שיהיה. חג לאוהבים ולאהבה. לתומי חשבתי שאנשים אוהבים ומאוהבים עושים את זה כל דקה בכל יום. למה לחגוג בדיוק? מי שצריך חג לדעת שהוא אוהב או להראות שהוא כך כנראה לא אוהב. החג הזה הוא חג מסחרי טהור למוכרי הפרחים, השוקולטרים והמסעדות. אולי איזה צימר או שניים ויצרני הקונדומים גם בחגיגיה, אבל חג?

חוצמזה שאנחנו כאן בלבנט בכלל יהודים, השם ישמור, וליהודים יש את טו באב שמגיע תמיד במזג אוויר הנכון.

אז החג הזה שתחייה מטריפה אותי עם מסעדה בערב, כי אנחנו לא חוגגים. בכלל לא. אני לא רומנטי. טבעת במחיר 5 ספרות משטרן לפני חודשיים זה לא רומנטי. אז התקשרתי למסעדות עד שהאצבעות שלי הלבינו ואח"כ הציפורניים דיממו מעצבים…

מרוב טלפונים למסעדות ומענים קוליים עם מספרים להקשה אני מגיע לאחת עם שלל אופציות. מקיש מקיש מקיש מקיש וכלום לא קורה. בעצבים מנתק ומתקשר שוב. אין צליליליליי של חיוג. מקלל את כל העולם ואז אני מבין שבמקום להקיש מספרים בטלפון אני מקיש על המקלדת. אהבל עם קבלות.

א-קיצר הולכים לדיקסי כמו שני פרחחים נטולי ילדים בשעה מגונה של 22:30. בד"כ אני רובץ מול הטלויזיה עם נחירות קלות בשעה הזו.

אוהב אותך, יפה שלי

מה דעתכם?

