סתם עוד יום של חול, תרתי משמע.הבוקר הגעתי לבריסל השקטה והנעימה. מזג אוויר מושלם לטעמי, קריר ושטוף שמש. לקוחות מחו"ל אחר צגיעים לכאן לראות את ההתקנה שלנו אצל לקוח מקומי. אם יצליח ויעבור כמצופה אולי נרווה קצת נחת ליומיים שלושה בעבודה. אני רק מקווה שהבוס שלי יתעורר. קצת נרדם בזמן האחרון…
 
החיים משיכים בלעדי וגם השלט הרחוק לא ממש עובד לי, שתחייה צלצלה והקטנה חולה, זה בצד הלא משמח. בצד השני היום היא עמדה לבדה לראשונה. גם את זה לצערי, פיספסתי. יותר מדי כאלו ימים ושבועות בזמן האחרון. אני מפסיד הרבה, שתחייה לוחצת לעבור למקום אחר עם פחות נסיעות ויותר בבית, יותר כסף ויותר תמורה. כל ההצעות שזורמות מכל מיני משרדי גיוס והשמה מדברות רק על תפקיד מקביל למה שאני עושה עכשיו, עם לא פחות, אם לא יותר, נסיעות. איך יותר אני לא יודע, אבל זה מה שאני יודע לעשות וזה מה שרוצים ממני. לא מציעים משהו אחר. הכסף יותר גדול בחוץ, אבל כבר למדתי שהדשא אצל השכן ממש לא יותר ירוק, עוד תרתי משמע אחד. יש יתרון גדול והוא השכר החדש והעדר הציפיות מעובד חדש במשך 3-6 חודשים במקום חדש (קצת חופשה)
 
נפשית אין לי כח לעבור לחברה אחרת ללמוד שוב תחום חדש ומרתק, וסקסי ופסגת הטכנולוגיה בהיי טק. טוב לי עכשיו במקום הנוח והמכובד שלי, אבל מצד שני יש משהו מעליב בנוחות של מקום עבודה אחרי הרבה שנים, שהפסיק לרדוף אחריך ואתה מובן מאליו. כל העובדים יודעים שמשקיעים יותר בעובדים חדשים מאשר בקיימים. גם כאן ניסיוני הרבה בענף, 12 שנים, לימד אותי שאין חדש במקום אחר. אני יודע מה אני שווה וכמה מציעים במקום אחר אבל צריך ממש לאסוף כוחות נפשיים לזה, ובי כל המאבקים היומיומים לזה אין זמן עכשיו. אולי עוד חצי שנה.
 
הגיע הזמן לעשות משהו, או אצלי בבית או בבית אחר אבל בטוח שעבור הבית שלי.
 
 
 

מה דעתכם?

