כבר בתחילת החמישי אפשר להריח את הסופ"ש.  כנראה נסע עם הילדים והחברים לפרדסים של פלמחים לאיזה קטיף עצמי ומופקע במחיר. זה יעביר שבת עד הצהריים לפחות. מצד אחר ומסווג אין לי הרבה ברירות. אמא שלי עצבנית עלי בצורה קשה. לא התקשרתי אליה איזה 3 ימים ברציפות. פולניה חיה וקיימת ובועטת וצועקת על אבא שלי שיגיד לבן שלו (קרי, אני) למה הבן שלו לא מתקשר לאמא שלו לראות אולי היא חולה? סרט בורקס חולה אהבה
 
.  נראה לי אחלה סופש לאיזה חמין מקרוני טוב. שבוע הבא יהיה גשום כמעט כל השבוע. תזכרו שקראתם את זה כאן (וביאהו מזג אוויר כמובן), שיהיה
אני צריך לחפש כיוון לבלוג הזה ובכלל לספייס הזה. תמונות שלי בעירום מלא וחושני לא נראה לי מתאים כל כך. ברישום הבלוג הבא נערוך התייעצות אתכם. יש לי רעיון……..
 
סופ"ש נפלא ורגוע. בהצלחה לכל מנחשי הטוטו.

מה דעתכם?

