אי אפשר אפילו לשחרר אנחת רווחה ל-5דק' של שקט ולהנות. מכל מקום החדשות תוקפות וברוע שלא ניתן להסבירו. כמעט והתעלפנו מהחשיתות הפוליטית היומיומית, זרקו עלינו את קצב במהירות האור עם צפי לפגיעה באושיות המדינה כמו מטאוריט שפוגע בים והצונמי הזה מסרב להיעלם מהעין. עכשיו מגיע הירשנזון וחבריו הגנבים, אלו שחיים על חשבוני, נוסעים על חשבוני, מגלמים הוצאות שונות ומשונות על חשבוני, ואלו עוד רוצים לגנוב ממני עוד כסף.
 
אם אני אשלם יותר על הרכב, הרכב יוחזר. המדינה תפסיד ממיסים על רכב חדש. תפסיד על דלק. תפסיד מפיטורים של עובדי תעשיית הליסינג (פעמיים, גן לא יעבדו גם יחיו על ביטוח לאומי), ובטוח שקדימה תמחק לעולם ועד. למה? אני משלם 3000 ש"ח בחודש על הרכב לפני שווי שימוש למס. למה אין לי זיכוי על העלות הזו? מי אמר שאני משלם רק 700 ש"ח לחודש? אני משלם 2300 ש"ח לחודש!!
 
אבל עם מי נדבר בדיוק? עם שר אוצר שעומד לפני הרשעה פלילית? שעזר לחבריו לגנוב כסף מההסתדרות והעלים עין?
 
התחיל שבוע חרא, והלוואי שאחרי יום רביעי נשמע שאנחנו בדרך לבחירות חדשות ועתיד צח יותר . אולי זה יישפר לי את המצב רוח העגמומי.
 
(ומי שלא הבין, אז רק בלי ביבי. זה לבלוג אחר. )

מה דעתכם?

