זה קורה לכל אחד ואחת מאיתנו, והיום זה אני. לצערי זו כבר לא הפעם הראשונה שאני חוגג בחו"ל הרחק מכולם. מצד שני העובדה שאני חוגג ולא בדיכאון יומולדת זו כבר התקדמות כלשהי.
אז הרבה תודה למעטים שזכרו וטרחו להתקשר או לסמס (מילה איומה) ולברך, ובמיוחד לציין שהיום "זה יום חשוב", "ציון דרך", מספר עם משמעות עמוקה" וכו', אבל כולם כבר מכירים אותי ואת התגובות שלי שנובעות בגלל שאני מאמין מאוד קטן, אם אפשר לקרוא לי בכלל מאמין, בכל הקשור למיסטיקה ומספרים ומשמעויות נסתרות. עבורי נומרולוגיה היא כמו אסטרולוגיה של ירח של צדק שמנפנף בצילו על המנגל האופקי של מאדים, זה סתם חירטוטי וחירבוני שטויות של שרלטנים. פככככככככככככככככככככ
 
את היום הזה חגגנו אני ושותפי העיסקי כאן לטיול בחופיה הזהובים והתכולים של בריסביין, נשטפנו תחת שמש חמה של דימדומי הקיץ האוסטרלי ושטפנו את העיניים. רישמית עכשיו זה סתיו. לשמחתינו זה לא אומר הרבה לסיבה העיקרית להגיע לחופים כאן; הבחורות. או יהההה, בחורות כוסיות, בלונדיניות כמעט כולם, רזות וחטובות. מה יש להוסיף מלבד תמונות, אני שואל? (אין תמונות). פלוס גדול לבחורות כאן זה החוטיני למרביתן והביקיני לצנועות. אין משהו אחר. כל גיל,אפילו גיל הזהב כאן מטופחות מאוד בביקיני. תאמינו או לא……
רק בעיה אחת קטנטונת, וסליחה מהאוסטרליות, אין ציצי. אין. עכשיו בנות יקרות ,גם אם תצעקו הרבה שאני חזיר שובינסטי, סקסיסט מגעיל, נה נה נה, זה לא משנה את העובדה שבחורה בביקיני רוצה שיסכלו עליה וכשמסתכלים,מגלים שאין ציצי. גודל שסק לא נחשב! אבל איזה רגליים ותוכעס… אהההההחחחח (ולא אישתי היקרה, אני עדיין לא יכול לספר לך את נראים הגברים האוסטרלים כי אני עדיין ולתמיד לא אסתכל על מה שלא מעניין אותי…, תבואי איתי ותראי לבד)
 
כנראה שהן לא אוכלות מספיק חומוס. צריך לפתח את התאוריה הזו על חומוס……המממ.
משם המשכנו לטפס על הר די גבוה בשעות אחר הצהריים המאוחרות וכרגיל קינחנו בסטייק פילה.
 
מחר יום חדש, שאו ברכה והרבה מזל.
 
נ.ב
נטלי, אחלה שופינג יש כאן!

»

  1. adi הגיב:

    עוד יומולדת מאחורך… שיהיה מזל טוב!

  2. Orit הגיב:

    הי זיוי,אין ספק שאתה יצירתי…
    סימסתי לך (המילה שאתה שונא) כי לא ידעתי באיזה מצב אתה אם באוויר או ביבשה.
    בכל אופן אני בוודאי אגיד לך לכשנפגש אבל אף פעם לא מזיק לרשום שוב – המון מזל טוב,  אני שמחה שאחרי חמש שנים של התעלמות מעשור השלושים הבנת שלא מזיק לחגוג.
    נשיקות ורק אושר,
    אחותך הקטנה

מה דעתכם?

