זה כבר ממש גובל בהתעללות. אולי בכלל זה עבר לקטגוריית פשעים קלים? אני מתכוון לוירוסים המחורבנים האלו שגורמים לשפעת קלילה של יומיים שלושה עד שבוע או יותר, עם חום, שילשולים, הקאות, כאבים, גם באוזניים ומה לא. אפילו עד התדרדרות לדלקת ריאות. וחלילה שאני מתבכיין על מר גורלי ומכאובי הבלתי פוסקים, לא, אני מתככון לוירוסים שתוקפים את יורשי ה העצר של בית המלוכה שלנו. אני הרי היפוכונדר ידוע, וחולה כל השנה. צריכת האוטריווין שלי נמדדת בהקטוליטרים.
כל שבוע וירוס חדש, טלפון מהגן "יש לה ככה וככה חום, הקיאה, אבל ילדה טובה רגועה. בוא תקח אותה". חודש שעבר, היינו 10 ימים חולים בבית עם אבא ואמא, והסבתות, שני ביקורים במיון שניידר ויצאנו עם מתנת דלקת ריאות נהדרת.
חורף חורף, זה חושב שיהיה לנו חורף, אבל השנה זה יצא מכלל שליטה.אולי כדי להעביר את הגן אלינו לסלון?!
אז עכשיו אנחנו בבית, היא עם 4.2 מ"ל אקמולי, לדעתי זה בכלל מיץ, אחרי בקבוק, ישנה וטהורה. אני עם מיגרנות.
מחר סבתא. נראה איזו תהיה הקורבן התורן…

מה דעתכם?

