כמה מוזרים הם החיים. אמר פעם ג'ון לנון: "החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה מתכנן תכניות אחרות". ממש כאילו והוא דבר עם וודי אלן .
 
מאז התיכון אין לאנשים העובדים בארץ, למעט בדיחת החינוך בישראל, למעשה כל חופשה שנתית ארוכה. אין לנו וואקנס, אין מסורת של חופשה בקיץ כמו שהיינו נערים. הצבא הרגיל אותנו לרגילה ואולי לחמשוש. החמשוש ממשיך איתנו לכל החיים, שהרי כל תעשיית הצימרים בנויה על חמשושים. נסו להזמין לילה אחד לשישי בלבד בצימר בצפון. גם אם הוא ריק לא יתנו לכם.
 
לא מעט משרדים משביתים בשמחה את הפעילות לתקופות חול המועד בסוכות ופסח. זה משתלם פיננסית להרבה מאוד חברות ומשרדים. גם אצלינו יש חופשות שכאלו, כן, אפילו בהיי טק המפורסם, שם לא ינום ולא יישן מתכנת ישראל. אצלינו החופשה מתחילה רישמית מחר ל-9 ימים. זה אומר שלמעשה חיי לא השתנו בכלום. במילא אני ממעט להופיע במשרד, אין לי מה לעשות שם, המשרד שלי הוא נייד ומבוסס לפטופ וסלולארי. ומצד שני, כל מי שצריך יחפש אותי בכל שעה שהיא אפילו אם אני בנבצרות זמנית של פסח. כאלו הם חיי. לא אבכה על מר גורלי, שכן הוא לא ממש מר, אבל עדיין הידיעה שאני בחופשה רישמית זה משהו משמח.
 
יהיה לי הרבה זמן להשלים עם הילדים, ואין חשוב ומהנה מזה. (טוב יש, סקס בבוקר למשל, אבל זה לפעם אחרת), אבל הכוונה אני מקווה מובנת.
 
ולענייני ארוחת החג, המוס כבדי עוף ופיסטוקים מוכן, הרוסט ממולא בערמונים ונח במקרר ומחר נמשיך בהכנות.
 
חג שמח ואביבי, סעו לבקר בנופי ישראל.

מה דעתכם?

