסמל הרבה דברים, בעיקר תקופה של חידוש, צמיחה, לבלוב ועוד כהנה וכהנה תיאורים שמצאתי בגוגל. לכל עונה יש את המאפיין שלה, ולאחר כמה שעות עודף בהקשבה לכל מיני תוכניות רדיו בסגנון ורדה רזיאל (ז'קונט נראה לי יותר טוב מורדה רזיאל), למדתי שאפשר אפילו לומר אביב הנפש, והאביב שלי לא בהקשר העונתי של אמא אדמה, אלא בהקשר הנפשי.
 
יש משהו בזה עבורי בימים האחרונים. נראה אם אני בדרך לאביב מקצועי חדש ולשחרור מעבדות.
 
 
נ.ב
למה מיץ תירוש עולה 15 ש"ח לבקבוק

מה דעתכם?

