זה היום. היורש כבר בן 5. אני נמנע מלומר "אני לא מאמין איך הזמן עבר! רק אתמול הוא נולד……………" אז אני לא אומר.
ברור שהילד מדהים ומצחיק ויפה וחכם. יש הורה שאומר אחרת? אנקדוטה מאתמול: הילד מתקשר מהגן לאמא שלו (אבא היה בשיחה אחרת) ותוך כדי בכי אומר לה שתגיע לקחת אותו הביתה כי הגננת אמרה שהוא לא צריך לבוא לגן יותר אלא ללכת ישר לאוניברסיטה "ואני לא רוצה לאוניברסיטה!!".
 
השנה הוא חוגג עם תמרה, הכלה הבלונדינית שלו (כן, אני אבא גאה מאוד למי ששואל). זו הפעם בראשונה שאנחנו חוגגים לו כמקובל היום מחוץ לגן, עם ליצן-קוסם ושאר הממתקים וההוצאות. ביוק ביום שישי על השנ"ץ של ההורים האחרים שעושים לי את זה כבר 3 שנים בערך. עכשיו תורי.
עד כה הוא לא רצה אז חגגנו לו רק בגן. הילד גם חסכוני. בדקנו את המחירים והבושה נעלמה לה מהעולם. 1300 ש"ח בממוצע רק למקום ליום הולדת לשעתיים בערך לא כולל כלום או כולל רק כלום. סה"כ ליומולדת היום זה 3000 ש"ח כולל שאר ההוצאות. מיותר ומטופש. כולה בן 5. אז התקמבנו עם ההורים של תמרה וננתחלק בהוצאות.
 
הבוקר שרנו לו יומולדת שמח עם בלונים ומשחק חדש לגיימבוי החצי חדש.  
 
יום כתום לכולם
 
נ.ב
יובל המבולבל דורש 1300 דולר ארה"ב להגיע ליומולדת להופעה של שעה. התבלבל יובל.

מה דעתכם?

